Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 07:46
Verwijderd
Ik heb een paar dagen geleden weer QuakeIII geïnstalleerd, maar nu zit ik met een probleem.

Het hele spel werkt, multiplayer en singleplayer, maar niet altijd. Het lijkt wel of ik maar 1x per dag de multiplayer online spelen.

Als ik dus de multiplayer speel, vervolgens het spel afsluit en op een later tijdstip weer opstart en online probeer te gamen geeft hij de error 'No response from master server' als hij de lijst met servers op moet halen. (iets in die richting)

Rebooten helpt niet; maar de dag erna doet de multiplayer het gewoon weer.

Anyone?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2005, 09:14
Manuzhai
Manuzhai is offline
Lijkt me meer iets voor Games...
Oud 26-11-2005, 20:36
maximeus
maximeus is offline
Citaat:
Mortification schreef op 26-11-2005 @ 08:46 :
Ik heb een paar dagen geleden weer QuakeIII geïnstalleerd, maar nu zit ik met een probleem.

Het hele spel werkt, multiplayer en singleplayer, maar niet altijd. Het lijkt wel of ik maar 1x per dag de multiplayer online spelen.

Als ik dus de multiplayer speel, vervolgens het spel afsluit en op een later tijdstip weer opstart en online probeer te gamen geeft hij de error 'No response from master server' als hij de lijst met servers op moet halen. (iets in die richting)

Rebooten helpt niet; maar de dag erna doet de multiplayer het gewoon weer.

Anyone?
Dat had ik ook, al had ik niet de echte versie. Ik zette dan ff mijn modem uit, en dan deed ie het weer .. Hmmmmm, heb weer zin om q3 te spelen
Oud 26-11-2005, 20:45
Allochthony
Allochthony is offline
Ik had hetzelfde, had wel een orginele CD key, maar een kopie van een orginele CD (Geen download), ik kreeg het niet opgelost dus ben ik maar gewoon gestopt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 12:43
Purgatori
Purgatori is offline
Ik neem aan dat je nu dus de eige server browser van q3 gebruikt? Die is wat mij betreft zoiezo helemaal niet goed, ik zou ff The All Seeing Eye installere. Mail me als je geen full version kan vinden.

Lan-Di@xclanx.com
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 10:17
namnatulco
namnatulco is offline
ik heb em ook, vaak hetzelfde probleem gehad, maar ik heb em orgineel. gewoon even wachten en dan zou ie et weer moeten doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten