Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k Stond er vorig jaar als eindcijfer op de havo een 5 voor... Kwam vooral door SE's, daar haalde ik altijd vieren etc voor... Op m'n eindexamen haalde ik ineens een 6,7
![]() Mja, ik vond dat zelf nogal verdacht... vooral omdat de SE's altijd súper vaag waren, met vragen als; 'Een werknemer is ...........' en dan moet je dus íets op die puntjes zetten. Ik dacht dus; ja, een werknemer is iemand die aangenomen wordt door een werkgever. Maar nee hoor, 't was een pérsoon die aangenomen wordt door een werkgever en daar vervolgens voor moet werken. Mijn god, toen was ik pissig... Je kan net zo goed invullen dat een werknemer een persoon is... Bah, zó onduidelijk altijd, kan er nog pissig over worden. Maar goed, ben geslaagd dus geen probleem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is helemaal geen examenbundel voor M&O ![]() Wel samengevat, maar die was uitverkocht :/ CSE voor M&O schijnt idd heel makkelijk te zijn, maar als ik die examens van vorig jaar door kijk ![]()
|
![]() |
Er is echt wel een examenbundel van M&O. Die heb ik zelf thuisliggen. Gewoon ff naar een boekhandel gaan en bestellen maar. Ja, en samengevat uitverkocht....kan je niet naar een andere boekhandel???
![]() ![]() Bovendien zal het allemaal wel meevallen. Ik heb achterin t examenbundel gekeken naar de puntentelling. En wat blijkt: als je precies de helft van de punten hebt, dan heb je al ongeveer een 6.5! ![]() |
|
|