Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies...dat er martelingen waren was allang bekend, bijvoorbeeld in de bekende 'Witte Leeuw', een ruimte middenin het centrum van Baghdad waar honderden mensen zijn doodgemarteld.
Ik snap je punt niet...of eigenlijk snap ik het maar al te goed. Je wilt gewoon nog meer je best doen om Arabische regimes af te breken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet meteen de overhaaste conclusie trekken dat ik pro-Palestijnen ben trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk er zijn palestijnen die lijden maar minstens zoveel israeliem die hetzeflde meemaken... wat men van de palestijnen een vluchtelingenkamp noemt heet 2 km verderrop gewoon een dorp. 'palastina' is een stukje grond ter grootte van de provincie utrecht met mensen uit voornamelijk jordanie, syrie, egypte en saudie arabia. ik snap ze niet als ze israel gewoon erkenden en vrede zouden sluiten en één israel zouden vormen zouden ze nergens last meer van hebben. ik bedoel. de hele omgeving is één en al arabisch land en dan is er een klein stukje grond (face it: 1/3 zo klein als nederland) en dat is 100% voor de joden en daar zitten ze zó moeilijk over te doen daar komt bij dat het unaniem door de vn is toegewezen aan israel en het joodse volk. als er eenmaal één israel is mogen de arabieren er nog best blijven wonen enzo natuurlijk maar moeten ze zich wel aanpassen. ik snap best dat jullie allemaal die beelden van het nieuws enzo zien en dan denken dat israel de grote boeman is terwijl juist israel veeel meer ondervind dan 'palestina'. just see the difference. love you all. ik hoop dat jullie een klein beetje kunnen begrijpen wat ik denk natuurlijk dit is niet alles maar ook telt natuurlijk mee dat er een tijd geleden een goeie vriendin van me is omgekomen bij een bomaanslag op een bus in jerusalem... |
![]() |
|||
Citaat:
Waarom zouden ze bang zijn voor hun hachje? Bang voor aanslagen op CNN terwijl de hele wereld al wist van die martelingen ofzo? Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En voor diegenen die geen Hebreeuws kunnen lezen, is hier de Engelse versie.
||
Citaat:
en bovendien heb je deze discussie(dat verhaal hierboven dus) al overal gevoerd en hoeft dat niet nog een keer want jou mening zal toch niet veranderen. en ontopic: Ja volgens mij wist iedereen van die marteingen af en CNN had er als NIEUWSzender ook helemaal geen belang bij om dat uit te zenden want het was gene groot nieuws en niemand was erin geinteresseerd (sorry als ik iets zeg wat dom is nadat ik het artikel heb kunnen lezen, maar ik heb niet zo'n zin in engels lezen want ik slaap nog) |
![]() |
||
Citaat:
|
Tja, als heel Europa zich door Nazi-Duitsland hadden laten annexeren was er ook geen ruzie
![]() (Ehm, als je niet de nazi-vergelijking wil) Tja, als heel Europa zich door Napoleontisch Frankrijk zich had laten annexeren was er ook geen ruzie ![]() Ow, en verder ben ik niet eenzijkdig, zelfmoordaanslagen zijn slecht, Arafat is niet al te koosjer, enzovoort. Maar waarom benadruk je wel dat de VN israel erkent, en niet dat israel ongeveer alle vn resoluties negeert, bijvoorbeeld?
Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 19:52. |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, ze zei: "ik snap ze niet als ze israel gewoon erkenden en vrede zouden sluiten en één israel zouden vormen zouden ze nergens last meer van hebben." Doet me nogal denken aan Ansluss
||
Citaat:
Wat heeft dat met de Anschluss te maken als ik vragen mag?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een andere naam: echt niet!! nooit!! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is natuurlijk een erg kromme redenering. Palestijnen wonen al even lang als de Israeliers in dat gebied. Waarom zouden de Israeliers dan meer recht hebben op die grond dan de palestijnen??
||
Citaat:
||
Citaat:
Alle drie geloven zijn de enige (?) monistische geloven die uit elkaar voortgevloeit zijn: jezus was een jood; volgers van jezus werden christenen; mohammed de messias voor islamieten; maar jezus wordt voor hen ook als een profeet gezien.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|