Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 18:02
babsbabe
babsbabe is offline
Kan een jongen oook aangerand worden??
Is er eentje hier???
reageer dan ff..
Oud 10-03-2003, 18:06
Doopy
Doopy is offline
hihi, denk het wel, mocht vroeger toen ik nog een lief klein basje was nooit alleen door het donker.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:17
mieltje
mieltje is offline
Jah hoor, heb het wel eens gelezen in de krant!
Oud 10-03-2003, 18:21
Verwijderd
tuurlijk kan dat, jongens kunnen ook seksueel misbruikt worden het is dom om te denken dat alleen meisjes t overkomt, ik ken zo al 4 jongens waarbij dat gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:23
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Zie boek: Eerst moesten we ons wassen
Oud 10-03-2003, 18:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 10-03-2003 @ 19:21:
tuurlijk kan dat, jongens kunnen ook seksueel misbruikt worden het is dom om te denken dat alleen meisjes t overkomt, ik ken zo al 4 jongens waarbij dat gebeurd is
4 ik kan nog niet eens 4 personen op noemen, niet eens 1 volgens mij, en jij kent al 4 jongens. das best veel.. eigenlijk best wel triest..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
II_Duce schreef op 10-03-2003 @ 19:28:
lijkt me lekker
krijg ik toch nog een keer sex.. hehe lol
Ik denk dat dat aanranden vaker gebeurd door mannen dan door vrouwen, dus ik zou er maar niet zo licht over doen

*kent ook jongen die is aangerand/verkracht* Mja. :\ Niet leuk. Net zo min als het bij meisjes leuk is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:33
elledc
elledc is offline
Ik denk dat mannen het ook vaak minder erg zouden vinden. Aangezien een vrouw minder 'sterk' is dan een man en dus een man bij verkrachting nogal wat agressie kan gebruiken waar een vrouw helaas niks tegen kan doen + het doet veel pijn tegen je wil in.
En nog iets, als een jongen totaal niet opgewonden is dan lukt het niet te penetreren als je begrijpt wat ik bedoel dus is aanranding zowat onmogelijk
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:49
Verwijderd
tuurlijk kan een jongen ook aangerand worden... en ik denk dat dan de vernedering nog groter is, omdat het als minder 'normaal' wordt ervaren... vaak is het ook vooral pijnlijk (niet dat de jongen wordt gedwongen tot sex, maar hij wordt bijvoorbeeld hard in z'n ballen geknepen etc)

edit: wat doet dit eigenlijk op liefde&relatie? aanranding heeft imo weinig met liefde te maken...

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 10-03-2003 @ 19:33:
Ik denk dat mannen het ook vaak minder erg zouden vinden. Aangezien een vrouw minder 'sterk' is dan een man en dus een man bij verkrachting nogal wat agressie kan gebruiken waar een vrouw helaas niks tegen kan doen + het doet veel pijn tegen je wil in.
En nog iets, als een jongen totaal niet opgewonden is dan lukt het niet te penetreren als je begrijpt wat ik bedoel dus is aanranding zowat onmogelijk
Nogmaals, je denkt verkeerd om. Een jongen hoeft helemaal niet opgewonden te zijn om gebruikt te worden, als het maar door een man wordt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:53
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
volgens mij weet jij het verschil tussen aanranden en verkrachten niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:56
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-03-2003 @ 19:49:
Nogmaals, je denkt verkeerd om. Een jongen hoeft helemaal niet opgewonden te zijn om gebruikt te worden, als het maar door een man wordt gedaan.
en toch kan een jongen aangerand worden door een vrouw, Bijvoorbeeld bij overmacht situaties, waarin een jongen zich niet kan verweren. denk aan verdoving, bondage(als de vrouw te ver gaat) en bij lichamelijke ongemakken(gebroken ledematen, geen verweer mogelijk). en niet te vergeten bij gehandicapten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Wat een ontzettende onzin!

Waarom is het voor een jongen/man in godesnaam minder erg? Verder is het ook onzin dat een vrouw minder sterk is en dergelijke.. Iedereen kan van zich afbijten en van zich afslaan, er zijn allerlei truukjes om belagers af te schrikken, en bijna iedereen weet dit ook wel. Probleem is alleen dat angst je nogal kan doen verstarren waardoor je niet meer reageert.. Dit kan zowel een man als een vrouw overkomen. Verder doet het bij een man tegen de wil in net zoveel pijn als bij een vrouw, en is het dus net zo naar. (Je vergeet het hele man-man aspect)

Verder gebeurt het gewoon vaak dat mannen door mannen verkracht worden, dan kan die penetratie dus wel degelijk..

Er zijn volgens mij ook echt ontzettend veel jonge jongens die misbruikt/verkracht worden, net als dit bij jonge meisjes gebeurt. Naarmate je ouder wordt is het risico denk ik kleiner bij een man dan bij een vrouw, maar daar durf ik niks over te zeggen want daar weet ik niets van.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef op 10-03-2003 @ 19:56:
en toch kan een jongen aangerand worden door een vrouw, Bijvoorbeeld bij overmacht situaties, waarin een jongen zich niet kan verweren. denk aan verdoving, bondage(als de vrouw te ver gaat) en bij lichamelijke ongemakken(gebroken ledematen, geen verweer mogelijk). en niet te vergeten bij gehandicapten.
Ja ok, het kan wel maar komt denk ik vaak minder vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:15
elledc
elledc is offline
Citaat:
Doopy schreef op 10-03-2003 @ 19:53:
volgens mij weet jij het verschil tussen aanranden en verkrachten niet helemaal
mijn reply was dus totaal nutteloos want ik weet er niet zoveel van eigenlijk, ik zwijg al
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-03-2003 @ 19:59:
Waarom is het voor een jongen/man in godesnaam minder erg? Verder is het ook onzin dat een vrouw minder sterk is en dergelijke.. Iedereen kan van zich afbijten en van zich afslaan, er zijn allerlei truukjes om belagers af te schrikken, en bijna iedereen weet dit ook wel. Probleem is alleen dat angst je nogal kan doen verstarren waardoor je niet meer reageert..
IDD ! ik heb ook laatst nog een heel verhaal gelezen over zoiets. Over een aanranding welteverstaan (niet een verkrachting dus). Dat was een interview van een meisje die in de bus was aangerand. De bus zat helemaal vol, en als ze haar mond had open getrokken had er zo iemand kunnen helpen. Maar dat meisje zat aan de raam kant, en de man die naast haar ging zitten drukte haar best stevig tegen de zijkant van de bus aan. Daar zei ze nog wat van, maar toen legde die man een tas over de bovenbenen van dat meisje en begon ie haar te betasten enzo. Sja....daardoor sloeg ze gewoon helemaal dicht. Gewoon van de angst.

Was trouwens wel een erg intigerend verhaal . Ze is nog veel vaker die man tegen gekomen, en heeft die man ook andere meisjes zien 'insluiten' . Dat ie zo'n meisje dus helemaal klem zette. Maar toen had ze wel het lef om er op af te stappen.......naja, bla bla bla.......er komt nog veel meer, maar ok. Uiteindelijk is die gast opgepakt.
Oud 10-03-2003, 20:12
Verwijderd
nou lekker dan...
ze moeten echt niet aan mij komen hoor, heheh
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:24
Verwijderd
Dit is ook behoorlijk gruwelijk hoor

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24566
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:49
Verwijderd
*snapt niet waarom iedereen daar zo sarcastisch over doet...*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 10-03-2003 @ 21:24:
Dit is ook behoorlijk gruwelijk hoor

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24566
Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen. Tis verschrikkelijk, natuurlijk, maar het lijkt wel iets uit een film ofzo. Hoe kom je erop? 4 travestieten...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:47
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik heb wel es gelezen dat er veel meer jongens aangerand of verkracht worden dan gedacht wordt doordat jongens het meestal stil houden. Bij een jongen zou de vernedering nóg groter zijn als bij een meisje, omdat minder bekend is dat dat ook gebeurt, waardoor ze niks zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:37
marlies
marlies is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 10-03-2003 @ 22:47:
Ik heb wel es gelezen dat er veel meer jongens aangerand of verkracht worden dan gedacht wordt doordat jongens het meestal stil houden. Bij een jongen zou de vernedering nóg groter zijn als bij een meisje, omdat minder bekend is dat dat ook gebeurt, waardoor ze niks zeggen.
Ja inderdaad! Tuurlijk kan zoiets gebeuren. Hoe vaak hoor je niet dat jongetjes sexuel misbruikt zijn door een trainer/vader/oom/buurman etc.
Oud 10-03-2003, 23:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja het kan wel degelijk..
Een vriend van mij werd echt gestalkt door z'n ex, en die besprong hem op een avond. Hij zei dat er zoveel kracht in haar zat, dat hij niets kon doen. Ze begon hem te pijpen en dreigde dat ze hem in z'n lul zou bijten als hij haar zou wegduwen. Dat is alles, maar lijkt me niet zo gezellig .
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:56
babsbabe
babsbabe is offline
Ik vroeg het me gewoon af.. Ik had er een discussie over,
Als je er 4 kent.. Wat is er dan pecies gebeurd als ik vragen mag..
Want als je een jongen wil verkrachten. moet ie tog wel stijf zijn.. en dat gebeurt niet als het onvrijwillig gebeurd tog?
Oud 11-03-2003, 09:01
Verwijderd
Citaat:
babsbabe schreef op 11-03-2003 @ 09:56:
Want als je een jongen wil verkrachten. moet ie tog wel stijf zijn.. en dat gebeurt niet als het onvrijwillig gebeurd tog?
...anaal. Dwingen tot orale sex.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 10:01:
Precies, en aangerand worden hoeft niet meer te zijn dan iemand die je ongewild betast, daar is niets stijfs voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 10:01:
idd.......en nu ik er over nadenk. HEt is denk nu ongeveer een jaar geleden (of was dat nou al veel langer geleden ), dat er een groep van 4 meisjes (allemaal rond de 14 jaar) een jongetje van 8 hadden aangerand. Was toen nog heel groot in het nieuws. Het was ook zo erg omdat hij echt gewond was zeg maar. Ze hadden met stok(jes) in zijn bil gezeten en dat soort ongein.
Ik vraag me eigenlijk af wat er met die meisjes is gebeurd.......
Oud 11-03-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
babsbabe schreef op 11-03-2003 @ 09:56:
nee mag je niet weten, en je kunt inderdaad wat hierboven al vermeld was zou een optie kunnen zijn en ook als een jongen daar veel aangeraakt wordt kan hij ongewild een stijve krijgen.....

(ik vraag em toch af wat voor haarkleur je hebt sorry voor mijn gedachte )

Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:14
xcorienx
xcorienx is offline
Ja, die zijn er en ik ken er ook wel een aantal. Het grootste probleem daarmee is dat jongens vaak aangerand worden door mannen en hun seksuele ontwikkeling (wanneer ze op jongere leeftijd aangerand zijn) niet evenwichtig verloopt. De meeste krijgen daar later grote problemen mee.

@utopia5: Een ander probleem is dat jongens die aangerand worden vaak jong zijn en de verkrachter behoorlijk wat ouder (pedofilie), terwijl meisjes/vrouwen van alle leeftijden (ja, een poosje terug nog een vrouw van 74 in Leeuwarden verkracht) worden verkracht. Het verschil in kracht is in deze onzin. Vaak schamen jongens zich er juist meer voor, omdat ze het gebeurde als een teken van zwakte zien.
Oud 12-03-2003, 15:42
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 10-03-2003 @ 19:28:
lijkt me lekker
krijg ik toch nog een keer sex.. hehe lol

DOe eens normaal!!!!!!!!!!
sorry hoor dat ik zó kwaad wordt maar weet je verdomme wel wat je zegt! lijkt me lekker??????? ooooooooh ik zit helemala te flippen hier. Ik ben seksueel misbruikt als kind en dat was niet lekker! Sterker nog het maakt mensen helemaal kapot voor de rest van hen leven!
Let voortaan dus op wat je zegt, want aangerand worden is alles behalve lekker!
Oud 12-03-2003, 15:46
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 12-03-2003 @ 16:42:
DOe eens normaal!!!!!!!!!!
sorry hoor dat ik zó kwaad wordt maar weet je verdomme wel wat je zegt! lijkt me lekker??????? ooooooooh ik zit helemala te flippen hier. Ik ben seksueel misbruikt als kind en dat was niet lekker! Sterker nog het maakt mensen helemaal kapot voor de rest van hen leven!
Let voortaan dus op wat je zegt, want aangerand worden is alles behalve lekker!
rustig meissie, adem halen!!!!!
ik snap heel goed dat je boos bent!!
ik denk dat het hem niet hellemaal door drong en hij weet zeker niet waar die het over heeft.
ik vind het heel erg voor je
Oud 12-03-2003, 15:47
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 11-03-2003 @ 10:43:
idd.......en nu ik er over nadenk. HEt is denk nu ongeveer een jaar geleden (of was dat nou al veel langer geleden ), dat er een groep van 4 meisjes (allemaal rond de 14 jaar) een jongetje van 8 hadden aangerand. Was toen nog heel groot in het nieuws. Het was ook zo erg omdat hij echt gewond was zeg maar. Ze hadden met stok(jes) in zijn bil gezeten en dat soort ongein.
Ik vraag me eigenlijk af wat er met die meisjes is gebeurd.......
wow wat erg
Oud 12-03-2003, 16:12
SWA
SWA is offline
K WORD VERDOMME BIJNA ELKE DAG DOOR EEN MEISJE AANGERAND

eg niet leuk ofzo.............
Oud 12-03-2003, 19:40
Zezette
Zezette is offline
k'ken een man die nu homo is...dit terzake ,toen hij klein was werd hij verkracht door een vrouw
Oud 12-03-2003, 20:14
Mindfields
Mindfields is offline
mijn broer vroeger, door een jongen van 19 toen ie 12 was..
Oud 13-03-2003, 10:25
babsbabe
babsbabe is offline
Hmmm.. Oke Bedankt voor alle informatie.. heb ik wat aan.. enne als jullie willen weten wat voor haarkleur ik heb Ik zeg het lekker niet.. blijf vandaag gewoon lekker anoniem.
Oud 11-05-2003, 20:49
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
SWA schreef op 12-03-2003 @ 17:12:
K WORD VERDOMME BIJNA ELKE DAG DOOR EEN MEISJE AANGERAND

eg niet leuk ofzo.............
oeewww...als jij dat dan maar ECHT niet leuk vind!!
Oud 11-05-2003, 20:51
SWA
SWA is offline
WEL

alleen als jij het bent
Oud 11-05-2003, 20:52
king112
king112 is offline
Citaat:
babsbabe schreef op 10-03-2003 @ 19:02:
Kan een jongen oook aangerand worden??
Is er eentje hier???
reageer dan ff..
Ja natuurlijk maar dat zijn meestal jongens die jongens aanranden.
Maar wat wordt precies bedoeld met aanranden>?
Poging tot verkrachting of ongewenste aanraking.
Zoja dat laatste ben ik wel eens aangerand.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:26
Nona
Nona is offline
Hihi. Een vriend van mij heeft weleens een droom gehad over dat hij verkracht werd door een meisje waarop hij verliefd was. Dat was maar een droom, dus daar kan ik nog wel zachtjes om giechelen.

Ik geloof niet dat ik jongens ken die verkracht of misbruikt zijn (misschien wel hoor, maar dan praten ze daar vast niet al te graag over).
Reageren

Regels voor berichten