Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kalibreren is het afstemmen van de printkop. Dan print de printer een document uit en moet jij softwarematig de juiste opties invullen. Ga eens naar Start -> Printers (of opzoeken in configuratiescherm) en daar rechtermuiknop op en Eigenschappen. Ergens in een tabblad (bij mij heet dat Maintenance) staat een optie om je printerkop te kalibreren. Je kan ook cleanen (schoonmaken) maar dat is niet nodig waarschijnlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
Succes
||
Citaat:
Je hoort 2 mogelijkheden te hebben. Kalibreren/uitlijnen en cleanen/reinigen. Als je het niet ziet, probeer dan eens te reinigen.
||
Citaat:
toe heb ik uitgelijnd enn weer uitgeprint en toen gebeurt het weer en toen deze post gepost. greetz maradinus
||
Citaat:
Indien je nog garantie hebt, ga ermee terug. Anders: probeer eens te reinigen. En print je wel op normal kwaliteit? Draft/lage kwaliteit heb je dat die lijntjes scheef staan bij de iets oudere HP printers. Als je ooit een nieuwe koopt, koop dan een Canon. i950 of i550, zijn perfect.
||
Citaat:
en als ik op normaal afdruk is het wel goed dus probleem opgelost greetz maradinus
||
Citaat:
![]() Je printte dus op de laagste kwaliteit? Dat is om even te kijken of het goed staat enzo, normaal is voor normale afdrukken en kwaliteit/best is voor foto's en grafieken enzo. Oh well. Je probleem is opgelost. ![]()
|
![]() |
|
|