Citaat:
anarpunk schreef op 26-04-2003 @ 14:03:
IK snap niet waar het heen gaat de laatste tijd in deze maatschappij. Iedereen denkt maar wat te kunnen doen en zeggen, zonder te weten waarom. MEnsen staan nergens meer voor, allemaal massaschapen zonder goede schapehoeder. IK vind het schandelijk, punk bijvoorbeeld is echt een leefstijl maar wordt ondermijnt door al dat neppe gespuis op straat. Ik hoop dat vooral al die alto figuren eens beseffen dat dit geen spelletje is. Gekleurde veters is niet punk! IK bedoel, echte punkies die dragen bepaald soort kleding, omdat het punk is.
|
o, wijs hoor, heb je ook een examen die je moet halen?
en later woon jij toch in almere en werk je in de bouw en heb je een vrouw die anita heet en je kijkt RTL 4
Citaat:
OP de feesten wordt geneukt, vrouwen worden lekker hard genomen, bier wordt op ze gegooid. Dat is nog eens punk.
|
Nee, dat is barbaars en fout.
Citaat:
Anarchisme is waar het om draait, doen wat jij wil op deze wereld. Een huisie hier een huisie daar, ik wil het hebben dus is het van mij. Deze computer ook, is niet van mij maar ik heb hem nodig dus gebruik ik hem maar. Ik kots er op als ik dat wil. EIgendom is diefstal. Saddam achtervolgen is levensberoving, Volkert opsluiten ook, mijn pik niet gebruiken is ook zonde.
|
Als we mensen niet opsluiten en niets strafbaar is gaan figuren zoals jij het eerste eraan
vertel eens wat meer over jezelf, wat voor opleiding doe je? woon je nog bij je moeder? heb je huisdieren?