Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 18:59
Verwijderd
Zit in die laatste quest waar je onophoudelijk door alle grote monsters wordt aangevallen uit alle andere quests. Heb hem ooit uitgespeeld maar weet totaal niet meer hoe ik dat gedaan heb, volgens mij was het meer geluk dan kunst. Nu werken de wizards towers echt wel goed als verdediging, alleen niet tegen dark phantoms. Daar kan ik met 6 torens tegelijk op schieten en nog weten ze ze alle 6 in de as te leggen zonder een schrammetje te hebben.

Waar kunnen ze niet tegen? Heb al gemerkt dat een redelijk aantal dwergen, paladins of warriors of discord ze aankunnen, maar door die vele monsters hou ik niet zulke aantallen over, zeker niet als de liche queen, de witch king en nog andere monsters zich ermee moeien. En dan die gigantische horde reuzenspinnen natuurlijk. Maar vooral die phantoms irriteren me mateloos. Ideeën of tips graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 22:16
Verwijderd
Weinig Majesty-spelers/-kenners merk ik Dammit en ik geraak er maar niet uit! Rottige phantoms... Als ik de phantoms kan verslaan, krijg ik het niet meer voor mekaar de witch king en de liche queen te verslaan en als ik de king en queen versla, lukken de phantoms niet meer...
Iemand??? ...huillll...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:20
Saartjeeeh
Saartjeeeh is offline
Ik weet niet precies hoe ze hete, ma uuhm die vrouwelijke priesters?
werkt toppie
ik hoop da je wa me mn advies kan
O ja, ik had ook nog codes voor madjestie als ik die heb zal ik ze wel aan je doorgeve keej?
Kus kus, Sara.
Oud 04-05-2003, 22:04
Verwijderd
Heb het al opgelost. Je kunt ze gewoon niet met magie aanvallen. Daarom dat de torens niet werken. Gewoon een aantal Ballista Towers neerpoten en veel geluk hebben ivm waar en wanneer ze aanvallen. Codes gebruik ik niet, alleen bij shooters waarbij ik echt zin heb om iedereen te molesteren en niemand mij kan raken .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten