Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien moet je hem zeggen dat je echt niks meer voor hem voelt, misschien dat hij jouw dan uit zijn hoofd kan zetten.
Voel je er in ieder geval niet schuldig over... Probeer je er anders zo weinig mogelijk mee te bemoeien. Dan komt het tussen hun waarschijnlijk vanzelf goed na een tijdje (of niet ![]() Hij zal jouw toch uit z'n hoofd moeten zetten ![]() Trek je btw niks aan van mij als ik iets stoms zeg want ik heb geen ervaring ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou nog een keer benadrukken dat je hem niet terug wilt en je er verder niet mee bemoeien. Heel vervelend voor dat meisje, dat haar vriend met zn hoofd bij een ander zit, maar het is jouw zaak niet. Tenzij dat meisje ook een vriendin van jou is natuurlijk, idg zal ik je ex aansporen om eerlijk tegen dr te zijn.
|
![]() |
|
![]() |
Als ik er echt mee zou zitten dan zou ik denk eens goed met hem praten en hem duidelijk maken dat hij het haar moet vertellen. En er ook bij vertellen dat als hij dat niet doet, jij 't wel doet... Als dat niet gebeurt kan jij niet tegen haar praten zonder je lullig te voelen en zij heeft een onzekere relatie waar ze niks vanaf weet.
Als ik er niet mee zou zitten, zou ik er niks mee doen. Het zijn zijn gevoelens en 't is niet wederzijds. Succes... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De fout ligt bij jullie beider (ex-)partner, dat wil zeggen: in principe niet bij jou.
Het feit dat je je "lullig" voelt, heeft echter te maken met het feit dat jijzelf nog iets lijkt te voelen voor je ex-partner. Het slachtoffer is in dat geval het andere meisje. Schep met het oog op haar (of ze nu een vriendin is of niet) snel duidelijkehid. De broeierige houding van jou en je ex-partner is op dit moment voor alle partijen verderfelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten eerste voel ik niks meer voor hem, hij voo rmij en ten tweede heb ik geen broeierige houding tov mijn ex, aangezien ik hem bijna nooit mer zie en ik niks meer voor hem voel. Ik voel me lullig tegenover haar, met hem heb ik nou even niet zoveel te maken!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |