Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders zijn nu inmiddels gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend.In het begin was dat wel ff moeilijk maar nu ben ik er heel blij mee! Mijn vader deed toen hij ziek werd nix anders dan roken en tv kijken en hij gebruikte medicijnen waar hij rustig van werd en viel rond een uur of 10 in slaap op de bank.Hij werd een vreemde voor me!Ik heb ook een halfjaar bij een maatschappelijk werkster gelopen omdat ik 10 was toen het allemaal begon en dat is erg jong!Ik snapte er niets van wat er nu aan de hand was.Wel kreeg ik info boekjes en er werd wel aangeboden om erover te praten maar dat wou ik niet.Nu heb ik daar spijt van omdat ik toen ik 14 was, ging het heel slecht met me!Maar nu ga ik niet meer naar de maat.werkster; het gaat nu heel goed met me! Ik ben blij met jullie reacties!Bedankt!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zijn psychose begon wat later te komen en ik snapte er helemaal niets van!We waren net op vakantie toen mijn vader wegging.Hij deed heel raar...Hij liep anders en keek de hele tijd naar de grond!Ik kon wel janken ookal wist ik niet precies wat er aan de hand was.Mijn moeder zei natuurlijk wel dat papa ziek was maar verder niets.Ik weet niet of mijn borer het toen wel begrepen heeft.Hij heeft er in eder geval niet zo veel problemen mee gehad als ik.Ik hoop dat ik je zo wat meer heb vertelt.Als je nog vargen heb stel ze gerust!Bedankt iedereen!
|
Mijn ouders (alleen mijn vader leeft nog) hebben geen van beiden ooit een psychische aandoening gehad, maar als je er toevallig behoefte aan mocht hebben om er met me over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Offtopic: Ik zag in je profiel dat je in dezelfde woonplaats woont als mijn broer. Hij woont daar sinds augustus 1998 op de Hesselterbrink.
||
![]() |
Citaat:
als je me wil mailen om al is het alleen maar ff alles te vertellen dan moet je het maar ff zeggen dat ik geef ik je mijn mail adres, want als het goed is kan je die niet zien sterkte liefs me
||
Citaat:
Maar ik vind het wel heel lief van je!Bedankt!Ik ken helaas niemand die in de Hesselterbrink woont...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
goed op de hoofdletters letten, hihi
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was 9 toen mijn vader in de problemen kwam, maar het speelde daarvoor ook al, maar toen ik 9 was is hij opgenomen dus werd ik er echt mee geconfronteerd..
Ikzelf heb er heel veel problemen mee gehad en heb het nog steeds wel.. Mijn ouders zijn nog wel bij elkaar, mede dankzij mij.. Het gaat nu stukken beter, maar toch is het moeilijk ermee te leven.. Ik zou het fijn vinden om er eens met iemand over te mailen die ook zoiets heeft meegemaakt.. mail me maar! of voeg me toe op msn ofzo |
![]() |
|
![]() |
mijn vader is niet echt ziek, hij is alleen niet helemaal goed bij zn hoofd zegmaar. Hij heeft jeugdtrauma's die hij nog niet heeft verwerkt, een alcoholprobleem en is al een paar jaar werkloos maar weigert naar een uitzendbureau te gaan.........., en hij weigert ook maar iedere vorm van hulp ofzow.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, maar dat doet mij echt pijn om zoiets te lezen.. ik was er kapot van toen mijn vader problemen had... |
Advertentie |
|
![]() |
|
je mag mij mailen, mijn pa is psychisch niet in orde, is alcoholist, al geweest sinds voor mijn geboorte,maar ik heb sinds een paar maanden geen of nauwelijks meer contact met em door wat ie me in het verleden heeft aangedaan.
jessiej_x@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor, maar jij kent het verhaal niet, en hebt geen idee hoeveel pijn dat zuipen van hem het hele gezin heeft gedaan. DAardoor gingen mn ouders zelfs uit elkaar. En hij heeft geen poot uitgestoken om dr wat aan te doen. En ja, dan praat ik zo over mijn vader. Ik heb geen greintje respect voor hem. Ik minacht hem bijna. Zoveel negativiteit is misschien niet goed, maar het is wel zo. Hij heeft namelijk geen afwijking ofzo, opzich is ie wel slim, maar hij doet gewoon geen flikker. Misschien vat jij 'niet goed bij je hoofd zijn' anders op dan ik bedoelde, maar mijn vader is niet gek ofzo, hij doet alleen helemaal niets aan zn problemen, en dan vind ik hem niet goed bij zn hoofd...............
||
Citaat:
||
Citaat:
(meizzie15@hotmail.com)
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
Je bent egt een topweiffie! MENSEN OPGELET!!! ![]() NEEJ ZE IS GEEN SINGLE MEER MAAR WAT WIL JE?! ZO'N LEUKE MEID??!!! ![]() Dat moest er ffies uit!Ik ben egt heel blij dat ik je het heb vertelt....heeft me echt goed gedaan! En je zei dat ik er misschien nog niet helemaal overheen was omdat ik huilde maar mijn gevoel en de slechte herinneringen zullen wel altijd blijven denk ik... Ik heb je nog niet alles verteld maar dat vertel ik je later wel dat wil ik niet op het forum vertellen... Ik spreek je gauw weer! xxxx en bedankt meid! Jij ook sterkte!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() spreek je gauw, ga nu weer leren, heb toetsweek ![]()
||
Citaat:
Jah ik spreek je gauw weer!!! kuziez en leerze en succes met je toetsen!!
|
Mhh ik denk ik post hier weer ffies wat...Sorry voor degene die geen mail meer van me krijgen...Ik d8 dat het beter voor me zou zijn maar ik werd er op een gegeven moment zo treurig van al die verhalen die ik te horen kreeg!
Ik denk dat ik er toch maar mee stop...Niet met allemaal maar met een paar... Sorry daarvoor! Ik hoop wel dat jullie (als jullie dat zelf willen en kunnen) je verhaal hier vertellen?!
||
Citaat:
![]() ![]() xxxxxx
||
Citaat:
Het was gewoon heel moeilijk voor me om die zin (die je nu weet) over msn te zeggen! Ik herinner het me nog zo goed dat hij het zei! Mijn vader sliep niet meer bij mn moeder en in het weekend sliepen mn broer en ik soms bij mijn moeder... Hij kwam midden in de n8 bij ons en ik werd wakker van zijn stem...Volgens mij lag mijn broer de hele n8 al wakker... Hij stammelde vanalles uit dat nergens op sloeg... dat hij helemaal gestoord was en dat hij... naja je weet wat ik wil gaan zeggen! Mn moeder stuurde um dan weg maar na 2 tellen stond hij weer in de kamer! Echt verschrikkelijk was dat!Ik kan em goed herinneren dat mn broer en ik heel dicht tegen elkaar aankropen van verdriet... Ik ben zo blij dat het nu allemaal voorbij is!En ik ben ook zo blij met Joël!Hij is veel beter voor me als mn ex!Maarjah das een ander verhaal! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geeft niks, doe maar rustig aan ![]() Ik ga ook slapen! Met Joël en mij gaat t much better! Hij komt morgenavond bij me en dat stelde hij zelf voor haha goed he? Naja, truste meis! @ Blacky, ik zal je gauw mailen!
||
Citaat:
en ook om je mailtje, errug leuk om te lezen (het meeste dan!!) truste! -xxx-
||
Citaat:
![]() ![]() Spreek je morgen meis! Slaap lekker *Dit was t laatste chatberichtje* ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn vader is ook voor de 2e keer psychotisch geworden toen ik 10 was. Het is de laatste tijd heel erg, omdat z'n depressie heel erg is nu. Hij wil niks meer dan in z'n bed liggen en niks doen.
Een keer heeft hij toen hij heel erg in de war was toen ik 11 was een stoel tegen me aan gegooid toen er een vriend bij was, op het moment vond ik het heel erg en was ik heel verdrietig en bang, maar op een gegeven moment leer je er mee omgaan, zoals ik leer nu gewoon allerlei dingen zelf doen, zoals van allerlei dingen koken en elektra doen bij de verbouwing van ons huis. Gewoon de taken overnemen die hij doet. Mijn vader werkt niet meer, en heeft nu een uitkering, financieel gaat het behoorlijk hier, dus echt problemen zijn er niet. Mijn vader slikt nu ook iets met flux, betaflux ofzoietsdergelijks. Daar word ie heel rustig van en het is een antipsychotisch middel, mijn vader slaapt ook altijd om 9 uur in. Verder vind ik het fijn voor je dat het nu met je moeder en haar vriend goed gaat, bij ons is het nooit echt nodig geweest (een scheiding), en lukt het zo ook wel eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studeren, hoe doe je dat? marrrk15 | 50 | 14-11-2005 16:14 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Games |
Zijn hier nog een beetje FF fans aanwezig? *Sqilly* | 82 | 20-06-2003 22:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |