Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben 2 keer out gegaan, een keer combinatie bier +wiet, teveel achter elkaar, toen ik ging plassen viel ik om en stond ook meteen weer op eigelijk
2e keer was na een paddo trip, de paddo's waren zo ongeveer uitgewerkt en ik was helemaal kapot, maar toch moesten we nog 2 joints roken en dan was teveel, toen ben ik 2 minuten out gegaan
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Out gaan zuigt. En het gebeurt me ook nooit, toen ik net begon met blowen toen heb ik wel eens een bad trip gehad (zweten, bang misselijk etc. etc.) maar daarna nooit meer...
Verder ben ik wel eens 'out' gegaan na een avond met plus minus 15 joints :-) Maar ik sliep lekker :-)
|
Ik ben ook al weleens out gegaan...... 1x bijna van wiet... was een van de eerste keren dat ik in een shop was.... ik was zo wit als ik weet niet wat super misselijk en ik moest echt buiten gaan zitten want anders was het echt niet goed afgelopen ofzo.....
![]() maar over alcohol gesproken ![]()
|
![]() |
kben nooit out gegaan van wiet alleen wel als ik er alcohol bij had gedronken...... maar das gelukkig ook nooit meer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kun je van het roken van pure wiet een trip krijgen? Verwijderd | 62 | 24-09-2008 18:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Argumenten beschouwing Nederlands Phink7 | 5 | 24-04-2007 15:01 | |
Drugs & Alcohol |
Knock out gaan op een nargila Daan | 3 | 23-07-2004 17:19 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 20: Out Of Time + VERWACHT: SHREK 2. AJMouse | 17 | 28-06-2004 16:01 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Lay-out contest Game-surfer | 40 | 05-10-2002 21:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
out gaan ESCO | 10 | 25-08-2002 20:00 |