Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend en ik zitten ook bij elkaar op school...Op zich gaat het best goed...We zien elkaar hierdoor wel veel, maar dat hoeft niet negatief te zijn....Als we niet bij elkaar op school zaten, zouden we elkaar alleen op woensdag en in het weekend zien...Doordeweeks, na school, hebben we het allebei erg druk met sport enzo...
Tips? Soms, als ik echt vind dat we elkaar te veel zien op school, zoek ik um gewoon niet op, soms ontloop (niet naar hem toe gaan als ik um zie, dat heb ik messtal als ik zoiets heb van; je kan ook wel es mijn kant opkomen, iets wat hij minder doet) ik um zelfs een beetje... ![]() De pauzes zijn vaak ongelijk, als ze wel gelijk zijn ga ik soms bij vriendinne zitten of soms ga ik naar hem toe...Dat wissel ik een beetje af... In het weekend en nu in de vakantie zien we elkaar ook niet veel...We laten elkaar vrij, omdat we elkaar op school zien...
||
Citaat:
Je zou kunnen afspreken om elkaar op school wat minder te zien, dus niet elke pauze samen staan en dergelijke. Toch werkt dit ook niet heel goed, want je bent verliefd en wilt elkaar toch zo veel mogelijk zien! Toch proberen zou ik zeggen, anders loopt het fout. Babbel er in ieder geval eventjes met je vriendinnetje over. Misschien zit zij er ook mee!!
|
Ik heb ook iets dergelijks, maar tot irritaties enzo is het nog niet gekomen. We zijn nog steeds superverliefd en m'n hart gaat nog altijd tien keer zo snel als normaal zodra ik denk dat ze wel eens in de buurt zou kunnen zijn..
Maar doen jullie wel genoeg? Zitten jullie niet gewoon in een sleur die mede door het eentonige schoolleven wordt versterkt? Zo kan het gevoel van 'ik ben uitgekeken op haar' makkelijk onstaan, wat jij zo te merken hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar idd praten kan ook wat oplossen; vraag eens aan je vriendin wat zij ervan vindt, of ze ook dit probleem heeft. Misschien ligt het wel helemaal niet aan school, maar heeft het een hele andere oorzaak. Dus gewoon even over praten! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en haat liggen dicht bij elkaar... MurderMyDoll | 1 | 16-10-2010 10:00 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Liefde & Relatie |
De passie van liefde en seks Sol-v | 9 | 06-11-2002 18:56 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |