Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 22:46
boris godounov
boris godounov is offline
ik vroeg me af of (beschaafde) meisjes er op af knappen wanneer een jongen heel gespierd is omdat ie veel naar de sportschool gaat. ik heb soms de indruk dat meisjes het ordinair vinden als je te gespierd bent. of vinden ze (jullie) het eigenlijk wel leuk?
Oud 23-04-2002, 22:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Beetje spieren is mooi,maar van die glimmende bijna uit het vel springende kloppende spieren...neuhj ik bedank
Oud 23-04-2002, 23:00
acid-star
acid-star is offline
spierbundels zijn baaaaaaaaaahhhhh
Oud 23-04-2002, 23:23
maar
maar is offline
Het is pas ordinair als je het te duidelijk laat zien vind ik
Oud 23-04-2002, 23:31
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik val toch nog redelijk in de smaak met mijn bierbuik zie ik
Oud 24-04-2002, 05:35
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
wanneer is het mooi en wanneer ben je te gespierd?
Oud 24-04-2002, 07:23
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
wanneer is het mooi en wanneer ben je te gespierd?
Wanneer je lichaam niet meer vloeiend is maar alleen bestaat uit omhoog komende bobbels genaamd spieren. Als je over iemands lichaam glijdt en je hand de hele tijd omhoog en omlaag glijdt (okay dit staat er een beetje raar besef ik maar ik moet ut toch op een of andere manier proberen uit te leggen). Zeg maar als je in de buurt van 'n bodybuilder komt is het niet meer aantrekkelijk (nah is ook een kwestie van smaak natuurlijk) en als je gewoon gespierde bovenarmpjes hebt en een beetje een strak buikje en gespierde bovenbenen is het mooi.. pardon vind ik het mooi.
Oud 24-04-2002, 07:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
boris godounov schreef:
ik vroeg me af of (beschaafde) meisjes er op af knappen wanneer een jongen heel gespierd is omdat ie veel naar de sportschool gaat. ik heb soms de indruk dat meisjes het ordinair vinden als je te gespierd bent. of vinden ze (jullie) het eigenlijk wel leuk?
Ik ben geen beschaafd meisje en toch walg ik van spieren. Bah zeg!!
Oud 24-04-2002, 07:57
king112
king112 is offline
nou kijk het werkt zo je moet niet te gespierd zijn maar ook net te weinig.
Oud 24-04-2002, 08:23
^Marije^
^Marije^ is offline
Beetje gespierde armen (en breed enzo) is wel heeeeeel mooi, maar als het allemaal heel erg gaat glimmen wordt et wel wat minder Het hoeft allemaal niet zo overdreven, vind ik.
Oud 24-04-2002, 08:27
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Dit heeft eerder met L&G te maken dan met Lifestyle...
Oud 24-04-2002, 08:48
Verwijderd
een vriend van me gaat elke dag naar de sportschool en is heel erg gespierd enzo, hij is 17....maar hem staat het op zich wel...

ik persoonlijk hou niet van spieren, een klein beetje is wel mooi, maar ik heb een rare smaak ik van op slanke/dunne jongens..ook niet tè dun, gewoon slank/recht zeg maar..
maar ja, wel vreemd dat de emeste jongens naar de sportschool gaan om spieren te kweken om meer zelfverzekerd te zijn enzo en zich dan zorgen gaan maken of meisjes het eigenlijk wel mooi vinden
Oud 24-04-2002, 09:42
lake bodom
lake bodom is offline
neuj, moet niet te erg zijn..
maar gewoon .. ook weer niet te dun, en datie helemaal geen spieren heeft
Oud 24-04-2002, 10:38
Smokey_Girl
Smokey_Girl is offline
Ik vind het alleen niks aan als jongens ze echt laten zien en nergens anders over praten dan "ow vind je me ook zo gespierd?" Dat is echt erg man!

En ranzig als ze van die hele brede schouders hebben en dan echt een heel klein dun buikje!vet RANZIG!
Oud 24-04-2002, 10:56
Ilsch
Ilsch is offline
Ik hou er niet echt van, beetje gespierd kan wel, maar dat je alles zo verschrikkelijk ziet vind ik echt eng

Maar ik weet niet of ik wel een beschaafd meisje ben
Oud 24-04-2002, 13:11
Verwijderd
Gespierd staat op zich best wel leuk, maar je moet dan wel zorgen dat je niet te mager bent.
Oud 24-04-2002, 13:44
Cameo
Cameo is offline
Ik ben wel aardig gespierd..maar niet abnormaal..gewoon zeg maar meisjes vinden dat volgens mij toch wel leuk.aangezien zomers toch wel veel er naar kijke....
En voel me er zelf ook wel lekkerder bij!!
Oud 24-04-2002, 14:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nou als 'n jongen echt zo'n bodybuilder figuur is vind ik dat niet mooi, klein beetje gespierd mag wel maar niet overdreven
Oud 24-04-2002, 15:42
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
ik knap er niet op af, maar echt mooi kan ik het niet noemen.. ik weet het niet. Ik zou niet als mijn vriend gespeird zou zijn zeggen dat ie niet meer mag trainen of zow.. maar als ie het niet heeft vind ik het helemaal niet erg.
Oud 24-04-2002, 17:31
Kat
Kat is offline
t moet niet al te erg zijn, maar spieren bij eenjongen vind ik opzich wel mooi hoor. liever flink wat spieren dan veel vet. maarja, het gaat natuurlijk om het innerlijk he.
Oud 24-04-2002, 17:48
Verwijderd
afknappen weet ik niet....
maar mooi vind ik het iig niet, zoveel spieren....
Oud 24-04-2002, 17:59
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
kben van mezelf breed maar ben niet bijzonder gespierd en wat er al zit is duchtig geisoleerd ofzo. ow..dat heet een normaal postuur.
Oud 24-04-2002, 20:32
miep
miep is offline
ik knap er zekers op af.
bah
Oud 24-04-2002, 20:58
Da King
Da King is offline
Citaat:
Kat schreef:
t moet niet al te erg zijn, maar spieren bij eenjongen vind ik opzich wel mooi hoor. liever flink wat spieren dan veel vet. maarja, het gaat natuurlijk om het innerlijk he.
lol

toen ik me vriendin net ontmoette had ik een beetje blokjes, en ze zei dat dat wel stoer was.
Oud 24-04-2002, 21:54
kizzy
kizzy is offline
ik vind gespierde jongen juist lekkur
maar supergespierd moet je van houden, voor mij hoeft dat iedere dag naar de sportschool echt nie hoor, beetje spieren is mooi, maar jah ieder ze eigen smaak!
Oud 25-04-2002, 10:05
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
danique2 schreef:

maar ja, wel vreemd dat de emeste jongens naar de sportschool gaan om spieren te kweken om meer zelfverzekerd te zijn enzo en zich dan zorgen gaan maken of meisjes het eigenlijk wel mooi vinden
zelfverzekerd zijn hoeft niet per se voort te komen uit bij de meisjes in de smaak vallen

kan ook zijn, beetje lekker sterk lichamelijk enzo
Oud 25-04-2002, 12:06
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
supergespierd is echt niet mooi, ik vind het eerder vies om te zien, vooral als er dan ook nog van die aders bovenop de huid liggen. Beetje gespierd mag wel hoor, maar gewoon niet overdrijven.
Oud 25-04-2002, 14:11
boardbabe
boardbabe is offline
getverjekkes, alleen bij donkere mensen vind ik het mooier

daar komt nog bij dat die lui meestal veel tè ijdel zijn
Oud 25-04-2002, 15:23
pleasure
pleasure is offline
Mensen ik train nu al paar jaar tjes en doe het egt voor mezelf. En niet voor de meisjes ik train gewoon voor kracht en spieren en laat iedereen in ze waarde en het is gewoon mooi als er aders op je huid liggen. By the way dat heet dus droog en dat is heel mooi en niet als je 50 kilo weegt ofzo.
maar dan rond de 100 kilo das gewoon mooi.
Oud 25-04-2002, 16:32
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Drazic schreef:
Ik ben wel aardig gespierd..maar niet abnormaal..gewoon zeg maar meisjes vinden dat volgens mij toch wel leuk.aangezien zomers toch wel veel er naar kijke....
En voel me er zelf ook wel lekkerder bij!!

Te gespierd? Dan denk ik aan bodybuilding enzo, en dat vind ik echt niet mooi!
Maar ik houd er wel van als een jongen een blokjesbuik en gespierde armen heeft en ook nog een beetje breed is Maar je kan natuurlijk ook overdrijven...
Verder moet het gewoon in zijn geheel kloppen, bij sommige jongens vind ik het gewoon niet staan...
(vaag vaag vaag )

xs Juul
Oud 25-04-2002, 22:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Dus wij kunnen ons als jongen zijde helemaal uitleven in de sportschool, want maar één op de zoveel mensen heeft het soort spieren om echt gespierd te worden.
Oud 26-04-2002, 11:14
Cameo
Cameo is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

Te gespierd? Dan denk ik aan bodybuilding enzo, en dat vind ik echt niet mooi!
Maar ik houd er wel van als een jongen een blokjesbuik en gespierde armen heeft en ook nog een beetje breed is Maar je kan natuurlijk ook overdrijven...
Verder moet het gewoon in zijn geheel kloppen, bij sommige jongens vind ik het gewoon niet staan...
(vaag vaag vaag )

xs Juul

vaag..as usual maar ik snap jou natuurlijk wel hoor!!
kuszz van de immer geheel kloppende Drazic

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 11:19.
Oud 26-04-2002, 11:24
snoopy
snoopy is offline
nou ja, wat iedereen hier al zo'n beetje zegt: ik vind gespierd wel mooi, maar het moet niet overdreven worden.
Oud 26-04-2002, 12:04
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik zou voor liefde nooit zoveel tijd spenderen aan 'algemeen'. Als ik verliefd ben op meisje dan ben ik bereid er tijd in te steken maar dus niet aan over-het-algemeen-dingen.

Verder ben ik zelf best hard aan het trainen om meer spieren te krijgen maar dat is omdat ik wat sterker wil worden... en omdat ik het mooi vind als ik lichaams-mechanieken kan zien (aders zichtbaar, pezen...) (ok, meeste meisjes kennelijk niet - jammer voor ze)
Oud 26-04-2002, 12:17
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dus wij kunnen ons als jongen zijde helemaal uitleven in de sportschool, want maar één op de zoveel mensen heeft het soort spieren om echt gespierd te worden.
ik

Is eigenlijk want ik groei naar mijn mening veel te snel, terwijl ik helemaal niet breden wil worden
Oud 26-04-2002, 12:28
nouk16
nouk16 is offline
Als een jongen beetje gespierd is vind ik dat wel mooi. Een mooi voorbeeld zijn topschaatsers bv. Die zijn best wel gespierd maar meestal niet lelijk qua vorm van het lichaam.
Oud 26-04-2002, 20:46
damaetas
damaetas is offline
ja knap ik echt op af, gewoon btje gespierd is mooi, maar trop is teveel
gewoon omdat ik het ni mooi vin, veel naar de sportschool gaan maakt ni uit
Oud 26-04-2002, 21:46
Verwijderd
Wat versta je onder te gespierd? Beetje is wel leuk, dat je zeg maar mooi net de spiertjes kunt zien... Of euh.... zie Spike, van Buffy the Vampire Slayer, die is mooi gespierd

Meer is minder... (dat klonk als een reclamekreet, omgekeerd )
Oud 26-04-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
pleasure schreef:
Mensen ik train nu al paar jaar tjes en doe het egt voor mezelf. En niet voor de meisjes ik train gewoon voor kracht en spieren en laat iedereen in ze waarde en het is gewoon mooi als er aders op je huid liggen. By the way dat heet dus droog en dat is heel mooi en niet als je 50 kilo weegt ofzo.
100 kilo?! God nee, alsjeblieft niet!
Oud 29-04-2003, 21:13
examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
^Marije^ schreef op 24-04-2002 @ 09:23:
Beetje gespierde armen (en breed enzo) is wel heeeeeel mooi, maar als het allemaal heel erg gaat glimmen wordt et wel wat minder Het hoeft allemaal niet zo overdreven, vind ik.
Dat glimmen komt niet omdat de spieren groter worden hoor, maar omdat bodybuilders, bij wedstrijden, zich insmeren met olie, zodat de spieren beter zichtbvaar zijn
Oud 29-04-2003, 21:19
examenkandidaat
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 25-04-2002 @ 23:23:
Gespierd kan iedereen worden, maar je moet er wel wat voor doen (en wat ervoor over hebben) . Ik zie veel mensen trainen en maar trainen zonder dat ze echt vooruitgaan. Niet alleen training maar ook voeding en RUST zijn de sleutels...
Oud 29-04-2003, 21:46
Dory
Dory is offline
ja
Oud 29-04-2003, 22:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vind gespierd wel mooi, maar niet te... geen wannabe-bodybuilder voor mij
Oud 29-04-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
examenkandidaat schreef op 29-04-2003 @ 22:13:
Dat glimmen komt niet omdat de spieren groter worden hoor, maar omdat bodybuilders, bij wedstrijden, zich insmeren met olie, zodat de spieren beter zichtbvaar zijn
En daarvoor wordt een JAAR oud topic geupt?
Oud 30-04-2003, 09:22
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
pleasure schreef op 25-04-2002 @ 16:23:
Hmm, als ik iets níét mooi vind is het dat wel. Maargoed, ieder zn eigen smaak, he?!
Ik sluit me lekker aan bij ongeveer 75% van iedereen hier: een béétje gespierd moet kunnen, maar niet tè! Kvind het vooral mooi als jongens een beetje een gespierde rug hebben..whooh!

Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 09:24.
Oud 30-04-2003, 11:05
hopefully
hopefully is offline
verschilt heel erg denk ik... ik vind het namelijk wel leuk staan... maar dan meot het niet te erg zijn (body-builder achtig iets..) maar goed, me is voro spieruh!
Oud 30-04-2003, 11:06
Marshall
Marshall is offline
hahah.. ik kick er gewoon zelf op.. en eigenlijk interesseert t me vrij weinig wat de dames ervan vinden. Er zijn altijd dames die t mooi vinden en dames die t niet mooi vinden (heb ik alleen nog geen kennis meegemaakt hahaha)

Als t je maar staat en je er jezelf maar een plezier mee doet..
Oud 30-04-2003, 11:52
kiek
kiek is offline
ja maar ik vind wel dat het buikje gespierd moet zijn
Oud 30-04-2003, 12:10
examenkandidaat
Citaat:
Morgan schreef op 30-04-2003 @ 00:45:
En daarvoor wordt een JAAR oud topic geupt?
sorry baas
Oud 30-04-2003, 12:59
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 30-04-2003 @ 12:06:
hahah.. ik kick er gewoon zelf op.. en eigenlijk interesseert t me vrij weinig wat de dames ervan vinden.

Als t je maar staat en je er jezelf maar een plezier mee doet..
100% mee eens
Topic gesloten

Regels voor berichten