Advertentie | |
|
![]() |
|
mah misschien wil ze wel helemaal niet meer dan gewoon aardig doen...
![]() owja ik had haar vrijdagavond laat gesmst (ik heb er toen wel bijgezet dat ik aangeschoten was dus misschien had ze zoiets van neem m maar niet serieus want dalijk meent ie t niet..)of ze zaterdag iets wou afspreken,maar daar heeft ze nix op laten horen toen..)overgens hebben we wel zaterdag wat afgesproken voor n andere keer Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
Als ze niet komt, en zich ook niet heeft afgemeld met een reden, weet je wel hoe laat het is. En als ze wèl komt, weet je óók hoe laat het is! Ennem ja, dan ga je naar de bioscoop, of Madame Tussaud, of een concert, of een potten-klei-cursus doen, of winkelen, of samen oude mensen helpen oversteken, of uitwaaien op het strand, of naar de dierentuin. Het maakt eigenlijk ook niet echt uit wat je gaat doen, als ze je ècht leuk vindt, vindt ze het heus wel leuk om 'gewoon' bij je te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, ze vindt je leuk.
Wat nu ? Je hoeft je niet anders te gaan gedragen, lijkt me, ze vindt je namelijk al leuk zo. Bios vind ik persoonlijk een beetje een suffe uitnodiging van een 14-jarig jongetje om te gaan zoenen. Afspreken om ergens wat te gaan drinken is leuk. Leuker is om iets spontaan te laten gebeuren. Vragen of ze je leuk vindt, vind ik een beetje vragen naar de bekende weg, en ook nogal sullig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen moeten duidelijker zijn gewoonmax | 53 | 14-06-2006 19:49 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe geef ik haar een bewijs van mijn gevoelens? Herrie | 46 | 23-08-2002 22:38 | |
De Kantine |
Je komt iemand voorbij, vind diegene best wel leuk, maar je zegt niets... Slaughterer | 67 | 02-06-2002 20:19 |