Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmnee, ik houd sowieso niet van vis, maar al helemaal niet van schaal/schelpdieren [Hoe noem je dat nou?]. Ik weet niet, dingen als oesters vind ik gewoon ontzettend glibberig en waterachtig en iehl, mosselen vond ik vroeger blijkbaar lekker maar ik word nu al misselijk als ik ze zie/ruik, garnalen nooit van gehouden en krab sprak me ook nooit aan. Heb het trouwens allemaal weleens op, maar niet met plezier, dus. Eet het nu ook nooit meer. [Vegetarier, nouja, was.. Maar nog steeds geen schaaldieren.]
|
![]() |
|
Verwijderd
|
rivierkreeftjes zijn erg lekker (even groot als garnalen, en ze smaken naar kreeft maar dan zoeter), maar dat zijn geen schaaldieren, dat zijn spinachtigen
![]() Garnaal vind ik lekker, krab (ook een spinachtige) niet zo, mosselen wel, calamari ken ik niet, oesters vind ik iets te slijmerig, kaviaar (scharrelkaviaar van een andere vis dan de beschermde steur, natuurlijk) staat in de koelkast en ik wacht in spanning op het moment dat ik het mag gaan proeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ga vandaag paella maken, heb net zo'n doosje fruit de mer gekocht....njammie
heb een tijdje terug bij mijn oom en tante mosselen op (voor het eerst) was errug lekker. garnalen en krab eet ik ook vaak. Vooral in cocktailvorm als voorafje in het restaurant (maar dan zijn ze wel vreselijk duur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |