Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1: Je bent weer is bevooroordeeld op leeftijd 2: Ik ben geen 10 jaar 3: Het is idd niet handig als je je comp meeneemt naar Frankrijk of whatever waar je heen gaat
|
![]() |
Ik heb GBA + Tony Hawk's Pro Skater 2 en ik moet zeggen dat het me zeker wel bevalt
![]() THPS2 kan ik je dus zeker aanraden. In ik wacht op dit moment op Doom, die deze maand als het goed is uitkomt, en Tekken lijkt me ook wel mooi.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
welk spel je moet kopen?
als je een verslavend spel wil hebben, koop "kuru kuru kururin"... ik heb dit spel dus ook, en ik heb het pas kunnen neerleggen na ik het had uitgespeeld... ook in ELKE recentie die ik erover heb gelezen hebben zo het over het verslavende gehalte... tis zelfs nog erger als tetris!!! "It will own you..." tony hawk pro skater 2 is trouwens ook heel kewl, en mario advance is gewoon een must... een nintendo console kopen en geen mario hebben is gewoon fout...
|
Ik heb een GBA met rayman advance en min broertje heeft er ook een met Fzero en mario advance. Die laatste 2 zijn wel stoer omdat je die met kabel met z'n tweeen kan spelen, maar rayman advance vind ik zelf wel het leukste.
|
|