Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Elke keer erger ik me weer als mijn zusje van 10 naar Fox kids zit te kijken... en al helemaal als dat Shin Chan is. Wat een kloteventje, het liefst zou ik dat gedrocht flink op zijn kop slaan zodat die wat minder hyperactief is. FF serieus nu, dit is toch voor kleine kindertjes en niet voor scholieren?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ach, af en toe zijn kindertekenfilms best geinig, ik bedoel, wie draagt er hier die oude Dusneyflims niet een warm hart toe? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind die Shin Chan maar een irritant ventje. Ik WIL het ook helemaal niet zien, maar mijn zusje is er helaas verslaafd aan
![]() Vooral de begintune is helemaal prachtig..... ![]() En inderdaad, je krijgt hoofdpijn van de manier waarop SC getekend is. Maar goed dat ze er geen echte film van willen maken (voor zover ik weet), want dan zouden ze eerst iemands gezicht moeten verbouwen.....arme peutertjes....
|
Dit is echt een super wreed programma!! echt die humor is te droog en daar hou ik wel van..
'wat zou je doen als ik nu ging oversteken?' 'jou een lift geven je bent namelijk een schatje' dat hoor je altijd in het voorstukje ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Tekenfilms van nu Verwijderd | 121 | 30-07-2005 09:33 | |
De Kantine |
favoriete actieheld?? RozePowerRanger | 130 | 26-04-2005 19:29 | |
ARTistiek |
[Schildering] BLL Tom Thumb | 4 | 27-02-2005 19:50 | |
Films, TV & Radio |
Spongebob de film! Shox | 59 | 07-02-2005 07:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Als kindere zich misdragen hebben, moeten ouders een taakstraf krijgen?? n0n4 m4n1s | 21 | 03-11-2003 12:40 | |
Films, TV & Radio |
Wie kennen Shin Chan (van Foxkids)? Laantjuh | 37 | 28-07-2003 18:50 |