Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Als hij nu al dingen vergeet, die met jou te maken hebben, hoe moet dat dan verder?
||
Citaat:
Zaterdag eindelijk aan de telefoon, wastie te bezopen en deed ontzettend lullig tegen me, maargoed zn vrienden zaten er ook bij. ![]() En deze week zou ik hem gaan zien *NOT.. weet nu al dat ie deze week óók niks van zich laat horen*
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jeetje he, wat zijn jullie veeleisend?! Je hebt al valentijnsdag waar je aan moet denken, dan heb je nog dr verjaardag, de eerste maand, de eerste drie maanden, het eerste halfjaar, het eerste jaar, de dag van de eerste kus, de dag van de eerste keer iets meer dan alleen een kus (bij sommige dezelfde dag, die hebben geluk), de dag van het trouwen (alleen als je attend bent geweest op alle voorgaande dagen anders willen ze meestal niet) de dag van de verwekking van het eerste kind, de dag van de geboorte van het eerste kind etc etc etc.
Op al die dagen moet je al attend zijn, of iets leuks doen. Je moet ook al die dagen onthouden. En dan ga je moeilijk zitten doen dat iemand niet op een sms'je reageerd. ?! Het leven is al zo ingewikkeld. Als je nou in het vervolg gewoon belt, weet je zeker dat ie terugpraat, en het niet vergeet,
||
Citaat:
![]() ![]() soms vraag ik me echt af of ze echt bij hetzelfde soort als wij horen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() volgens mij zijn het vooral de mensen met het vrouwelijk geslacht die aan dit soort zaken juist WEL hechten, en zijn het altijd de heren die het vergeten. (voor de rest was vorige berichtje niet bepaald serieus bedoelt)
|
![]() |
|
|