Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 14:41
moizelf
moizelf is offline
AAARGH!! hebben jullie ook niet wel eens dat je al je moet bij elkaar hebt geschraapt om degene waar je kriebels van in je buik krijgt als je alleen al aan m denkt een smsje te sturen... en vervolgens niets trug krijgt??? errug vervelend want ik kan niet stoppen met aan hem denken!!! als je iemand niets trugstuurd betekend dat dan zeker dat ie je niet leuk vindt? want als ik m zie doet hij echt superleuk tegen me!! maar ik zie me niet zo heel vaak vandaar de sms! reacties pleazz??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2003, 14:55
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Misschien is z'n batterij op ofzo en heeft hij geen zin om 'm op te laden..
Je weet het niet
Oud 28-04-2003, 14:58
Lilything
Lilything is offline
sommige mensen hebben geen geld voor btg
of ze hebben nooit btg om geld uit te sparen
alstie je over paar dagen via i-net terug smst
weet je iig dat hij je aardig vindt

verder zegt het niets...
Oud 28-04-2003, 15:28
Studentje
Studentje is offline
Bel hem dan gewoon.
Oud 28-04-2003, 15:28
hajo
hajo is offline
Nee, zegd inderdaad niks. Misschien had zn vriendin het sms'je wel eerder gelezen, en hem gewist.
Oud 28-04-2003, 15:29
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
hajo schreef op 28-04-2003 @ 16:28:
Nee, zegd inderdaad niks. Misschien had zn vriendin het sms'je wel eerder gelezen, en hem gewist.
jah dies leuk
Oud 28-04-2003, 15:32
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
hajo schreef op 28-04-2003 @ 16:28:
Nee, zegt inderdaad niks. Misschien had zn vriendin het sms'je wel eerder gelezen, en hem gewist.
Oud 28-04-2003, 15:55
Thomas
Thomas is offline
Ik denk echt dat hij niets voor je voelt. Mens, bel die gast dan gewoon, wedden dat er niets aan de hand is?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:13
moizelf
moizelf is offline
hAAA mensjuhs idd niks aan de hand hij had net gebeld nadat ik nog n smsje had gestuurd hihi mja hij was me vergeten trug te smsen dus das ook nie goeh!! maar boeit me niks hij belt me woensdag weer!! joehooow me is in luv!!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja, sommige mensen houden niet van smsen.. of ze verzinnen het smoesje dat ze het niet zo goed kunnen
Oud 28-04-2003, 20:24
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-04-2003 @ 21:00:
Tsja, sommige mensen houden niet van smsen.. of ze verzinnen het smoesje dat ze het niet zo goed kunnen
Ik haat SMS. Maar dat is nog geen reden om SMS-jes te negeren, toch?

Ontopic: Als hij nu al dingen vergeet, die met jou te maken hebben, hoe moet dat dan verder?
Oud 28-04-2003, 20:36
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Citaat:
moizelf schreef op 28-04-2003 @ 15:41:
AAARGH!! hebben jullie ook niet wel eens dat je al je moet bij elkaar hebt geschraapt om degene waar je kriebels van in je buik krijgt als je alleen al aan m denkt een smsje te sturen... en vervolgens niets trug krijgt??? errug vervelend want ik kan niet stoppen met aan hem denken!!!
Ik voel precies hetzelfde. Ik zou hem over een week weer zien, probeerde te bellen om zn stem te horen *ben hevig verliefd* en nam niet op (zo een hele week lang).. smsjes ook niet.
Zaterdag eindelijk aan de telefoon, wastie te bezopen en deed ontzettend lullig tegen me, maargoed zn vrienden zaten er ook bij.
En deze week zou ik hem gaan zien *NOT.. weet nu al dat ie deze week óók niks van zich laat horen*
Oud 29-04-2003, 13:32
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Studentje schreef op 28-04-2003 @ 21:24:
Hij negeert ze ook niet.. hij stuurt alleen nooit iets uit zichzelf en dat is frustrerend.
Oud 29-04-2003, 14:44
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Studentje schreef op 28-04-2003 @ 21:24:

Ontopic: Als hij nu al dingen vergeet, die met jou te maken hebben, hoe moet dat dan verder?
Probeer es 'n jonge te vinden die nooit wat vergeet..
Oud 29-04-2003, 15:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Nomen-nescio schreef op 29-04-2003 @ 15:44:
Probeer es 'n jongen te vinden die nooit wat vergeet..
Het gaat hier om de eerste stap naar wie weet wat voor moois. Als die jongen nu al zo laks is, wat zal dat dan brengen in de toekomst?
Oud 29-04-2003, 15:14
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 29-04-2003 @ 14:32:
Hij negeert ze ook niet.. hij stuurt alleen nooit iets uit zichzelf en dat is frustrerend.
Snap ik.
Oud 30-04-2003, 06:07
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Studentje schreef op 29-04-2003 @ 16:13:
Het gaat hier om de eerste stap naar wie weet wat voor moois. Als die jongen nu al zo laks is, wat zal dat dan brengen in de toekomst?
Ik geef toe, atent is anders
Oud 30-04-2003, 10:24
hajo
hajo is offline
Jeetje he, wat zijn jullie veeleisend?! Je hebt al valentijnsdag waar je aan moet denken, dan heb je nog dr verjaardag, de eerste maand, de eerste drie maanden, het eerste halfjaar, het eerste jaar, de dag van de eerste kus, de dag van de eerste keer iets meer dan alleen een kus (bij sommige dezelfde dag, die hebben geluk), de dag van het trouwen (alleen als je attend bent geweest op alle voorgaande dagen anders willen ze meestal niet) de dag van de verwekking van het eerste kind, de dag van de geboorte van het eerste kind etc etc etc.

Op al die dagen moet je al attend zijn, of iets leuks doen. Je moet ook al die dagen onthouden. En dan ga je moeilijk zitten doen dat iemand niet op een sms'je reageerd. ?! Het leven is al zo ingewikkeld. Als je nou in het vervolg gewoon belt, weet je zeker dat ie terugpraat, en het niet vergeet,
Oud 30-04-2003, 12:16
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
hajo schreef op 30-04-2003 @ 11:24:
Jeetje he, wat zijn jullie veeleisend?! Je hebt al valentijnsdag waar je aan moet denken, dan heb je nog dr verjaardag, de eerste maand, de eerste drie maanden, het eerste halfjaar, het eerste jaar, de dag van de eerste kus, de dag van de eerste keer iets meer dan alleen een kus (bij sommige dezelfde dag, die hebben geluk), de dag van het trouwen (alleen als je attend bent geweest op alle voorgaande dagen anders willen ze meestal niet) de dag van de verwekking van het eerste kind, de dag van de geboorte van het eerste kind etc etc etc.

Op al die dagen moet je al attend zijn, of iets leuks doen. Je moet ook al die dagen onthouden. En dan ga je moeilijk zitten doen dat iemand niet op een sms'je reageerd. ?! Het leven is al zo ingewikkeld. Als je nou in het vervolg gewoon belt, weet je zeker dat ie terugpraat, en het niet vergeet,

Jongens
soms vraag ik me echt af of ze echt bij hetzelfde soort als wij horen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
hajo schreef op 30-04-2003 @ 11:24:

Daar heb ik schijt aan, en mijn vriendin is nuchter genoeg om er ook schijt aan te hebben. Alsof het een prestatie is om één, drie of zes maanden 'vol te houden'. Alsof je elkaar daarvoor moet belonen.

Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2003 @ 13:34:
Daar heb ik schijt aan, en mijn vriendin is nuchter genoeg om er ook schijt aan te hebben. Alsof het een prestatie is om één, drie of zes maanden 'vol te houden'. Alsof je elkaar daarvoor moet belonen.

Precies Echt dikke onzin om dan kadootjes te kopen enzo...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:31
hajo
hajo is offline

volgens mij zijn het vooral de mensen met het vrouwelijk geslacht die aan dit soort zaken juist WEL hechten, en zijn het altijd de heren die het vergeten.

(voor de rest was vorige berichtje niet bepaald serieus bedoelt)
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten