Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien uitmaken en met iemand verkeren die Everwood wél een goede serie vind?
![]() Maar ja, het is maar net wat voor soort relatie jullie hebben... *blá*
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 22:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja, ik denk dat ik het dan wel ga vertellen, het is wel vrij serieus eigenlijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind ik inderdaad ook... maar heb je er da geen littekens aan overgehouden...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, moeilijk vind ik dat. Ik ga niet zeggen dat moet je wel of niet doen want ik ken jou niet, je vriend niet en jullie relatie niet.
Ik denk dat je zelf wel weet wat he beste is (je wil niet tegen hem liegen) en het is angst voor de reactie die je lijkt tegen te houden. Als je vriend echter echt veel om jou geeft dan zal hij heus wel wat anders reageren dan op dat op tv, met iets meer zorg en aandacht. Je kan ook van te voren tegen hem zeggen dat je heel bang bent voor zijn reactie. Als je toch zo'n reactie van hem krijgt zou je misschien kunnen proberen aan hem uit te leggen waarom je het deed, en wat informatie over am voor hem opzoeken. Wie weet begrijpt hij het dan wat beter en zal hij zn oordeel aanpassen. suc6 in ieder geval! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel vertellen.
Je niet verstoppen voor hem. Dat heeft weinig nut. Ik vind het juist belangrijk zo open mogelijk te zijn tegen mijn vriendin en ze mag alles van me weten. Het zou kut zijn als je in een soort schijnwereld leeft en steeds dingen verbergt en opkropt. Dat trek je niet lang.. Stel dat hij je littekens een keer ziet. Wat doe je dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
eerlijkheid vind ik het belangrijkste in een relatie, gewoon vertellen dus. misschien schrijven?
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik zou het hem vertellen als ik jou was.
Daar is hij toch je vriend voor en hij zal het echt wel begrijpen als jij het hem vertelt. Ik denk namelijk niet dat hij tegen je zal zeggen dat het jou probleem is als ie echt om je geeft.
|
![]() |
|
Jullie hebben al 4 maanden wat. Alhoewel, 5 maanden denk ik, aan de datum van dit topic te zien. Ik denk dat jullie relatie wel serieus genoeg is om het hem te vertellen. Ooit zal hij toch naar je littekens gaan vragen. En ik denk niet dat hij je zal dumpen omdat jij dat gedaan hebt. Als je het hele verhaal erom heen vertelt, zal hij het hopelijk wel begrijpen. Daarnaast: je doet het nu toch niet meer, dus....
|
![]() |
Als je jouw versie verteld, kan ie misschien ineens wel respect krijgen voor mensen die automutileren en denkt ie niet "hier heb k geen medelijden mee"...
Tgebeurt vaak dat je eerst zo'n dingen denkt, maar er later anders over gaat denken als je er mee geconfronteerd werd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe kan ik het wel zeggen? mira_love | 5 | 28-09-2005 22:51 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het zeggen of doodzwijgen? MeCute1983 | 8 | 07-09-2003 19:43 | |