![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb zo'n grote doos tissues op mijn kamer staan, die zijn daar erg geschikt voor
![]() ![]() Wat Evito zei, oplikken en dan doorslikken, kun je trouwens ook best doen, maar je kunt nooit álles oplikken, dus dan heb je daarna toch een doekje nodig. Je kunt er ook een beetje van proeven en dan de rest opvegen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het laatst gewoon op zijn buik laten liggen. Hahaha, ik smeerde het nog perongeluk uit ook doordat ik hem streelde en het was donker... Tegen de tijd dat ie zich aan ging kleden hebben we er niet meer aan gedacht... hahah gadver, hij zal zijn klerren wel onder gehad hebben achteraf...
|
![]() |
|
![]() |
Zwijg mij ervan. Vorig weekend op de broek terecht gekomen en we moesten nog terug naar binnen bij de vrienden (woeps), vanmorgen vraag gehad van de mams wat die 'vreemde vlekken' op m'n broek te betekenen hadden (nog woepser).
Dorien (die nu toch ook wel eens wil weten waar ze het heen kan sturen zonder genante vragen te ondergaan)
|
Verwijderd
|
Mja, als we geen zin hebben in natte en kleverige vlekken in bed, dan ligt hij gewoon op z'n rug en komt z'n troepie op zijn buik terecht; dan pakken we gewoon een zakdoekje of wat wc papier, eventjes beetje alles droogvegen en in de wc/prullenbak ermee....
Als het wél op het bed komt, dan leggen we er een handdoekje oid over, zodat we er niet op komen te liggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nah jah wij letten nooit zo op waar het terechtkomt, na afloop gewoon even zoeken met een tissue in de hand en anders komt mijn moeder het wel een keer tegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
En er zijn nog een miljoen andere handige toepassingen voor kwakkie te bedenken. Kent een van jullie de film Happiness, van Todd Solonz? Daar gebruikt er een zijn tegen de muur gespoten kledder a;ls lijn om er een ansichtkaart tegenaan te plakken. Die hele muur bij zijn bed zit dus vol met ansichtkaarten.... De film is tenenkrommend grappig. Welcome to the dollhouse en Storytelling zijn ook van hem.
||
![]() |
Citaat:
Precies mijn idee van seks. ![]() On-topic: Mijn vriendin trekt mij nooit af tot ik klaarkom, eigenlijk.
||
Citaat:
Het beste is het gewoon een inleiding van meer. ![]() Daarna gooi je 't in de prullenbak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
1) papje voor de bloemkool 2) sausje bij de shoarma 3) dippie voor bij een chippie 4) patatje vruchtbaar
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik opeens een betere bedenk. Sorry voor de hieruit voortvloeiende verscheling.
||
![]() |
Citaat:
En onze uitgave in herdruk: Huishoudtips met spermadips 1) Wassen met een kloddertje? 2) Smeer het maar in je haar! 3) Koperpoetsen zonder krassen 4) Na het plassen, handen wassen 5) Een eiwitrijke gezichtscreme 6) zangzaad of een snoepstengel? 7) een extra gesteven overhemdsboord 8) milieuvriendelijk behangplakken
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: