Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
soms denken mensen me te kunnen doorgronden door me doordringend aan te kijken. maar ik heb geleerd me daarvoor te afsluiten en als ze dan merken dat ik niet ineens wat ongemakkelijker overkom geven ze het meestal wel op.
ik voel me wel bespied soms, ja, maar dan zorg ik er wel voor dat mensen daarmee ophouden. |
![]() |
|
(Sorry,mijn.spatiebalk.is.kapot!)
Ik.wil.het.niet.'bespieden'.noemen,maar.ik.heb.wel.constant.het idee.dat.mensen.constant.naar.me.kijken..Ik.voel.me.er.op.zich. niet.erg.ongemakkelijk.bij,maar.ik.durf.nooit.terug.te.kijken.of.ze. echt.aan.het.kijken.zijn. Maar.zo.heb.ik.ook.constant.het.idee.dat.ik.achtervolgd.wordt. ![]()
|||
Citaat:
(en ik ben echt niet iemand die met opvallende kleren of een opvallend gedrag ofzo) Ik wordt er wel onzeker en zenuwachtig van maar ik weet dat het nergens op slaat dus (ik moet) maak me daar niet teveel zorgen om. Maakt het juist spannend. ![]() (ik wou dat ik (weer) een stad woonde ![]() Ik voel me d'r wel zwaar gestoord door ![]() vandaag (even) over de braderie gelopen, ik snap echt niks van mezelf ![]() ![]() Citaat:
Vroeger reageerde ik wel op mensen om me heen (bekenden) Dan zei ik er iets over, of dan zei ik iets, en dan was het zoiets van "Huh?" "wat lul je?" ![]() K dacht dan ik ben toch niet gek? Ik zie/hoor toch wat je bedoelt, wat je wil zeggen? Ik ben toch niet gek? ![]() Zelf hoop ik welles dat juist wel iemand naar me kijkt, maar vooral naar m'n gedrag ofzo, Dat die iets abnormaals of bijzonders in mij ziet ofzo, wat meeste mensen niet zien ofzo of begrijpen ofzo ![]() naja k ben ook gek stomme nutteloze post, moet het kwijt denk ik ![]()
|
Ik denk altijd dat men naar mij kijkt en om mij lacht als ik onzeker ben over mezelf. Dan loop ik op straat en ga ook extra opletten of iemand naar me kijkt. En als hij kijkt, dan denk ik meteen dat ie denkt: oech, wat een ongelooflijk dom en lelijk kind.... Frustrerend is dat, word ik alleen maar meer onzeker van.
Maar als ik goed in mn vel zit, heb ik nergens last van...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, het maakt mij echt niet uit.. Als mensen mij willen observeren of wat dan ook dan gaan ze hun gang maar, zolang ik er maar geen last van heb..
Soms kijkt iemand me wel aan alsof diegene inderdaad mn gedachten kan lezen, dat is dan wel enigszins eng maar het is toch niet zo zeg maar. Iemand pikt misschien iets op wat ik uitstraal, nou, dat mag.. Nja kweetniet, heb me er nooit mee bezig gehouden |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Lifestyle |
Dieverij lifestyle Verwijderd | 102 | 13-05-2007 19:12 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Commentaar graag Symphony | 20 | 22-07-2004 19:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |