Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 22:43
Orion16
Orion16 is offline
Kent iemand Arcy 2 nog?? Ik speelde het altijd op mn 486, maar ik kan het nergens meer downloaden, tenminste, geen werkende link. Wie helpt me uit de brand? Arcy2 is een soort puzzelspelletje, op internet is er iig nog wel iets over te vinden maar ik kan geen werkende link vinden om m te downloaden.

Bedankt alvast
Advertentie
Oud 01-05-2003, 23:17
Verwijderd
kazaa al geprobeerd?
Oud 03-05-2003, 21:28
McCaine
McCaine is offline
Is dat, zeg maar, nog onder copyright?
Oud 03-05-2003, 23:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
The Underdogs al geprobeerd?
Oud 04-05-2003, 11:14
Verwijderd
Dat was toch met een figuurtje dat er ongeveer uitzag als een vrouwlijke pacman?

Ik weet welk spel je bedoelt alleen ik kan dat figuurtje niet in me kop krijgen.
Was idd leuk spel.
Oud 04-05-2003, 18:44
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 03-05-2003 @ 22:28:
Is dat, zeg maar, nog onder copyright?
Denk het nog wel, was iig niet zo vreselijk oud.. IK weet wel dat het een strategiespelletje was, je moest met een soort mannetje een doolhof door met allemaal beestjes enzo, het was in één scherm. En als je dat scherm had uitgespeeld hoorde je een stoomgeluidje.. 'toet 'toet'...Heel vaag maar ik vond het wel verslavend!
Oud 04-05-2003, 20:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 04-05-2003 @ 19:44:
Denk het nog wel, was iig niet zo vreselijk oud.. IK weet wel dat het een strategiespelletje was, je moest met een soort mannetje een doolhof door met allemaal beestjes enzo, het was in één scherm. En als je dat scherm had uitgespeeld hoorde je een stoomgeluidje.. 'toet 'toet'...Heel vaag maar ik vond het wel verslavend!
In dat geval gaat hij dicht. Het downloaden van spellen waar copyright op staat zonder vergoeding aan de eigenaar na schriftelijke communicatie is illegaal.

Regels voor berichten