Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat bedoel je met "de pc geeft niks aan" |
![]() |
|
jah is best leuk
![]() door je koptelefoon praten je moet ff in je windows configscreen / geluiden instellingen.. ff wat rondneuzen.. en overal op volume enzo klikken je zult wel ergens de microfoon op dempen hebben staan.. staatie volgens mij standaard in windows configscreen/geluiden/ en dan bij audio/spraak/volume ff alles openzetten als het dan niet werkt weetik het niet zogauw
||
Citaat:
Had ik zelf al bedacht. @ Mclaren: Nou ik hoor wel alles via de boxen dus maar bij netmeeting bijv. geeft ie niet aan dat er geluid is. (dus maw het balkje licht niet op, weet ook niet hoe ik het duidelijk moet zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gesprekken via msn lopen op hetzelfde uit. En ik kan ook niks opnemen met bv. de geluidsrecorder |
![]() |
|
![]() |
Dus, als je de microfoon hebt aangesloten en je praat erin, dan hoor je jezelf wel door de speakers, maar je kunt niets opnemen?
Staat de recording input dan wel op microfoon? Als je dubbelklikt op het speakertje rechtsonderin je beeld kom je in de geluidsmixer. Je komt altijd standaard in de afspeelmodus, dus wat je hoort regel je daar. Ga je in het menu Options naar Properties (Eigenschappen), dan kun je daar kiezen voor Playback of Recording (Afspelen en Opnemen). Klik op Recording en op OK en je ziet dezelfde mixer, maar dan de opnamekant. Onder het microfoon schuifje zie je een selectieknopje, klik die aan en de opnamebron staat op microfoon. Dan kun je in de geluidsrecorder opnemen en als dat werkt zal Netmeeting en MSN het ook wel doen ![]() Lost dat het probleem op? |
![]() |
||
Citaat:
![]() het werkt thnx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met microfoon Jordi | 3 | 05-03-2007 13:08 | |