![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Beetje gespierde armen (en breed enzo) is wel heeeeeel mooi, maar als het allemaal heel erg gaat glimmen wordt et wel wat minder
![]()
|
Verwijderd
|
een vriend van me gaat elke dag naar de sportschool en is heel erg gespierd enzo, hij is 17....maar hem staat het op zich wel...
ik persoonlijk hou niet van spieren, een klein beetje is wel mooi, maar ik heb een rare smaak ik van op slanke/dunne jongens..ook niet tè dun, gewoon slank/recht zeg maar.. maar ja, wel vreemd dat de emeste jongens naar de sportschool gaan om spieren te kweken om meer zelfverzekerd te zijn enzo en zich dan zorgen gaan maken of meisjes het eigenlijk wel mooi vinden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het alleen niks aan als jongens ze echt laten zien en nergens anders over praten dan "ow vind je me ook zo gespierd?" Dat is echt erg man!
![]() En ranzig als ze van die hele brede schouders hebben en dan echt een heel klein dun buikje! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
toen ik me vriendin net ontmoette had ik een beetje blokjes, en ze zei dat dat wel stoer was. |
![]() |
||
Citaat:
kan ook zijn, beetje lekker sterk lichamelijk enzo
|
![]() |
Mensen ik train nu al paar jaar tjes en doe het egt voor mezelf. En niet voor de meisjes ik train gewoon voor kracht en spieren en laat iedereen in ze waarde en het is gewoon mooi als er aders op je huid liggen. By the way dat heet dus droog en dat is heel mooi en niet als je 50 kilo weegt ofzo.
maar dan rond de 100 kilo das gewoon mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Te gespierd? Dan denk ik aan bodybuilding enzo, en dat vind ik echt niet mooi! ![]() ![]() Maar ik houd er wel van als een jongen een blokjesbuik ![]() ![]() Verder moet het gewoon in zijn geheel kloppen, bij sommige jongens vind ik het gewoon niet staan... (vaag vaag vaag ![]() xs Juul |
![]() |
|
![]() |
Dus wij kunnen ons als jongen zijde helemaal uitleven in de sportschool, want maar één op de zoveel mensen heeft het soort spieren om echt gespierd te worden.
||
Citaat:
vaag..as usual ![]() ![]() kuszz van de immer geheel kloppende Drazic
Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 11:19. |
![]() |
|
ik zou voor liefde nooit zoveel tijd spenderen aan 'algemeen'. Als ik verliefd ben op meisje dan ben ik bereid er tijd in te steken maar dus niet aan over-het-algemeen-dingen.
Verder ben ik zelf best hard aan het trainen om meer spieren te krijgen maar dat is omdat ik wat sterker wil worden... en omdat ik het mooi vind als ik lichaams-mechanieken kan zien (aders zichtbaar, pezen...) (ok, meeste meisjes kennelijk niet - jammer voor ze)
||
![]() |
Citaat:
![]() Is eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sluit me lekker aan bij ongeveer 75% van iedereen hier: een béétje gespierd moet kunnen, maar niet tè! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 09:24. |
![]() |
|
hahah.. ik kick er gewoon zelf op.. en eigenlijk interesseert t me vrij weinig wat de dames ervan vinden. Er zijn altijd dames die t mooi vinden en dames die t niet mooi vinden (heb ik alleen nog geen kennis meegemaakt
![]() Als t je maar staat en je er jezelf maar een plezier mee doet.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk cassieee | 15 | 04-11-2008 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |