Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 22:37
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik had een vraagje.

Zouden jullie meisjes zoenen/relatie willen met een jongen die jonger is, als je hem gewoon heel erg aardig vind en er misschien meer kan worden, of voor de jongens met een meisje dat ouder is???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 23:04
biep
biep is offline
ik val meestal op oudere jongens, vanaf 'n jaar of 20, don't know why eigenlijk, maar sinds m'n 15e heb ik niet 1 ex die jonger is dan 18... alle 4 tussen de 18 en 25.. ik zal niet zo snel iets nemen met een jongen die jonger is dan ik.. maar als ik die jongen echt leuk vind, waarom ook niet...
Oud 07-04-2003, 00:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 06-04-2003 @ 23:37:
Ik had een vraagje.

Zouden jullie meisjes zoenen/relatie willen met een jongen die jonger is, als je hem gewoon heel erg aardig vind en er misschien meer kan worden, of voor de jongens met een meisje dat ouder is???
Voor mij zou dat geen probleem zijn... mits ik niet al een vriendin had uiteraard

Maar ik ben kwa innerlijk zeer volwassen en zelfs kwa uiterlijk lijk ik aardig wat ouder. (ben al 2 maal 35 geschat) Maarre, er zijn wel grenzen, alhoewel ik die niet zo een twee drie zou kunnen stellen.
Oud 07-04-2003, 08:19
snoopy
snoopy is offline
mijn vriend is ruim een jaar jonger... maar ja. ik merk er eigenlijk niets van. Hij is volwassener dan m'n vorige vriendjes.
Oud 07-04-2003, 09:26
Cartosa
Cartosa is offline
mn vriendin is bijna een jaar ouder..heb er geen last van..in tegendeel.
Oud 07-04-2003, 09:30
GoddeS
GoddeS is offline
bijna al mun exen zijn ouder
maar tja jongere jongentjus zijn ook lekker
dus maakt helemaal nix uit joh =)
hmm en als ze er een probleem van maken laat
ze lekker lullen tog!

xxx
Oud 07-04-2003, 09:44
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Ik had een vraagje.

Ligt er denk ik aan hoe oud je bent en wat het verschil is..

24 en 28 kan naar mijn mening wel maar 12 en 16 vind ik alweer heel wat anders..

Maar als jullie elkaar begrijpen enzo zou ik niet weten waarom het niet kan..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 10:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriendje is 15, en ik ben 22, en voorlopig gaat dat nog heel goed. Misschien vinden sommigen het een groot verschil, maar als je nu echt van elkaar houdt, dan is er ook geen probleem (nou ja...behalve ouders dan).
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:02
Verwijderd
je omgeving zal er erg negatief op reageren, maar daar moet je je niks van aantrekken. als jij je goed voelt bij die jongen, moet je lekker doen wat je wilt, en als die jongen nu eenmaal jonger is: jammer dan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:06
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey

tnx voor jullie reacties!

Ik heb afgelopen zaterdag met hem gezoend, en hij is 16 en ik 17, we verschillen ietsje minder dan een jaar.

Ik weet niet hoe het gaat lopen, ik zie het wel. Tis nog allemaal wat onduidelijk.

Ik had vanochtend les met hem, dan krijg je zo'n kutsituatie alle2 weet je in het begin niet goed wat te zeggen, ik had maar twee lessen dus heb meer beetje in het algemeen wat tegen hem gezegd maar echt persoonlijk heb ik m nog niet gesproken.

Maarja ik wacht af en laat jullie wel horen hoe het is afgelopen!

xxx ShaZZ
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 07-04-2003 @ 12:06:
Ik had vanochtend les met hem, dan krijg je zo'n kutsituatie alle2 weet je in het begin niet goed wat te zeggen, ik had maar twee lessen dus heb meer beetje in het algemeen wat tegen hem gezegd maar echt persoonlijk heb ik m nog niet gesproken.
Ja irritante situatie is dat he...

En dat leefdtijdsverschil; boeien...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn eerste vriendje was jonger dan ik, maar ik heb uiteindelijk toch maar voor mezelf besloten dat ouder toch beter/fijner is... Ik weet niet waarom, het werkte gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:50
Verwijderd
Waarom niet? 't gaat toch om de persoon?

Mijn eerste vriend was jonger dan ik (bijna anderhalf jaar), mijn omgeving zei daar niks over. En al hadden ze dat gedaan, 'tis toch mijn vriend, niet die van hun?

Een verschil van 7 jaar oid zou ik niet willen, maar ik zou ook geen vriend van 7 jaar ouder willen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 11:56
Lonsdanie
Lonsdanie is offline
ik heb zelf een vriend van 15 en ik ben 16 niet zo een groot verschil maar tog...als het goed voelt..wat boeit het dan, als je egt verliefd ben let je egt nie meer op de leeftijd!

xxx
Oud 07-04-2003, 12:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-04-2003 @ 12:50:
Waarom niet? 't gaat toch om de persoon?
Inderdaad, maar het idee dat als ik zou gaan studeren, hij nog 2 jaar middelbare school moest, was toch raar...
Bovendien ging ik -toen nog- regelmatig uit, en hij mocht nog niet eens uit... Dat schiet ook niet op, tenminste...
Maar goed, hij was bij nader inzien ook totaal niet geschikt voor mij, dus wat dat betreft was het snel weer opgelost...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 13:59
autodropje
autodropje is offline
Ik had een vriendje van 1,5 jaar jonger, maar ik had gewoon het idee dat hij nogal volwassen was voor zijn leeftijd en ik heb er geen problemen mee gehad ofzo. Als je elkaar gewoon leuk vind, wat doet leeftijd er dan toe?
Oud 07-04-2003, 15:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zegt al nix meer, voor allebei de standpunten valt genoeg te pleiten, en kan haar mening toch helaas niet duidelijk genoeg formuleren*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:24
bassgirl
bassgirl is offline
ik vind dat het ook niks uitmaakt, tot nu toe zijn ze bij mij ook altijd jonger geweest... nietzo heel veel niet meer als een jaar, maar ik vind het juist leuk als een jongen zich zo lekker gestoord gedraagd... die zijn vaak jonger
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:24
Verwijderd
Waarom niet? Als 't klikt...
Mijn vriend is 11 dagen jonger dan ik, en dat heeft nog nooit problemen opgeleverd (yee... volgende week maandag word ik 18 en dan is hij nog 17... zou ik dan ergens opgepakt worden wegens sex met een minderjarige? )
En voor wie mij niet meteen begreep: ik heb zelf ook wel door dat elf dagen een leeftijdsverschil is dat niet van belang is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:37
Sleepingpill
Sleepingpill is offline
mmm, als je degene leuk vind waarom niet!
Mijn vriend is 3 maanden jonger, merk er niks van..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:07
SHAZZ
SHAZZ is offline
Nou ik zal ff vertellen hoe het afgelopen is..

Ik kwam m tegen in de disco. Ik had wel zin in nog een avondje . Dus wat met hem gepraat maar hij deed toen al niet echt zo van 'ik wil ook wel'. Nou ik denk zo leg mijn handen gewoon op zijn schouder.. Maarja toen zei hij, nee t was alleen voor zaterdag, toen voelde ik me toch wel lichtelijk bescheten Maarja life goes on he. Dus moet ik maar denken aan het feit dat ik toch een leuke avond heb gehad.

Toch snap ik niet waarom jongens wel een avondje willen zoenen, en een tweede avond te veel gevraagd is. Als ze je niet leuk vinden dan hadden ze je de eerste keer toch niet gezoend, en als ze je wel leuk vinden waarom dan geen 2e keer? Is er iemand die dit snapt???

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:26
Marsel
Marsel is offline
Naja... misshcien vind ie je bij nader inzien toch niet zo leuk...

Want als ie je echt leuk vind had hij heus wel meer aandacht gegeven neem ik aan

Citaat:
MevrouwM schreef op 07-04-2003 @ 12:40:
Ja irritante situatie is dat he...

En dat leefdtijdsverschil; boeien...
Ach.. ik was met me ex geweest.. en die vond het inderdaad een hele moeilijke situatie maandagochtend.... te vertelde later dat ze echt stond te shaken....( ze was heel erg verliefd, en aangezien ons verleden samen dacht ze meer dat het een weddenschap met me vrienden was ofzo )
Ik vind het nu kutter!... zij heeft het uitgemaakt, en ik moet nog 3-4 x per dag naast haar zitten! dat is pas een moeilijke situatie.. gaat ook niet altijd goed

Enne.. heb ooit eens een meisje gehad van bijna jaar ouder... ach... leeftijd zegt niks
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:33
Lilything
Lilything is offline
kval altijd op jonger
Oud 11-04-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik had een vraagje.

Ik val op stoere jongens en die moeten natuurlijk wel ouder dan mij zijn. Iemand van mijn leeftijd is oké, maar hij moet zeker niet meer dan een jaar jonger dan mij zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:29
wietsie
wietsie is offline
Voor mij maakt dat getalletje niet uit... ligt er volgens mij gewoon aaan hoe iemand zich gedraagt!
als iemand jonger is maar gedraagt zich even oud of ouder dan maakt het toch nie uit?
Oud 13-04-2003, 18:54
martooh
martooh is offline
mij maakt het niets uit!! ik ben nu ook verliefd op een jongen die 14 is en ik ben zelf 16! maakt toch niets uit. nou,
xx martooh
Oud 13-04-2003, 19:16
bokky
bokky is offline
Op zich vind ik het allemaal wel vreemd....
Wat maakt minder als een jaar leeftijdsverschil nou uit? (om maar even ontopic te zijn)
Ik vind het oneerlijk dat de mensen het heel normaal vinden als een jongen iets van 3/4/5 jaar ouders is als het meisje. Bijvoorbeeld een jongen van 19 met een meisje van 14.....

Maar als een meisje een vriendje heeft die wat jonger is, dan is dat opeens 'fout'?
Ik snap er niets van. Iedereen is nou eenmaal zo oud als hij/zij zich voelt. Leeftijd is maar een nummer...

klonk wel erg preek-achtig
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:20
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb een keer een vriendje gehad die jonger was, verder waren ze altijd ouder. Ach het is niet iets waar ik op let.. maar over het algemeen val ik op oudere jongens, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik bijna niet met jongere mensen omga...
Oud 13-04-2003, 19:27
Verwijderd
Als hij in het zelfde leerjaar als jou zit is het nog prima, hoor. En daaronder ook *vind jongetje dat is blijven zitten ook wel leuk*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:05
Floosje
Floosje is offline
Mijn vriendje is ook een half jaar jonger dan ik, maar ik merk er verder helemaal niets van.
Het gaat er toch om dat je je er goed bij voelt, dan maakt leeftijd niets uit vind ik.
Oud 27-04-2003, 22:24
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
ik ben met een jongen die 2 jaar jonger is als ik.
Toen ik hem ontmoette wist ik dat niet, en toen hij het mij vertelde was ik al tot over mijn oren verliefd

Leeftijd maakt niets uit, of hij van je houdt en lief is tegen je, dat is het enige wat telt

Love is the one thing that counts
Oud 28-04-2003, 09:04
Qimm
Qimm is offline
Ik heb er ook een die jonger is wel 7 maand
Oud 28-04-2003, 09:07
Evito
Evito is offline
Als ik ook mag antwoorden,
het zou mij niets uitmaken,
maar de kans is wel groot dat ik op een ouder meisje val...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:43
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik val op oudere meisjes

Maar ik word flieft op jongere meisjes

snapt u het nog?
ik nie
Oud 28-04-2003, 14:51
Lilything
Lilything is offline
tjsah
tjsah

ligt aan de persoon denk ik zo
kval meestal op jonger
soms wel 2 jaar
Oud 28-04-2003, 15:31
Studentje
Studentje is offline
Mijn vriendin is ook twee jaar ouder. En dat geeft een problemen, zeg.

Niet dus.
Oud 28-04-2003, 15:56
Big Brother
Big Brother is offline
jep here too, zij is ouder, 1 jaartje
perfect toch?
Oud 28-04-2003, 15:56
Thomas
Thomas is offline
Het maakt geen zak uit..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:05
josdebos
josdebos is offline
mijn vriend is 4 jaar ouder.. boeiend..
en als "het vrouwtje" ouder is.. is toch de zelfde situatie.. alleen zijn de rollen omgedraaid!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:07
Daphne16
Daphne16 is offline
eeeey ik wil ff kwijt dat leeftijd er niet toe doet....als je iets voor elkaar voelt moet je dat gewoon laten gaan. En vooral niet bang zijn voor het commentaar van anderen...KuS...DaPhNe
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:11
*Novah*
*Novah* is offline
nah, ik weet niet..ik heb er gewoon wat tegen.
maar opzich moet het best kunnen natuurlijk.
Oud 28-04-2003, 16:13
Daphne16
Daphne16 is offline
tja iedereen heeft zijn eigen mening daarover...en iedereen moet het ook voor zichzelf weten...ik heb ook nu al bijna 2 jaar een vriend die ouder is..maar hiervoor had ik ook vriend die bijna een jaar jonger was...KuSs
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:10
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Ik had een vraagje.

Moet kunnen hoor. Heb 1 keer wat met een jongere jongen gehad. Ik was 17 en hij 16. In het begin kreeg ik wel commentaar, maar heb me er nix van aangetrokken..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:47
Loezzel
Loezzel is offline
Hallo, ik weet niet of het aan mij ligt, maar 16 en 17 is toch bijna geen verschil? Als jullie nou 13 en 17 waren, had ik wel zo iets gehad van: uuh, tsjah.. maar dit levert toch geen problemen op? Als jullie je gelijkwaardig aan elkaar voelen, is er geen probleem.

Maarjah, hij wou je maar voor één avondje, dus hij is wel lullig...
Reageren

Regels voor berichten