Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 12:05
machina1985
machina1985 is offline
Met welk programma kan ik het onderste gedeelte van een mpg "wegzagen", zegmaar het deel waar de streepjes nog lopen van de videoband "wegzagen", en kan iemand me een beetje uitleggen hoe?, Ik heb al op vcdhelp.com gekeken maar word daar niet echt wijzer

BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2003, 12:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Adobe Premiere?

Ik heb weinig verstand van videobewerking. Zijn vast betere kleinere (share/free ware) utilities voor.
Oud 23-04-2003, 13:36
TAFKAB
TAFKAB is offline
je zou in premiere of cumbustion een 2-tal balken kunnen leggen dan krijg je een 16:9 effect (zwarte balken; "letterbox")...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:13
machina1985
machina1985 is offline
is dit moeilijk: kun je het misschien stapsgewijs een beetje uitleggen. gaat het misschien ook met virtual dub, daar heb ik het aantal keer mee gekund, is alleen al hele tijd geleden en ik eet echt niet meer hoe het moest het moest met een of andere logoaway filter??? Please help me
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:43
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
machina1985 schreef op 23-04-2003 @ 17:13:
is dit moeilijk: kun je het misschien stapsgewijs een beetje uitleggen. gaat het misschien ook met virtual dub, daar heb ik het aantal keer mee gekund, is alleen al hele tijd geleden en ik eet echt niet meer hoe het moest het moest met een of andere logoaway filter??? Please help me
virtua dub..me no can help you senhor
combustion..of premiere..eve in help opzoeke hoe je paint gerbruit..neerleggen..en je hebt je letterbox..of je kan t masken...easy stuff in combustion/premiere...doe je huiswerk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:56
TAFKAB
TAFKAB is offline
je importeerd je video materiaal, vervolgens klik je op je laag.

dan kies ,met rechter muisknop,je je operator (wat nu een mask is voor je "letterbox")

dan trek je aan je "handles" en klaar!

Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:36
machina1985
machina1985 is offline
maar wat ik bedoel is gewoon :

Ik heb een video cd van een band van mtv,
en daar staat dan onderaan in beeld (waar normaal ondertiteling staat) de site en de ripper van de video. Kan ik dat stuk video zegmaar wegzagen , dat bedoelde ik gewoon, zegmaar door het beeld weg tehalen of er een zwarte balk overheen te leggen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:17
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
machina1985 schreef op 23-04-2003 @ 22:36:
maar wat ik bedoel is gewoon :

Ik heb een video cd van een band van mtv,
en daar staat dan onderaan in beeld (waar normaal ondertiteling staat) de site en de ripper van de video. Kan ik dat stuk video zegmaar wegzagen , dat bedoelde ik gewoon, zegmaar door het beeld weg tehalen of er een zwarte balk overheen te leggen?
ja en dit was een manier in C..neem premiere zoek in de help hoe je paint ofzo gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:36
Yohst
Yohst is offline
tmpgenc
Reageren

Regels voor berichten