Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 14:23
annoniempje
annoniempje is offline
Over een paar weken is het voor mij zover. EXAMENS. En ook voor het vak NaSk (natuur scheikunde). Ik zit nu in 4 VMNB-TL en nu dachten die examenmakers dat het leuk zo zijn om iets nieuws te proberen. Namelijk het Compex. Oftewel computer examen.

Maar het probleem is. Ik snap er heeeelemaal NIKS van. Wij moesten een proef examen maken en ik heb geen enkele vraag goed gemaakt. Want het zijn niet hele makkelijke vragen. Aangezien je allemaal rare dingen met je computer moet doen en ik niet echt een wizzkid ben.

Daarom vraag ik hier aan jullie die wel wat snappen, kunnen jullie mij helpen? Want ik wil niet zakken voor nask en mijn leraar is niet behulpzaam. Blijkbaar mag hij mij niet ofzo... BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2007, 16:04
Verwijderd
Wij kunnen je alleen helpen als jij aangeeft:

- Met welke opdracht je moeite hebt en waarom je daar moeite mee hebt / wat je niet snapt.

Als je dat post kunnen die hier komen je misschien helpen, anders heeft het geen zin
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 17:29
Rob
Rob is offline
Het is misschien ook wel handig erbij te zeggen wat voor software je moet gebruiken, e.d..
Oud 06-05-2007, 20:54
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Rob schreef op 06-05-2007 @ 18:29 :
Het is misschien ook wel handig erbij te zeggen wat voor software je moet gebruiken, e.d..
ik moet een software gebruiken dat compex-examen heet...

En de opdracht waar ik het meeste moeite mee had was:

Je zag een roeiteam, die naar het einde aan het roeien was. En je moest via haken ofzoiets uitrekenen hoeveel slagen ze per minuut maakte...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten