Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 18:27
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
... Waar vallen jullie, vrouwen nou eigenlijk op bij een jongen?

De blauwe ogen, het gedrag, lief, knap?

En hoe laat jij het zien dat je die persoon wel leuk vind, als je hem nog niet kent. En hij kijkt naar je? Langer oogcontact?

Het leek me zomaar eens leuk om te weten hoe vrouwen te werk gaan.. Bij het veroveren van hun droomprins...

Jullie niet jongens?

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 15-04-2003, 18:29
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Gedrag, of die lief is, sportief en of ik me er mee kan vertonen
Oud 15-04-2003, 18:33
Qamra
Qamra is offline
Lieve en ondeugende uitstraling

En al is het een lelijk gedrocht, dan val ik er nog voor
Oud 15-04-2003, 18:36
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Het geheel..
De stijl..
Het karakter..
Uiterlijk (duh)..
En het belangrijkste: offie LIEF is!
Oud 15-04-2003, 18:39
655321
655321 is offline
kijken of iemand leuk is gaat van:
gezicht, schoenen, broek (in die volgorde)
dan moet je ff kijken of iemand aardig is, dus praten
daarna leren kennen waarbij karakter dus belangrijk is.. enduh..

hier heb je ook geen fuck aan, maar zo werkt het (iig bij mij) wel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:46
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Mijn voorkeur gaat uit naar brunettes, daarbij zijn uitstraling, verzorging en zachtaardigheid heel erg belangrijk. Een mooi kontje is altijd mooi meegenomen!
Oud 15-04-2003, 18:49
blueeyes_jochie
Hahaha ik vind het wel leuk... Ieder heeft volgens mij toch weer een andere manier van aanpak en smaak.. Toch leuk om te weten.. Ik denk altijd bij mijn eigen ... Ze moet van beiden kant goed zijn.. Dus fifty-fifty.... Het karakter moet leuk en lief zijn maar ook haar uiterlijk moet wel zijn...

Kleding en andere hobbies of stijlen let ik niet zo op... Ik bedoel als je op een gegeven moment van "verliefd" zijn naar "houden van" gaat, pas je toch aan elkaar aan!

Niet?

En mijn aanpak is (al hoor dit niet echt bij het topic, want vroeg vrouwen maar ja nou ik toch supermelig en erg praterig ben en natuurlijk ook erg verveel met al die f#ck Po`s)

Ach jaa het is ook wel eens leuk om te weten waar jongens op vallen niet meiden

-Vroeger was ik erg verlegen en liet ik altijd een meid naar mij toekomen.

-Tegenwoordig heb ik die angst overwonnen en ga er gewoon bijstaan bij degene die ik leuk vindt... Doe lekker melig... Praat gewoon mee.. En daarna ga ik meestal met mijn tele showe en als ze belangstelling toont vraag ik of ik haar tele mag? Zo ja.... Dan kan ik beginnen met smsje!

Ook probeer ik altijd langer oogcontact te houden en kijke hoe ze reageert...

En als dit allemaal niet werkt of ik toch niet durft probeer ik het via vrienden...

Bisous,
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:50
whizzer
whizzer is offline
Ik hoor altijd dat meisjes zo erg letten op (verzorgde) handen........., klopt dat?
Oud 15-04-2003, 19:14
igfy
igfy is offline
hmm... nouja ik kijk gewoon of een jongen lief is en of hij een beetje leuk overkomt. verder kijk ik ook wel naar hoe verzorgd iemand is.
en qua versieren probeer ik meestal jongens op mij af te laten komen, dat vind ik leuker dan andersom.
Oud 15-04-2003, 19:16
sientjuh
sientjuh is offline
Ik hou wel van mooie handen, maar die heeft mn huidige vriendje dus absoluut niet en toch zijn we alweer een jaartje samen,
wat natuurlijk komt door zijn geweldige karakter
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:25
Sleepingpill
Sleepingpill is offline
mm, de ogen en de kleding zijn meestal de dingen waar ik het eerst op let en natuurlijk heel belangrijk of hij lief is en toch wel een btje maf...Ik word niet zo heel snel verliefd, en ook al ben ik verliefd dan stap ik niet maarzo op de jongen af, ik wacht het liever af....oogcontact is niet zo moeilijk,maar de rest laat ik liever aan de ander
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:56
Verwijderd
'hoe laat jij het zien dat je die persoon wel leuk vind, als je hem nog niet kent'

hoe kun je iemand leuk vinden als je diegene niet kent?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 15-04-2003 @ 19:39:
kijken of iemand leuk is gaat van:
gezicht, schoenen, broek (in die volgorde)
dan moet je ff kijken of iemand aardig is, dus praten
daarna leren kennen waarbij karakter dus belangrijk is.. enduh..

hier heb je ook geen fuck aan, maar zo werkt het (iig bij mij) wel
What the fuck, eerst kijken of zijn schoenen en broek leuk zijn en dan nog naar zijn karakter kijken? Argh, wat ben jij oppervlakkig.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:05
Verwijderd
eh, als hij lieve ogen heeft, maar verder een beetje ruig is...
hij moet niet te lief zijn, en ook wel ff 2 sec me alleen kunnen laten...
verder moet ie zo gek als een duur zijn als we uitgaan, en niet alleen bij mij zitten kleffe maar ook lekker pitten op metal, dat was het wel...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:10
blueeyes_jochie
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-04-2003 @ 20:56:
'hoe laat jij het zien dat je die persoon wel leuk vind, als je hem nog niet kent'

hoe kun je iemand leuk vinden als je diegene niet kent?
Sorry Schatje of liever Lieverd?.. Ik zal het even uitleggen... Heb jij nooit eens een jongen gezien waarvan je dacht.. Wow wat een lekkerding!! Wat een figuur... Heb je dat nog nooit gehad? Dat je denkt bij je eigen die moet ik aan de haak slaan!

Ik dus wel.. Nou das bij mij meestal de eerste kennismaking Daarna ga ik met haar praten en leer ik haar dus beter kenne.. A couple of afspraakjes en voila het is raak of nou juist niet!

C`est trop simple!

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 15-04-2003, 20:12
pure_evil
pure_evil is offline
kleur ogen maken mij niet uit, zolang je er maar in weg kunt dromen *zucht*, en zolang hij maar lief is, en open, vind ik alles best. en zijn verdere uiterlijk?

ik val niet op superknap, meer op geval "normaal". meestal is er gewoon iets, dat me aantrekt

strategie? FLIRTEN!f!! oogcontact, "per ongeluk" in zijn buurt verkeren enz. enz. gewoon, wat er in me op komt, verschilt per jongen
Oud 15-04-2003, 20:13
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
ik zoek nog steeds iemand die de juiste balans van stoerheid en liefheid heeft... mijn exen waren of te lief of te 'stoer'
Oud 15-04-2003, 20:26
charly not
charly not is offline
Ik val op meestal beetje serieuze jongens, waar ik goed mee kan praten. Hebben vaak donker(blond) haar (ik zeg vaak, niet altijd) Ik hou niet van dat soort jongens die stoer lopen te doen, iemand die gewoon zich zelf is en mij neemt zoals ik ben.

Ik laat zien dat ik iemand leuk vind, doormiddel van geinteresseerd zijn in diegene. Luisteren naar wat hij zegt, lief lachen, praatje proberen te maken en doorvragen.. -->gesprek op gang houden. Hem aankijken als je tegen hem praat..

uuhm, ja zoiets.. denk ik.

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:27
Koning
Koning is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-04-2003 @ 19:33:
Lieve en ondeugende uitstraling

En al is het een lelijk gedrocht, dan val ik er nog voor

W H
Oud 15-04-2003, 20:28
charly not
charly not is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-04-2003 @ 21:10:
Sorry Schatje of liever Lieverd?.. Ik zal het even uitleggen... Heb jij nooit eens een jongen gezien waarvan je dacht.. Wow wat een lekkerding!! Wat een figuur... Heb je dat nog nooit gehad? Dat je denkt bij je eigen die moet ik aan de haak slaan!

Ik dus wel.. Nou das bij mij meestal de eerste kennismaking Daarna ga ik met haar praten en leer ik haar dus beter kenne.. A couple of afspraakjes en voila het is raak of nou juist niet!

C`est trop simple!

Bisous,
DaLoverBoy
uhm, je doet net of het echt super simpel is.. Maar ik vind het eigenlijk wel wat ingewikkelder in elkaar zitten. Naja, het ligt misschien ook dat ik nooit mensen mee uit durf te vragen. Maar ach, zo simpel is het echt niet!!
Oud 15-04-2003, 20:41
Verwijderd
gewoon de uitstraling
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:49
Nothing
Nothing is offline
Zijn ogen moeten me aanspreken, (Mooi, lief en ondeugend)
Liefst iemand met donker haar en lichte ogen. (heb ik ook)
Maar die dingen heb je niet voor het uitkiezen...
Verder moet ik hem kunnen vertrouwen, moeten goede gesprekken kunnen voeren en vooral eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.
Niet te druk, maar zijn momenten mag hij wel hebben.

En eigenlijk nog veel meer...
Maar op nummer 1 staat eerlijkheid en betrouwbaarheid...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:50
Verwijderd
Uitstraling. Als hij zich zelfverzekerd houdt en een beetje mooi figuur (brede schouders! ) heeft, ben ik al snel verkocht. Nou ja, ik weet het niet... Er moet gewoon iets in hem zijn dat mij interesseert. Ik kan het niet benoemen, hoewel ik precies de jongens kan aanwijzen die het hebben. Op hen kan ik ook echt verliefd worden.
(Bij meiden kan ik op dezelfde manier aanwijzen dat ze eventueel goede vriendinnen van mij kunnen worden...)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:54
DEChengst
DEChengst is offline
Zolang ze maar superlekker is
Oud 15-04-2003, 20:55
blueeyes_jochie
Citaat:
charly not schreef op 15-04-2003 @ 21:28:
uhm, je doet net of het echt super simpel is.. Maar ik vind het eigenlijk wel wat ingewikkelder in elkaar zitten. Naja, het ligt misschien ook dat ik nooit mensen mee uit durf te vragen. Maar ach, zo simpel is het echt niet!!
Ja je hebt gelijk ik doe of als het allemaal zo simpel is (tenminste dat lijkt zo) maar das voor mij ook niet altijd het geval.. Vroeger durfde ik niet met het meisje te praten waarvan ik die kriebels kreeg.. Tegenwoordig durf ik dat wel.. Hoe dat komt? I don`t know het begon met een geintje ik had tegen een vriend van me gezegd dat een meisje wat van achter in de kantine zat wel lekker was.. Hij zo melig als ie was er naar toe en vragen wat ze van me vond... Nou ze vond me wel leuk... Alleen het probleem was toen dat Dennis me verkeerd had begrepen en dat hij het tegen het verkeerde meisje had gezegd.. Tegen haar vriendin dus ja was mijn date ook gelijk verknald... Maar daardoor ben ik erachter gekomen dat je eigen veel beter opener kan stellen en gewoon moet durven.. Wachten is ook niet alles! En als je niet durf ga dan met een paar vriendinnen!!?!

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 15-04-2003, 20:57
I.AM
I.AM is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-04-2003 @ 21:54:
Zolang ze maar superlekker is
beest
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-04-2003 @ 19:27:
Ik heb werkelijk geen flauw idee... Ik denk toch vooral het karakter en het gedrag, want ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen die ik niet al redelijk goed kende...
Maar als je me nu vraagt wat nou echt het leukste is aan mijn vriend: zijn ogen en zijn schattige, lieve gedrag...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hij moet er vreselijk interessant en intelligent uitzien, d.w.z. niet dom uit z'n ogen staan kijken.
Hij moet een leuke manier van bewegen hebben,niet te gestresseerd maar ook niet té arrogant.
Het mag geen lawaaierige boer zijn, die op café altijd blotemadammen-lollen wil vertellen.
Hij moet liefst goed kunnen dansen.
Ietwat mysterieus zijn, en toch schattig en een goed gevoel voor humor.
Uiterlijk daar heb ik geen vast 'plan' voor maar dat mysterieuze geldt hier ook, liefst een speciaal gezicht (één dat ik me kan herinneren ).

EN mooie ogen, zo van die zachte maar toch doordringende ogen, maar ook weer niet té bambi-achtig.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:41
Mark
Mark is offline
Wat me opvalt is dat de meeste dames hier nog niet eens zulke hoge verwachtingen hebben, dat valt me 100% mee, misschien maak ik dan ook nog een kans.

Snow (die zelf niet zo snel "in love" is)
Oud 15-04-2003, 22:51
MissMorena
MissMorena is offline
toch het uiterlijk en hoe die jongen zich gedraagt (innerlijk dus)humor ,leuke lachje, en ja body is mooi meegenomen he
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 15-04-2003 @ 22:41:
Wat me opvalt is dat de meeste dames hier nog niet eens zulke hoge verwachtingen hebben, dat valt me 100% mee, misschien maak ik dan ook nog een kans.

Snow (die zelf niet zo snel "in love" is)
Nou, ik kan wel zeggen dat ik alleen bloedmooie jongens wil (en op het eerste gezicht kan dat misschien ook best zo zijn), maar de jongens die ik de laatste tijd leuk vond spreken me nogal tegen

Nee, mijn enige eis is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden (dus beetje lekker lichaam iig ) en dat hij mij moet vatten, we dezelfde humor hebben, kunnen praten. Zelfde niveau. Verder is het wel best
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:11
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 15-04-2003 @ 22:36:
Hij moet er vreselijk interessant en intelligent uitzien, d.w.z. niet dom uit z'n ogen staan kijken.
Hij moet een leuke manier van bewegen hebben,niet te gestresseerd maar ook niet té arrogant.
Het mag geen lawaaierige boer zijn, die op café altijd blotemadammen-lollen wil vertellen.
Uiterlijk daar heb ik geen vast 'plan' voor maar dat mysterieuze geldt hier ook, liefst een speciaal gezicht (één dat ik me kan herinneren ).

EN mooie ogen, zo van die zachte maar toch doordringende ogen, maar ook weer niet té bambi-achtig.
hopla...
zet hier overal 'zij' ipv 'hij' neer en je hebt mijn droomvrouw
Oud 15-04-2003, 23:29
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 15-04-2003 @ 21:13:
ik zoek nog steeds iemand die de juiste balans van stoerheid en liefheid heeft... mijn exen waren of te lief of te 'stoer'
hoi

Oud 16-04-2003, 07:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:

En hoe laat jij het zien dat je die persoon wel leuk vind, als je hem nog niet kent. En hij kijkt naar je? Langer oogcontact?

Het leek me zomaar eens leuk om te weten hoe vrouwen te werk gaan.. Bij het veroveren van hun droomprins...

Jullie niet jongens?

Bisous,
DaLoverBoy
ik hou van een jongen met iets meer pak aan, verder liefst iets ouder en een beetje mannelijk, hou ervan als ie n hemdje draagt en me kan insluitenin zijn stevige armen .. hoe ie dat kan zien dat ik verliefd ben.. onbewust aan mn blik, dan ben ik trots op mezelf dat ik het nog stil kon houden, dan heeft ie t al door
Oud 16-04-2003, 08:12
Verwijderd
Donker haar en een mollig figuur.. het liefst met wijde kleding.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:29
Verwijderd
Blauwe ogen (srry, is echt erg! Heb er een zwak voor)
Humor
Lief
Niet patserig of stoer doen om indruk te maken
Goed zijn met kinderen
Het goed kunnen vinden met mn beste vriendin (is geen pré, maar kan handig zijn)

euhmz, tja, verder zien we wel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:34
Zazoo
Zazoo is offline
Karakter lijkt me toch het belangrijkste
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:54
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 15-04-2003 @ 22:36:

wat een lijst.

Maar van die lollen is zeker juist , niets is vervelender dan een jongen die heel de tijd zo lollen zit te vertellen, en dan nog liefst met een pint in de ene hand en in de andere een sigaret.
Oud 16-04-2003, 14:15
bonsai
bonsai is offline
hij moet:

lief zijn (maar niet te)
serieus kunnen zijn maar meestal gewoon vrolijk ofzo

uiterlijk boeit me niet zo maar ik zal wel sneller op een knap iemand vallen dan op een lelijk

en wat ik doe? als ik dat nou eens wist....
Oud 16-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-04-2003 @ 21:10:

C`est trop simple!

Bisous,
DaLoverBoy
oke
1. rood-op-geel is niet duidelijk leesbaar
2. excuses aanvaard
3. leuk is iets anders dan lekker
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:39
Verwijderd
Iemand hoeft niet echt super knap te zijn; als zijn uitstraling maar goed en leuk is; dat vind ik wel balngrijk! Verder val ik voor hele bruine ogen die schitteren *Whieh* Zoals de ogen van mijn vriendje
Verder moet karakter wel klikken en een beetje dezelfde interesses hebben; anders werkt het niet echt denk ik!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:07
Orion16
Orion16 is offline
Heel lief en gevoellig (belangrijkste!),
Intelligent, meelevend, etc,
lieve, mooie, (bruine) ogen,
lang donkerblond haar met blondje plukjes (ongeveer net over haar schouders)
Slank of een klein beetje mollig,
Iets kleiner als ik (1.75?) maar weer niet te klein
Niet alto- of gothic gekleed, liefst gewoon vrouwelijk.
Humor,
Moet lekker ruiken ,
niet vies om eens een eigen initiatief te nemen en om te praten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 16-04-2003 @ 17:07:
Moet lekker ruiken
Haha; het klinkt best wel stom eigenlijk.
Maar toch ik snap wel wat je bedoelt. Als iemand lekker ruikt dan is het echt *whieh* .
Toen ik voor de 1e keer gezoend had rook ik de hele tijd aan dat truitje waar zijn geur aan zat. En ook nu als ik naar mijn vriendje ruik, of als mijn bed naar hem ruikt dan is het echt Hmm wat ruikt het toch lekker
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
groene ogen

lang of halflang haar (als het maar wel goed verzorgd word.)

make-up (maar denk dan niet aan wat de meeste slipknotfiguren tegenwoordig dragen, maar gewoon een subtiel ooglijntje en eventueel een klein beetje kleur.)

donkere kleding (gewoon simpele, zwarte kleren, niet te overdreven of in het oog springend)

zwarte nagellak *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:19
Boef
Boef is offline
hij moet (naja, gewoon als't kan), sportief & aardig/lief zijn, en ook nog humor hebben. Verder val'k niet (in de eerste instantie) op jongens met blond haar...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:33
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:

Jullie niet jongens?

Bisous,
DaLoverBoy
Ja, idd. Maar aangezien ik hierboven gezien heb dat er ook zat jongens je vraag beantwoorden, dacht ik: doe ik ook ff. Niet dat iemand DAAR blij van word ofsow...

Ik kijk ALTIJD eerst naar 't gezicht/uitstraling, kortom: of ze een beetje lief/aardig overkomt , dan naar haar ogen (ze moet 'betrouwbare/eerlijke' ogen hebben, dat is iets dat ik gewoon niet kan uitleggen...), dan naar haar figuur.
Wat karakter betreft: ik vind het belangrijk dat we samen kunnen lachen en qua niveau ongeveer hetzelfde zijn. Als er verder van beide kanten interesse is voor de anders interesses, dan vind ik het al snel goed.

En hoe ik laat zien dat ik diegene wel leuk vind? Uhm...

NIET...

Ben NOGAL verlegen. Zeker wat meisjes betreft. Het is de laatste jaren iets minder geworden, maar toch. Oogcontact vind ik altijd wel belangrijk.
Het rare is dat, van mijn vriendin en ik, IK degene was die (zo goed als al) het initiatief nam...
Ik snap 'm ook niet. Laat ik het er op houden dat ik op dat moment ontoerekeningsvatbaar was...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:02
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
whizzer schreef op 15-04-2003 @ 19:50:
Ik hoor altijd dat meisjes zo erg letten op (verzorgde) handen........., klopt dat?
Ja... ik althans wel. Van die afgekloven nagels of zwarte randjes . Liefst ook nog een beetje zacht -handcrème-, van die droge handen zijn niet echt aaibaar...
Handen en ogen zijn het eerste waar ik naar kijk bij iemand, maar ik laat er mijn oordeel daarover niet doorslaggevend zijn, ogen zijn eigenlijk altijd wel mooi. Bovenal moet hij natuurlijk lief zijn.

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Escapism schreef op 16-04-2003 @ 00:29:
hoi

Gheghe
Waarom ben jij niet op msn ?
Oud 16-04-2003, 19:11
the exploding boy
the exploding boy is offline