Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2003, 15:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hallo,
Ik ben een meid van 15 jaar en toen ik 10 was werd mijn vader ziek.Nou zal je denken van ja en iedereen wordt toch wel es ziek??!Maar mijn vader werd het niet lichamelijk maar geestelijk...Psychisch ook wel...Nu ben ik op zoek naar kinderen die ook een ouder hebben die dit hebben of hebben gehad en ik zou hier graag mee willen mailen...
Ik meen dit heel serieus dus ik hoop ook op serieuse reacties!!
Alvast bedankt!
xxx
Oud 23-01-2003, 17:20
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Mja, mail me maar (zie mn profiel voor mn mailadres)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah zal ik doen maar ik hoop wel dat je serieus bent want ik ben dat wel!!Naja we zullen zien ik zal je maile...
Ik hoop op nog meer reacties...
Oud 24-01-2003, 14:55
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ik zweer het op mijn hele south park verzameling (en daar hecht ik echt super veel waarde aan) dat mijn post serieus was bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:42
Vlooienband
Vlooienband is offline
Dit past beter op psych.

Succes er mee.
Oud 24-01-2003, 17:39
Verwijderd
mijn moeder was niet echt ziek ofzo, maar ze liep wel bij een therapeut. ik heb er verder weinig van gemerkt. ja, je merkt wel aan haar dat ze altijd heel zenuwachtig wordt als ze met iemand aan het praten is (waarschijnlijk had ze een sociale fobie) mja, daar zijn er wel meerderen van.
wat was er met je vader aan de hand dan?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:01
gothicje
gothicje is offline
hum je legt het een beetje vaag uit, dus please wat meer vertellen...
maar wat betreft dat psychisch ziek zijn, ja ik weet niet precies wat je er onder verstaat...
maar in ieder geval mijn moeder heeft 2 jaar een burn out gehad en begint nou weer op te starten met werken maar dat zal nooit meer zoals vroeger worden...
ze is ongelooflijk depressief geweest nou ja is ze eigenlijk nog steeds...
bedoel je zulk soort dingen?
ik wil best wel eens met je mailen, en ik ben serieus hoor
liefs me
Oud 24-01-2003, 19:57
JOELLOVERNR1-XX
JOELLOVERNR1-XX is offline
mijn vader was ook heel ziek in zijn hoofd heeft zelfs geprobeert mijn moeder iets aan te doen en zit nu in het pieterbaancentrum
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:58
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:

Maar mijn vader werd het niet lichamelijk maar geestelijk...Psychisch ook wel...
als je serieus wilt worden genomen, moet je iig weten waar je over praat... psyche is een synoniem voor geest...
handig is als je er ook bij zet wat je vader had ofzo...

ik denk wel dat ik er enige ervaring mee heb ofzo...
mail maar ofzo... nou ja zie maar...
Oud 25-01-2003, 07:45
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
wat was er met je vader aan de hand dan? [/B]
Mijn vader had een depressie en nog iets maar dat ben ik kwijt...Hij verloor zegmaar het contact met de werkelijke wereld en is intotaal 4x opgenomen bij de MFE (soort inrichting).
Mijn ouders zijn nu inmiddels gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend.In het begin was dat wel ff moeilijk maar nu ben ik er heel blij mee!
Mijn vader deed toen hij ziek werd nix anders dan roken en tv kijken en hij gebruikte medicijnen waar hij rustig van werd en viel rond een uur of 10 in slaap op de bank.Hij werd een vreemde voor me!Ik heb ook een halfjaar bij een maatschappelijk werkster gelopen omdat ik 10 was toen het allemaal begon en dat is erg jong!Ik snapte er niets van wat er nu aan de hand was.Wel kreeg ik info boekjes en er werd wel aangeboden om erover te praten maar dat wou ik niet.Nu heb ik daar spijt van omdat ik toen ik 14 was, ging het heel slecht met me!Maar nu ga ik niet meer naar de maat.werkster; het gaat nu heel goed met me!

Ik ben blij met jullie reacties!Bedankt!!
Oud 25-01-2003, 07:47
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Ik zweer het op mijn hele south park verzameling (en daar hecht ik echt super veel waarde aan) dat mijn post serieus was bedoeld.
gelukkig daar ben ik blij om!Ik heb je gemaild en ik hoop dat je me terug mailt!
Oud 25-01-2003, 07:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ABrules schreef:
als je serieus wilt worden genomen, moet je iig weten waar je over praat... psyche is een synoniem voor geest...
handig is als je er ook bij zet wat je vader had ofzo...

ik denk wel dat ik er enige ervaring mee heb ofzo...
mail maar ofzo... nou ja zie maar...
Ik weet heel goed waar ik over praat hoor!Mijn vader had zoals ik net al zei een depressie en dat andere heb ik ff opgezocht dat is een Psychose...Zoals ik al zei; mijn vader dacht niet meer helder en verloor het contact met de werkelijkheid.Een depressie is als mensen heel erg somber zijn en nergens geen zin meer in hebben.Ook had mijn vader last van vermoeidheid maar dat kwam ook door zijn medicijngebruik.Ik zal je mailen, dank je wel!
Oud 25-01-2003, 07:59
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
gothicje schreef:
hum je legt het een beetje vaag uit, dus please wat meer vertellen...
maar wat betreft dat psychisch ziek zijn, ja ik weet niet precies wat je er onder verstaat...
maar in ieder geval mijn moeder heeft 2 jaar een burn out gehad en begint nou weer op te starten met werken maar dat zal nooit meer zoals vroeger worden...
ze is ongelooflijk depressief geweest nou ja is ze eigenlijk nog steeds...
bedoel je zulk soort dingen?
ik wil best wel eens met je mailen, en ik ben serieus hoor
liefs me
Bedankt voor je stukje!Ben er heel blij mee!!Ik zal er wat meer over vertellen...Veel kun je hierboven al lezen maar goed dat maakt niet uit.Mijn vader had netzoiets als joun moeder.Hij werd ontslagen en zijn werk was zijn alles...je kan je voorstellen dat als je dat dan kwijt raakt dat je heel ongelukkig wordt.Toen begon zijn depressie...Hij wou nix meer doen zelfs niet de hond uitlaten wat hij altijd na het eten deed...dat moesten ik of mijn broer maar doen.Op zich nix mis mee maar hij deed nix meer!!

Zijn psychose begon wat later te komen en ik snapte er helemaal niets van!We waren net op vakantie toen mijn vader wegging.Hij deed heel raar...Hij liep anders en keek de hele tijd naar de grond!Ik kon wel janken ookal wist ik niet precies wat er aan de hand was.Mijn moeder zei natuurlijk wel dat papa ziek was maar verder niets.Ik weet niet of mijn borer het toen wel begrepen heeft.Hij heeft er in eder geval niet zo veel problemen mee gehad als ik.Ik hoop dat ik je zo wat meer heb vertelt.Als je nog vargen heb stel ze gerust!Bedankt iedereen!
Oud 25-01-2003, 08:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Scimmia schreef:
Dit past beter op psych.

Succes er mee.
Ook best hihi bedankt!
Oud 25-01-2003, 17:52
mathfreak
mathfreak is offline
Mijn ouders (alleen mijn vader leeft nog) hebben geen van beiden ooit een psychische aandoening gehad, maar als je er toevallig behoefte aan mocht hebben om er met me over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

Offtopic: Ik zag in je profiel dat je in dezelfde woonplaats woont als mijn broer. Hij woont daar sinds augustus 1998 op de Hesselterbrink.
Oud 25-01-2003, 23:14
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Bedankt voor je stukje!Ben er heel blij mee!!Ik zal er wat meer over vertellen...Veel kun je hierboven al lezen maar goed dat maakt niet uit.Mijn vader had netzoiets als joun moeder.Hij werd ontslagen en zijn werk was zijn alles...je kan je voorstellen dat als je dat dan kwijt raakt dat je heel ongelukkig wordt.Toen begon zijn depressie...Hij wou nix meer doen zelfs niet de hond uitlaten wat hij altijd na het eten deed...dat moesten ik of mijn broer maar doen.Op zich nix mis mee maar hij deed nix meer!!

Zijn psychose begon wat later te komen en ik snapte er helemaal niets van!We waren net op vakantie toen mijn vader wegging.Hij deed heel raar...Hij liep anders en keek de hele tijd naar de grond!Ik kon wel janken ookal wist ik niet precies wat er aan de hand was.Mijn moeder zei natuurlijk wel dat papa ziek was maar verder niets.Ik weet niet of mijn borer het toen wel begrepen heeft.Hij heeft er in eder geval niet zo veel problemen mee gehad als ik.Ik hoop dat ik je zo wat meer heb vertelt.Als je nog vargen heb stel ze gerust!Bedankt iedereen!
heej, nee is goed zo hoor
als je me wil mailen om al is het alleen maar ff alles te vertellen dan moet je het maar ff zeggen dat ik geef ik je mijn mail adres, want als het goed is kan je die niet zien
sterkte
liefs me
Oud 26-01-2003, 05:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah, zou ik je email mogen?Dan kan ik ook naar joun verhaal luisteren als je dat prettig vindt...
Oud 26-01-2003, 05:31
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Mijn ouders (alleen mijn vader leeft nog) hebben geen van beiden ooit een psychische aandoening gehad, maar als je er toevallig behoefte aan mocht hebben om er met me over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

Offtopic: Ik zag in je profiel dat je in dezelfde woonplaats woont als mijn broer. Hij woont daar sinds augustus 1998 op de Hesselterbrink.
Heel erg bedankt maar ik zou liever met mensen willen mailen die hetzelfde als mij hebben meegemaakt om daar gedachten en gevoelens mee te wisselen snap je?!
Maar ik vind het wel heel lief van je!Bedankt!Ik ken helaas niemand die in de Hesselterbrink woont...
Oud 26-01-2003, 11:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Heel erg bedankt maar ik zou liever met mensen willen mailen die hetzelfde als mij hebben meegemaakt om daar gedachten en gevoelens mee te wisselen snap je?!
Maar ik vind het wel heel lief van je!Bedankt!
Zoals je wilt. Mocht je desondanks toch van gedachten veranderen, dan blijft mijn aanbod in ieder geval geldig.
Oud 26-01-2003, 11:37
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Zoals je wilt. Mocht je desondanks toch van gedachten veranderen, dan blijft mijn aanbod in ieder geval geldig.
Bedankt!! Ik wadeer het heel erg!
Oud 26-01-2003, 20:27
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Jah, zou ik je email mogen?Dan kan ik ook naar joun verhaal luisteren als je dat prettig vindt...
is goed hoor mijn e-mail adres is SomeDayIllFlyAway@lycos.nl
goed op de hoofdletters letten, hihi
Oud 30-01-2003, 19:14
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
gothicje schreef:
is goed hoor mijn e-mail adres is SomeDayIllFlyAway@lycos.nl
goed op de hoofdletters letten, hihi
Bedankt!Ik heb je een mailtje gestuurd...!
Oud 30-01-2003, 19:31
Verwijderd
Ik was 9 toen mijn vader in de problemen kwam, maar het speelde daarvoor ook al, maar toen ik 9 was is hij opgenomen dus werd ik er echt mee geconfronteerd..

Ikzelf heb er heel veel problemen mee gehad en heb het nog steeds wel.. Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar, mede dankzij mij..
Het gaat nu stukken beter, maar toch is het moeilijk ermee te leven..

Ik zou het fijn vinden om er eens met iemand over te mailen die ook zoiets heeft meegemaakt..

mail me maar! of voeg me toe op msn ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:17
whizzer
whizzer is offline
mijn vader is niet echt ziek, hij is alleen niet helemaal goed bij zn hoofd zegmaar. Hij heeft jeugdtrauma's die hij nog niet heeft verwerkt, een alcoholprobleem en is al een paar jaar werkloos maar weigert naar een uitzendbureau te gaan.........., en hij weigert ook maar iedere vorm van hulp ofzow.......
Oud 30-01-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
mijn vader is niet echt ziek, hij is alleen niet helemaal goed bij zn hoofd zegmaar. Hij heeft jeugdtrauma's die hij nog niet heeft verwerkt, een alcoholprobleem en is al een paar jaar werkloos maar weigert naar een uitzendbureau te gaan.........., en hij weigert ook maar iedere vorm van hulp ofzow.......
Jeetje zo praat je toch niet over je vader? Dat hij eigenlijk niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. Is toch erg dat je vader met problemen uit zijn jeugd kampt? Dat hij zich daardoor klem zuipt? doet dat jou dan helemaal niets?

Sorry, maar dat doet mij echt pijn om zoiets te lezen.. ik was er kapot van toen mijn vader problemen had...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 21:21
Sleepingsun
Sleepingsun is offline
Heej je mag mij best mailen als je wil.. Het is voor mij alweer even geleden dat mijn moeder geestelijk ziek was, maar met tijden keert het deels weer terug.. iig succes ermee..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:12
Belle
Belle is offline
je mag mij mailen, mijn pa is psychisch niet in orde, is alcoholist, al geweest sinds voor mijn geboorte,maar ik heb sinds een paar maanden geen of nauwelijks meer contact met em door wat ie me in het verleden heeft aangedaan.

jessiej_x@hotmail.com
Oud 31-01-2003, 12:37
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:
Jeetje zo praat je toch niet over je vader? Dat hij eigenlijk niet helemaal goed bij zijn hoofd is.. Is toch erg dat je vader met problemen uit zijn jeugd kampt? Dat hij zich daardoor klem zuipt? doet dat jou dan helemaal niets?

Sorry, maar dat doet mij echt pijn om zoiets te lezen.. ik was er kapot van toen mijn vader problemen had...

Sorry hoor, maar jij kent het verhaal niet, en hebt geen idee hoeveel pijn dat zuipen van hem het hele gezin heeft gedaan. DAardoor gingen mn ouders zelfs uit elkaar. En hij heeft geen poot uitgestoken om dr wat aan te doen. En ja, dan praat ik zo over mijn vader. Ik heb geen greintje respect voor hem. Ik minacht hem bijna. Zoveel negativiteit is misschien niet goed, maar het is wel zo. Hij heeft namelijk geen afwijking ofzo, opzich is ie wel slim, maar hij doet gewoon geen flikker. Misschien vat jij 'niet goed bij je hoofd zijn' anders op dan ik bedoelde, maar mijn vader is niet gek ofzo, hij doet alleen helemaal niets aan zn problemen, en dan vind ik hem niet goed bij zn hoofd...............
Oud 31-01-2003, 13:09
Belle
Belle is offline
Citaat:
whizzer schreef:
Sorry hoor, maar jij kent het verhaal niet, en hebt geen idee hoeveel pijn dat zuipen van hem het hele gezin heeft gedaan. DAardoor gingen mn ouders zelfs uit elkaar. En hij heeft geen poot uitgestoken om dr wat aan te doen. En ja, dan praat ik zo over mijn vader. Ik heb geen greintje respect voor hem. Ik minacht hem bijna. Zoveel negativiteit is misschien niet goed, maar het is wel zo. Hij heeft namelijk geen afwijking ofzo, opzich is ie wel slim, maar hij doet gewoon geen flikker. Misschien vat jij 'niet goed bij je hoofd zijn' anders op dan ik bedoelde, maar mijn vader is niet gek ofzo, hij doet alleen helemaal niets aan zn problemen, en dan vind ik hem niet goed bij zn hoofd...............
*herkent* zo denk k ook over mijn vader, alleen heeft mijn vader nog werk, hij is buschauffeur (ja met een serieus alcoholprobleem) maar de vraag is hoelang dat nog gaat duren, hij komt al jaren bijna altijd dronken op zn werk, maar op de een of andere manier merken ze daar niets van zn dronkenschap, ws omdat ze hem niet anders kennen..
Oud 31-01-2003, 13:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
whizzer schreef:
Ik snap je...Heb precies t zelfde gevoel gehad!Mn vader werd gewoon een vreemde voor me en ik haatte hem en zijn ziekte!Nu is het contact beter.Eigenlijk heb ik nooit echt een goede relatie mat mn vader gehad...elke keer wel wat...Maar nu prober ik er het beste van te maken als hij hier nog af en toe is of als ik hem opzoek!Ik denk dat jij nog in de vase zit dat je hem haat heb ik dat goed?Naja haten is misschien een groot woord maar je hoeft um niet meer te zien...zo bedoel ik het een btje...Zal je me misschien willen mailen??Ik denk dat we nogal wat gemeen hebben...xxx

(meizzie15@hotmail.com)
Oud 31-01-2003, 14:43
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Bedankt!Ik heb je een mailtje gestuurd...!
hum ik heb nog geen mailtje gehad, maybe iets verkeerd gegaan ik heb je ff toegevoegd op msn,(ander e-mail adres) denk makkelijker

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:46
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah jij ook met die stomme hoofdletters haha geintjuh jah chatten is ook leuk!
xxx Suuz
Oud 31-01-2003, 21:42
Fantôme
Fantôme is offline
heey meissie,
ben blij dat je me nu alles verteld, wou dat ik het eerder wist, had ik niet zo luchtig gereageerd!! heel veel sterkte en ik hoop dat het helpt om te praten met mensen die hetzelfde meemaakten (meemaken)!
dikke kus,

wen
Oud 31-01-2003, 22:36
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef:
heey meissie,
ben blij dat je me nu alles verteld, wou dat ik het eerder wist, had ik niet zo luchtig gereageerd!! heel veel sterkte en ik hoop dat het helpt om te praten met mensen die hetzelfde meemaakten (meemaken)!
dikke kus,

wen
Hej meid!Jah ik ben zelf ook blij dat ik je er meer over vertelt hebt!Luchte wel ffies op...Vooral toen ik vertelde dat die deur altijd op slot zat...Ik zat echt te janken hier joh!Maar das ook wel es lekker een potje janken vind ik...Je bent echt een lieve meid!Ik ken je alleen van msn maar dat kan me nix schelen!Je bent gewoon mn chatvriendinnetje!En je hebt niet luchtig gereageerd!Je kon ook nie ruiken dat t ietsjes erger was...
Je bent egt een topweiffie!

MENSEN OPGELET!!!

WENDY......JAA DAT KNIPOOGMEISJE IS EEN HEEL LIEF MEISJE!!!
NEEJ ZE IS GEEN SINGLE MEER MAAR WAT WIL JE?!
ZO'N LEUKE MEID??!!!

Dat moest er ffies uit!Ik ben egt heel blij dat ik je het heb vertelt....heeft me echt goed gedaan!
En je zei dat ik er misschien nog niet helemaal overheen was omdat ik huilde maar mijn gevoel en de slechte herinneringen zullen wel altijd blijven denk ik...

Ik heb je nog niet alles verteld maar dat vertel ik je later wel dat wil ik niet op het forum vertellen...

Ik spreek je gauw weer!
xxxx en bedankt meid!
Jij ook sterkte!
Oud 03-02-2003, 17:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Hej meid!Jah ik ben zelf ook blij dat ik je er meer over vertelt hebt!Luchte wel ffies op...Vooral toen ik vertelde dat die deur altijd op slot zat...Ik zat echt te janken hier joh!Maar das ook wel es lekker een potje janken vind ik...Je bent echt een lieve meid!Ik ken je alleen van msn maar dat kan me nix schelen!Je bent gewoon mn chatvriendinnetje!En je hebt niet luchtig gereageerd!Je kon ook nie ruiken dat t ietsjes erger was...
Je bent egt een topweiffie!

MENSEN OPGELET!!!

WENDY......JAA DAT KNIPOOGMEISJE IS EEN HEEL LIEF MEISJE!!!
NEEJ ZE IS GEEN SINGLE MEER MAAR WAT WIL JE?!
ZO'N LEUKE MEID??!!!

Dat moest er ffies uit!Ik ben egt heel blij dat ik je het heb vertelt....heeft me echt goed gedaan!
En je zei dat ik er misschien nog niet helemaal overheen was omdat ik huilde maar mijn gevoel en de slechte herinneringen zullen wel altijd blijven denk ik...

Ik heb je nog niet alles verteld maar dat vertel ik je later wel dat wil ik niet op het forum vertellen...

Ik spreek je gauw weer!
xxxx en bedankt meid!
Jij ook sterkte!
hahahaa, wat ben je ook een maffe meid he jah, goed... de rest hoor ik vast nog wel van je, als je dat wilt!!! En ik ben ook blij dat je mij msn - vriendin ben, een hele goeie!!!!!
spreek je gauw, ga nu weer leren, heb toetsweek
Oud 04-02-2003, 20:53
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef:
hahahaa, wat ben je ook een maffe meid he jah, goed... de rest hoor ik vast nog wel van je, als je dat wilt!!! En ik ben ook blij dat je mij msn - vriendin ben, een hele goeie!!!!!
spreek je gauw, ga nu weer leren, heb toetsweek
Haha that's me!!
Jah ik spreek je gauw weer!!!
kuziez en leerze en succes met je toetsen!!
Oud 15-02-2003, 19:07
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh ik denk ik post hier weer ffies wat...Sorry voor degene die geen mail meer van me krijgen...Ik d8 dat het beter voor me zou zijn maar ik werd er op een gegeven moment zo treurig van al die verhalen die ik te horen kreeg!
Ik denk dat ik er toch maar mee stop...Niet met allemaal maar met een paar...

Sorry daarvoor!

Ik hoop wel dat jullie (als jullie dat zelf willen en kunnen) je verhaal hier vertellen?!
Oud 15-02-2003, 21:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Mhh ik denk ik post hier weer ffies wat...Sorry voor degene die geen mail meer van me krijgen...Ik d8 dat het beter voor me zou zijn maar ik werd er op een gegeven moment zo treurig van al die verhalen die ik te horen kreeg!
Ik denk dat ik er toch maar mee stop...Niet met allemaal maar met een paar...

Sorry daarvoor!

Ik hoop wel dat jullie (als jullie dat zelf willen en kunnen) je verhaal hier vertellen?!
NU begrijp ik je pas... waarom je het me op gegeven moment niet wilde vertellen. wat ben ik stom geweest
xxxxxx
Oud 16-02-2003, 16:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef:
NU begrijp ik je pas... waarom je het me op gegeven moment niet wilde vertellen. wat ben ik stom geweest
xxxxxx
Neej Wendy je bent niet dom geweest!
Het was gewoon heel moeilijk voor me om
die zin (die je nu weet) over msn te zeggen!
Ik herinner het me nog zo goed dat hij het zei!
Mijn vader sliep niet meer bij mn moeder en in
het weekend sliepen mn broer en ik soms bij mijn moeder...
Hij kwam midden in de n8 bij ons en ik werd wakker van zijn stem...Volgens mij lag mijn broer de hele n8 al wakker...
Hij stammelde vanalles uit dat nergens op sloeg...
dat hij helemaal gestoord was en dat hij...
naja je weet wat ik wil gaan zeggen!
Mn moeder stuurde um dan weg maar
na 2 tellen stond hij weer in de kamer!
Echt verschrikkelijk was dat!Ik kan em goed herinneren dat mn broer en ik heel dicht tegen elkaar aankropen van verdriet...

Ik ben zo blij dat het nu allemaal voorbij is!En ik ben ook zo blij met Joël!Hij is veel beter voor me als mn ex!Maarjah das een ander verhaal!
Oud 16-02-2003, 16:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Neej Wendy je bent niet dom geweest!
Het was gewoon heel moeilijk voor me om
die zin (die je nu weet) over msn te zeggen!
Ik herinner het me nog zo goed dat hij het zei!
Mijn vader sliep niet meer bij mn moeder en in
het weekend sliepen mn broer en ik soms bij mijn moeder...
Hij kwam midden in de n8 bij ons en ik werd wakker van zijn stem...Volgens mij lag mijn broer de hele n8 al wakker...
Hij stammelde vanalles uit dat nergens op sloeg...
dat hij helemaal gestoord was en dat hij...
naja je weet wat ik wil gaan zeggen!
Mn moeder stuurde um dan weg maar
na 2 tellen stond hij weer in de kamer!
Echt verschrikkelijk was dat!Ik kan em goed herinneren dat mn broer en ik heel dicht tegen elkaar aankropen van verdriet...

Ik ben zo blij dat het nu allemaal voorbij is!En ik ben ook zo blij met Joël!Hij is veel beter voor me als mn ex!Maarjah das een ander verhaal!
ik vind het vreselijk voor je!! maar goed.... weet ff niet wat ik verder moet zeggen.
Oud 16-02-2003, 17:09
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef:
ik vind het vreselijk voor je!! maar goed.... weet ff niet wat ik verder moet zeggen.
Geeft niet meid!Ik ben blij met je!Maar dat wist je vast al
Oud 01-05-2003, 14:43
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik wou nog ff alle mensen bedanken die me steunen of gesteunt hebben!!Dank je wel!
Jullie zijn top!
Oud 02-05-2003, 13:56
blacky
blacky is offline
Je mag me altijd mailen.

Mailadres staat bij m'n profiel.
Oud 02-05-2003, 21:14
Fantôme
Fantôme is offline
.. maanden later....

*suus, heb je mail gehad, zal straks ff terugmailen (damn, ik ben echt moe.... ik denk dat het morgen wordt..)
Oud 02-05-2003, 21:16
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 02-05-2003 @ 22:14:
.. maanden later....

*suus, heb je mail gehad, zal straks ff terugmailen (damn, ik ben echt moe.... ik denk dat het morgen wordt..)
Hehe, your back meissie!
Geeft niks, doe maar rustig aan
Ik ga ook slapen!
Met Joël en mij gaat t much better!
Hij komt morgenavond bij me en dat stelde hij zelf voor haha goed he? Naja, truste meis!

@ Blacky, ik zal je gauw mailen!
Oud 02-05-2003, 21:19
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 02-05-2003 @ 22:16:
Hehe, your back meissie!
Geeft niks, doe maar rustig aan
Ik ga ook slapen!
Met Joël en mij gaat t much better!
Hij komt morgenavond bij me en dat stelde hij zelf voor haha goed he? Naja, truste meis!

zeker goed!! ben ik erg happy om!!
en ook om je mailtje, errug leuk om te lezen (het meeste dan!!)
truste! -xxx-
Oud 02-05-2003, 21:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 02-05-2003 @ 22:19:
zeker goed!! ben ik erg happy om!!
en ook om je mailtje, errug leuk om te lezen (het meeste dan!!)
truste! -xxx-
Hahaha, je bent je 8erstand wel weer lekker aan t inhalen

Spreek je morgen meis!
Slaap lekker

*Dit was t laatste chatberichtje*
Oud 02-05-2003, 21:31
Mark87
Mark87 is offline
Mijn vader is ook voor de 2e keer psychotisch geworden toen ik 10 was. Het is de laatste tijd heel erg, omdat z'n depressie heel erg is nu. Hij wil niks meer dan in z'n bed liggen en niks doen.

Een keer heeft hij toen hij heel erg in de war was toen ik 11 was een stoel tegen me aan gegooid toen er een vriend bij was, op het moment vond ik het heel erg en was ik heel verdrietig en bang, maar op een gegeven moment leer je er mee omgaan, zoals ik leer nu gewoon allerlei dingen zelf doen, zoals van allerlei dingen koken en elektra doen bij de verbouwing van ons huis. Gewoon de taken overnemen die hij doet.

Mijn vader werkt niet meer, en heeft nu een uitkering, financieel gaat het behoorlijk hier, dus echt problemen zijn er niet.

Mijn vader slikt nu ook iets met flux, betaflux ofzoietsdergelijks. Daar word ie heel rustig van en het is een antipsychotisch middel, mijn vader slaapt ook altijd om 9 uur in.

Verder vind ik het fijn voor je dat het nu met je moeder en haar vriend goed gaat, bij ons is het nooit echt nodig geweest (een scheiding), en lukt het zo ook wel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:36
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 02-05-2003 @ 22:31:
*verhaal*
Je mag mij ook altijd mailen als je wil...Het gaat nu goed met me en ik kan nog weinig erover vertellen dan al in dit topic staat, helaas, maar als je wil praten (mail/msn maakt niet uit) dan kan dat...
Reageren

Regels voor berichten