Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
T'maar, bijbels citaat... Ik geloof in deze minder 'zonden' te hebben begaan dan sommige anderen, als je het daar niet mee eens bent moet je het maar zeggen. Weet voorts ook, dat als je niemand op zijn of haar zonden aan mag spreken omdat je zelf niet perfect bent, het wat lastig wordt een beetje leuk te leven. En misschien heb je ook gezien dat Frummel na mijn gedicht gelezen te hebben wat constructiever heeft gereageerd?
![]()
|
Die reactie's gaf ik al langer..
Maar ik vind bijv. dat je dit: "doet ons aller broek afzakken" niet zomaar kan zeggen, want er zijn ook mensen die wel blij zijn met reactie's als "mooi".. Ik persoonlijk ook niet echt, maar als ik ze er af en toe bij zie staan, geeft me dat toch wel een prettig gevoel hoor.. Overigens vind ik jouw schrijfstijl mooi en goed, maar dat zou ik dan dus niet mogen zeggen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de rest gaat echt geweldig en de boodschap die je uitdraagt is ook heel interessant, maar ik vind het net als Frummel ook leuk om te zien dat iemand iets van jou 'mooi' vindt. Ben het dus niet helemaal met je eens. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar natuurlijk mag je iets wel mooi vinden. Bij mensen die je persoonlijk kent kan het soms geen kwaad iets aardigs te zeggen, in het algemeen ook niet. Waar ik me aan stoor zijn de immer positieve reacties, daar heeft de schrijver namelijk weinig aan, kritiek is, ook als het naar jouw mening te bot is, vaak constructief. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook leuk te lezen dat mensen mijn geprut het lezen waard vonden, maar ik wil dan altijd weten waarom.
Oester: Dit is eigenlijk helemaal niets, gewoon een kleine provocatie, die naar mijn mening uitstekend geslaagd is. Een beetje commotie, geen onvriendelijke sfeer (toch?) en een beetje slap ge-ouwehoer, heerlijk. NB: 'mooi-inflatie' zou een betere titel zijn geweest misschien, maar dat zou minder reacties opgewekt hebben, omdat het te impliciet is. (denk ik dan)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Niemand is perfect geboren, dingen moeten geleerd worden en dan nog is het de vraag of het geleerde beter is dan wat in den beginne al aanwezig was. Als ik op de leeftijd af mag gaan die in het profiel staat, is Bumpie met har dertien jaar, pardon: VIND ik Bumpie met haar dertien jaar erg creatief. Een creativiteit die ik bij meer mensen heb gezien, die verloren ging naarmate ze hier langer zaten. Technisch is hun poëzie dan misschien verbeterd, maar in absolute zin zou ik niets over de kwaliteit durven zeggen. Wat ik zo leuk vind aan dit sub-forum is het soort vage verdraagzaamheid dat soms heerst, misschien begrijp je dan dat ik het gaan leuker vind dan het aankomen. Het rondhangen is gewoon een grappig tijdverdrijf voor me. Bah! Wat klinkt dit suffig, wat ben ik toch al een ouwe ***... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Dank, dank voor vat hier gezegt is!
Citaat:
Errug ![]() Wat ben je toch een schat! ![]() En het gedicht is goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stelling: als je echt zwaar verliefd bent, Kñorr | 35 | 10-07-2003 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een mooi, beeldend gedicht D-sire | 6 | 11-04-2002 15:46 |