Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben blij dat het forum jou geholpen heeft, ik hoop dat ik eens ook meer voor advies dan voor vragen hier kan komen ![]()
||
Citaat:
![]() ja, m'n zus heeft idd gezegd dat ik haar altijd alles mag vertellen, toen ik haar voor het eerst zeg maar iets heel schokkends vertelde zei ze ook dat ze heel blij was dat ik haar in vertrouwen nam. maar het zit ook zo, zij woont wel in nederland en zij kan zich dan volgens mij best wel hopeloos voelen, ze kan niet bij me langs komen of iets dergelijks.. met m'n moeder erover praten, tja, dat is moeilijker.. ze weet wel dat ik aan het lijnen ben enzo,(althans, dat ben ik aan 't proberen ![]() Ik hoop voor jou dat je ooit nog eens de kans krijgt om naar Amerika te gaan!
|
hoi
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je te helpen of gerust te stellen of wat dan ook. Ik weet alleen dat mijn moeder vroeger een eetstoornis had daar heefd ze het nog wel eens moeilijk mee maar ze is er verder wel vanaf. probeer misschien wat meer van je lichaam te houden en te accepteren hoe je bent. veel sterkte en geniet zoveel mogenlijk van het leven
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Moet dit even kwijt JamesR10 | 9 | 20-05-2016 19:23 | |
Algemene schoolzaken |
Ik weet het echt niet meer.................. KirstenR | 2 | 17-10-2010 19:27 | |
Psychologie |
beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt.. mira_love | 8 | 18-07-2005 17:56 | |
Psychologie |
moet het ff kwijt.. Verwijderd | 54 | 26-01-2004 15:49 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Moet het even kwijt Verwijderd | 4 | 14-08-2002 10:10 |