![]() |
||
Citaat:
2Omdat hij je sexueel aantrekkelijk vindt! 3Zie vraag 1 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als jongen kan je nog zo je best doen om niets te doen, maar als een meisje dat jij leuk vindt haar zin wil doordrijven, dan wordt het toch wel héél erg lastig om niet geil te worden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
tja, wat bij mijn vriend altijd goed werkt is als ik m heel ondeugend aankijk, en dan glimlachen, beetje spottend en dan je hoofd omdraaien, alsof je je ergens voor schaamt. dan komt ie naar me toe en vraagt wat er is *niets* en maar volhouden dat er niets is, ondeugend kijken, lief lachen, zachtjes aanraken, als er mensen bij zijn (en dan niet zn edele delen!! gewoon in zn nek, zn onder rug enz) en ook mooie, sexy kleding, beetje aangeven dat je hem wel wil en dan niks doen, gewoon doen waar je zelf lol aan beleeft zodat je aan hem ziet dat hij ervan geniet dat je aandacht aan hem besteedt! en echt veel is er niet voor nodig om een jongen 'geil' te krijgen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Zwellichamen 3. Dat scheelt bij elke jongen, sommige van je tenen de andere van je neus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen vind mn vriend het heel moeilijk om dan niet aan me te zitten.. misschien tog ns vastbinde? ![]() wil m ook nog een keer blinddoeken.. lijkt MIJ iig wel geil... |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Waar wordt een jongen opgewonden van ( waar moet je hem dan allemaal aanraken enzzzz.
je moet em in zn bek zeiken 2. Waarom heeft een jongen als je bij hem bent zo lang een stijve ik bedoel klinkt logisch omdat hij geil is maar waar komt dat dan meestal door... komt omdat hij zn piemel in je keelgat wil duwen 3. Waar word een jongen geil van welke plaatsen van je lichaam. vooral van het puntje van zn neus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
De Kantine |
To do ♪♫ do dodo doodddodo ♪♫ ododddoooododo!!! ♪♫ #2 TopDrop | 499 | 14-05-2009 17:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #104 rare kwast | 498 | 08-08-2007 10:23 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #80 rare kwast | 496 | 03-01-2007 22:41 | |
Lifestyle |
ga vanavond uit.... skatjuh88 | 61 | 09-02-2003 09:21 |