Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 14:42
Verwijderd
Zijn jullie wel eens out gegaan??? Een vriendin had dat tijdje geleden, ik wist wel dat het kon gebeuren, maar ik schrok best wel. Ze zat de hele tijd: ik heb het zo heet. Ik: doe dan je jas uit, zei: nee ik heb het echt heel heet...
hmmz we zaten in de coffeeshop, ging ze naar buiten, maar bij de deur viel ze al op de grond...wij haar overeind hijsen, buiten viel ze weer met der hoofd op de grond...helemaal zweten en shaken en lijkbleek en raar praten...en dat na een halve joint...hm na die keer namen we nooit meer voorgedraaide....je weet maar nooit wat er in zit....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 14:51
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik ben bijna een keer out gegaan.. maar ik ging nog net optijd naar buiten en daar had ik me beste spees ooit... op t leidseplein op t bankje...

T ging eerst zo stippelen voor me ogen toen we van de bulldog naar de brugerking lieen en ik in de burgerking stond../ net alsof je te snel bent ophgestaan... maar dan duurt t langer en naarder... en toen ging k dus bijna out... toen ben k ng net optijd naar buiten gegaan... was echt een rotgevoel.. maar dat nam gelukkig al snel plaats in voor een heel chill gevoel....
Oud 12-05-2003, 14:54
Muizzz
Muizzz is offline
nee. wel eens in slaap gevallen () en ook wel eens misselijk enzo geweest.
Maar nooit dat ik bijna op de grond viel ofzo.
Oud 12-05-2003, 15:44
Verwijderd
Na een paddotrip. Heel vervelend, maar gelukkig niet tijdens de trip zelf. Paddo's blijkbaar niet goed genoeg gekauwd, en aangezien ze toch wel redelijk onverteerbaar zijn...K werd eerst heel misselijk en duizelig, zag nog maar heel weinig ' tunnelvisie' en moest gaan liggen. Toen paar keer weggezakt. Uiteindelijk naar de wc gelopen en alles uitgekotst. Toen was het gelukkig wel over.

Maar dat kwam dus niet door het effect van de drug, meer door niet kunnen verteren ervan...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:22
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
ik ben een keer out gegaan op de brommer toen ik ziek naar huis was gegaan en een asperientje had gehad
verder nooit gelukkig, ik heb ook vanaf mijn 15 volgens mij ook maar 3 keer gekotst, 3 keer door teveel wiet, nooit door alcohol, of iets anders...
Oud 12-05-2003, 21:47
apekop123
apekop123 is offline
Nee nog nooit out gegaan

Ik ben wel vaker gewoon in slaap gevallen. Als je zeg maar super knetter bent en je gaat lekker in bed spacen, dan word je soms ineens wakker en is het al weer 's ochtends

Maar dat is niet echt out gaan.
Oud 12-05-2003, 22:09
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 12-05-2003 @ 22:22:
ik heb ook vanaf mijn 15 volgens mij ook maar 3 keer gekotst, 3 keer door teveel wiet, nooit door alcohol, of iets anders...
Eerste keer dat ik dat hoor...had je helemaal niks gedronken toen?

En ik ben nooit out-gegaan en heb t ook nooit meegemaakt dta het iemand ander sgebeurde, lijkt me op zich wel apart om een keertje mee te maken, maar ja...
Oud 12-05-2003, 23:58
ook harrie
ook harrie is offline
ik ben 2 keer out gegaan, een keer combinatie bier +wiet, teveel achter elkaar, toen ik ging plassen viel ik om en stond ook meteen weer op eigelijk
2e keer was na een paddo trip, de paddo's waren zo ongeveer uitgewerkt en ik was helemaal kapot, maar toch moesten we nog 2 joints roken en dan was teveel, toen ben ik 2 minuten out gegaan
Oud 13-05-2003, 08:54
harrie the 5th
Citaat:
Thought Alive schreef op 12-05-2003 @ 23:09:
Eerste keer dat ik dat hoor...had je helemaal niks gedronken toen?

En ik ben nooit out-gegaan en heb t ook nooit meegemaakt dta het iemand ander sgebeurde, lijkt me op zich wel apart om een keertje mee te maken, maar ja...
Neej, ik had wel een joint op, en 1 asperientje... en ik voelde me ziek, dat kan het zijn geweest...
Oud 13-05-2003, 08:55
harrie the 5th
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-05-2003 @ 09:54:
Neej, ik had wel een joint op, en 1 asperientje... en ik voelde me ziek, dat kan het zijn geweest...
En ik heb nooit problemen met 1 joint.... (ook nie met 4 ) om een beetje aan te geven dat het daar niet aan zou kunnen liggen.....
Oud 13-05-2003, 10:02
GiTkuA
GiTkuA is offline
Out gaan zuigt. En het gebeurt me ook nooit, toen ik net begon met blowen toen heb ik wel eens een bad trip gehad (zweten, bang misselijk etc. etc.) maar daarna nooit meer...

Verder ben ik wel eens 'out' gegaan na een avond met plus minus 15 joints :-) Maar ik sliep lekker :-)
Oud 13-05-2003, 10:41
ScHiZoX
ScHiZoX is offline
Ik ben ook al weleens out gegaan...... 1x bijna van wiet... was een van de eerste keren dat ik in een shop was.... ik was zo wit als ik weet niet wat super misselijk en ik moest echt buiten gaan zitten want anders was het echt niet goed afgelopen ofzo.....

maar over alcohol gesproken daar ben ik al wel een paar x goed fout op gegaan.... bijvoorbeeld als je in een zatte bui sterke drank gaat bestellen..... gaat altijd fout......
Oud 13-05-2003, 11:09
]{ing
]{ing is offline
Mja, een maal, maar dat kwam meer door het weer en uitputting dan door de wiet..

Door alcohol ga je inderdaad sneller fout, zeker bij grote hoeveelheden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:38
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
nog nooit gehad gelukkig ,hoe kun je btw out gaan van weed ?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:26
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-05-2003 @ 14:38:
nog nooit gehad gelukkig ,hoe kun je btw out gaan van weed ?
Oververmoeidheid, te weinig suiker in je bloed, teveel wiet (meestal val je dan gewoon in slaap).. zijn nog wel meer factoren mogelijk (zie boven)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:45
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ja beetje logisch he ,bij weed moet je zowieso altijd goed eten en slapen ook in et dagelijks leven,ik heb et gelukkig nog nooit zelf meegemaakt wel dat ik van de drank op met nieuwjaar geparkeerde autos sliep maar ja toen was ik gewoon te wappie
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:57
poecilotheria
poecilotheria is offline
kben nooit out gegaan van wiet alleen wel als ik er alcohol bij had gedronken...... maar das gelukkig ook nooit meer
Oud 13-05-2003, 19:00
Anarchychick
Anarchychick is offline
Hmmz, ik ben ook een keer out gegaan, door het samengaan van wiet, hasj en alcohol...kdoe t noooooit meer (dat mengen dan hé)
Wel een vage ervaring trouwens..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten