Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben 18 en mn broertje is 10, is dus een beetje moeilijk te bepalen of we nu echt dezelfde humor en dat soort dingen hebben.
Ik weet echter wel dat mn broertje de belangrijkste persoon in mijn leven is voor mij. Hij kan me het allermeest vertederen maar ook het allermeest irriteren. Ik heb met hem een band die ik met niemand anders heb of kan hebben, en lachen hoort daar zeker bij. Op zich hebben we ms wel dezelfde flauwe humor en lachen om dezelfde stompzinnige grapjes ![]() |
![]() |
|
hmm..
Ik heb wel een aparte band met mijn broer.. We verschillen heel sterk maar er is toch een gemeenschappelijk iets waardoor we goed kunnen praten met elkaar. We lachen wel samen maar dat is altijd samen dus of anderen dan dat snappen of niet zou ik niet kunnen zeggen. Ik ben het met anderen eens dat dit niet persé alleen voor broers en zussen zou gelden en dat het niet per definitie waar is. SounD...die eerst ff aan iets heel anders dacht bij een broer-zus relatie ![]()
|
Verwijderd
|
Voor mij is die stelling waar. Klein voorbeeldje: Gisteren zaten mijn broer, ik, mijn vriendje, zijn moeder en mijn ouders allemaal bij elkaar. Dus die mensen waren aan het praten en er werd iets gezegd, ik keek mijn broer aan en we dachten gewoon precies aan hetzelfde. Mijn vriendje keek ons zo aan van 'wat bedoelen ze nou?!" en mn ouders merkten het niet eens op. (zijn moeder ook niet). Ik heb gewoon aan 1 woord vaak al genoeg bij mijn broer enzo..
![]() |
![]() |
|
Dat is bij mij ook zeker het geval. Met mn oudere zus iets meer dan met mn jongere zusje, maar dat komt denk ik doordat mn jongere zusje verschrikkelijk aan het puberen is!
Wij lachen dan met zn 2en of 3en (mijn moeder doet trouwens ook altijd met ons mee) en we kunnen echt op de grond liggen van het lachen en huilen van het lachen. Als mijn vriend of de vriend van mn zus er dan bij zit kijken die elkaar echt zo aan van: uuh... jah... snap jij er iets van??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend snapt de humor ed van mijn zusje(s) en mij meestal wel, soms niet, dan liggen m'n zusje en ik dubbel en hij weet niet waarom. M'n zusje en ik kunnen elkaar ook verstaan als we binnensmonds of met volle mond praten oid, heel handig. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel ongeveer dezelfde humor als m'n zus heeft, maar meestal snappen anderen die ook wel, en 't is dezelfde humor als m'n vriend, haar vriend, ons nichtje, mijn beste vriendin en haar beste vriendin hebben.
Wel begrijpen we elkaars niets-betekendende-woordjes altijd, zoals 'dinges', 'dat ene', 'dat spul', 'jeweetwel', enzovoort. Mooiste voorbeeld: Zij: hebben we die dingetjes nog? Ik: vast wel, wil je dat spul ook? Zij: zit dat dan niet onder de zooi? Ik: dat was toch die andere? Zij: oja, en die was gedingest Het ging over tortillachips, salsasaus, schimmel, schaslicksaus, en weggegooid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met hele goede vrienden heb ik wel vaak dat blikken, gewoon de manier van kijken al genoeg is om veel info over te brengen. Anderen merken dat dan vaak niet eens. Ik heb ook gehad dat alleen een vriend me verstond.. drukke kamer je beledigd mensen waar ze bij staan.. die vriend van me zat het verste weg en hij was de enige die het gehoord had.. geen geheimtaal, aparte woorden of gefluister ofsow.. heel apart
|
![]() |
Ja, bij mij is het ook het geval. Maar ik denk dat dit komt omdat je beiden zoveel met elkaar te maken hebt. Ik denk dat iedereen een bepaald soort band ontwikkeld (positief of negatief) met zijn/haar broer of zus (of ander gezinslid). Bij is onze relatie sinds we ouder (en wijzer
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger hadden mijn zus elke minuut van de dag ruzie, niet normaal...! Mijn moeder kreeg er gewoon grijs haar van!
![]() Maar sinds enkele jaren heeft onze relatie een serieuze ommekeer gemaakt. Mijn zus nam me soms mee naar haar stamcafe enzo., we gingen samen winkelen, begon me verhalen te vertellen, we kregen eigenlijk gewoon meer vertrouwen in elkaar... ![]() Nu kan ik tegen m'n zus echt alles vertellen, en helpt ze me vaak uit de problemen en ik haar(vooral dat laatste het meest),... Als ik problemen heb in de liefde staat ze steeds klaar! Ik kan nu wel zeggen dat ik best blij ben met de relatie die ik heb met m'n zus! Ik zou dit +-4jaar geleden nooit durven zeggen hebben! ![]() Ik ga nu ook weer niet zeggen dat we nu geen ruzie meer maken, maar veel minder omdat zij nu zelf ook een gezin heeft en we natuurlijk elkaar minder zien(wel nog steeds dagelijks,maar minder lang hé en dus minder tijd om ruzie te maken! Haha...)
|
ik kan met mijn broer en zus allebij best wel goed opschieten (men zus is 17 en men broer is 18), met men ouderes ook wel aardig duzz ik heb et op zich wel leuk thuis. met men broer heb ik wel van die humor maar met men zus niet echt, das gewoon wel goeie band maar dat we nu een aparte humor hebben, neej
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn broer en ik, vroeger was het altijd ruzie, maar nu gaat het wel goed
![]() ![]() Ook het -voor-elkaar-opkomen- is een sport geworden: -frank is vanaf twee uur al bezig met zijn huiswerk -karen ging al vroeg weg ujit de stad, om 12 uur ofzo en gewoon, we kiezen bijna altijd elkaars kant bij ruzie, mijn vader en broer botsen nogal eens, mijn vader kan dan een stuk gevoeliger worden als ik het voor Frank opneem en hem eruit probeer te lullen ![]() maar ja, het ging over humor he ![]() ![]()
|
Ik ben 17 en mn broer 19, vroeger hadden we ook altijd veel ruzie, de laatste paar jaar niet echt meer. Wij hebben samen wel een soort eigen humor, dan kunnen we samen helemaal om iets in een deuk liggen terwijl anderen er niets van snappen, dat is wel leuk.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Op dit moment vind ik m'n broertje een ongelooflijke eikel.. maarjah. Hij is nog maar 15 en bestwel onvolwassen.
Ik kan iig nooit echt serieuze gesprekken met hem voeren. Ja, als ik me aan iets erger (jongens ofzo ![]() We hebben inderdaad (in goeie tijden ![]() ![]() |
![]() |
|
Klopt voor mij zeker wel, ik kan heel goed opschieten met m'n zus. Met haar heb ik een bepaald soort humor die anderen vaak niet snappen, maar ik heb dat soort dingen ook met sommige vrienden of andere familieleden van me.
|
ik vind dat die stelling niet echt klopt.. ik en mijn zus kunnen niet echt goed met elkaar opschieten. Ja we lachen soms maar meestal is dat gewoon humor die ik met anderen ook kan hebben..
et ligt gewoon sowieso eraan of je goed met je broer/zus op kan schieten en per persoon verschilt dat.. |
![]() |
|
Mijn broer en ik hebben wel een speciale soort humor samen (hele erge grappen over dingen waar andere mensen absoluut niet om kunnen lachen) dat is wel grappig, want alleen wij vinden die (leedvermaak) humor leuk en durven alleen tegen elkaar zulke grappen te maken. Maar hij is zeker niet de persoon waar ik het meeste lol mee heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|