Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 22:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
In Bree zijn vandaag de eerste 2 enkel wedstrijden gespeeld van de wedstrijd tussen Belgie en Oostenrijk. Zowel Kim Clijsters als Justine Henin-Hardenne wonnen hun wedstrijd, zodat Belgie 2-0 voorstaat in deze wedstrijd.
Kim Clijsters won uiterst moeizaam haar eerste match in de Fed Cup-ontmoeting met Oostenrijk. Op de rode gravel van de Expodroom in Bree toonde Evelyn Fauth zich een taaie tante.
Een erg sterk spelende Justine Henin-Hardenne heeft Belgie op een veilige 2-0-voorsprong gebracht met een vlotte zege tegen Patricia Wartusch. Ons land heeft zondag aan winst in één enkelspel genoeg om te winnen van Oostenrijk in de Fed Cup.

Ook op andere plaatsen wordt er gespeeld voor de FED CUP. Een overzicht :

In Argentinië plaatste Slovenië zich als eerste voor de kwartfinale. Ook Frankrijk, Rusland en de Verenigde Staten staan er goed voor.
Duitsland en Slovakije staan 1-1. De winnaar van deze wedstrijd neemt het in de volgende ronde op tegen België (of Oostenrijk).

Van Nederland kon ik niets vinden?
Oud 27-04-2003, 00:01
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 26-04-2003 @ 23:22:
Van Nederland kon ik niets vinden?
Nederland zit niet in de Wereldgroep.

Switzerland defeated Netherlands 2-0
Myriam CASANOVA (SUI) d. Elise TAMAELA (NED) 76(2) 63
Patty SCHNYDER (SUI) d. Miriam OREMANS (NED) 63 61
( www.fedcup.com )

Dit is het laatste wat ik zo vinden kan. De afgelopen week gespeelde kwalificatiewedstrijden in de Afrika-Europagroep oid.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 08:15
Smartie
Smartie is offline
idd, ze zijn op het nippertje doorgedrongen tot de kruisfinales van die zone, maar uitgeschakeld door zwitserland in die kruisfinales. Ze hoeven iig geen degradatiewedstrijden te spelen.

Maar het is echt verschrikkelijk met het Nederlandse vrouwentennis, vier jaar geleden stonden ze nog in de finale van de Fed Cup en nu zo ver afgezakt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:02
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
smartie! schreef op 27-04-2003 @ 09:15:
idd, ze zijn op het nippertje doorgedrongen tot de kruisfinales van die zone, maar uitgeschakeld door zwitserland in die kruisfinales. Ze hoeven iig geen degradatiewedstrijden te spelen.

Maar het is echt verschrikkelijk met het Nederlandse vrouwentennis, vier jaar geleden stonden ze nog in de finale van de Fed Cup en nu zo ver afgezakt

Idd, zeeeer triest!
Oud 27-04-2003, 17:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
smartie! schreef op 27-04-2003 @ 09:15:
yup, daarom dat het me al verbaasde dat ik ze niet kon vinden.

Maar BE heeft in de tussen tijd de 2 andere enkele spelen ook gewonnen. Kim de eerste wedstrijd, Els Callens de 2de wedstrijd.
Reageren

Regels voor berichten