Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*pakt oude en roestige bijl* We kunnen zo iets doen aan die piemel hoor, pas des problem.. Maareuh als je naar het strand gaat weet je dat je dat ding kan zien. Alsof élke vrouw bij élke man naar zijn zaakje gaat kijken. Dat verveelt snel hoor ![]() Ow ik lees dat ik dus de enige ben die zich verveelt bij een bedekt, roerloos zaakje.. Nou fijn dan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() boxerzwemshort ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Punt 2, ik heb erg slechte ogen en ik zie dus zelf niks Punt 3, ik probeer hem juist zo ver te krijgen dat hij zich niet schaamt voor zichzelf als dat niet nodig is Punt 4, IK BEN NIET SERIEUS !
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik weet toevallig dat mijn broertje (van 14
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Inderdaad, gewoon een korte broek over een 'ballenknijper' heen.
Plakt misschien wel aan je benen en piemel, maar dat doen ze allemaal. Kleur is ook belangrijk. Ik zou eerder een zwarte broek aandoen dan een witte... ![]() Ik ben het er ook mee eens dat je wel IETS mag showen... Dat er in die zwembroek wel vaag iets te zien is.. ![]()
||
Citaat:
PS heb je ook 2 sint bernhardshonden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zoals Evito al zei: Niet zonnebaden. Niets is nuttelozer. Bewust je gaan liggen vervelen zodat je huid een afweermechanisme op gang kan zetten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz, ergens heeft poesiefox wel een punt, ze heeft groot gelijk; wij zien toch ook de cupmaat van de dames?
![]() ![]() |
![]() |
|
gewoon je snikkel eraf snijden! probleem opgelost!
en maak je niet druk jongen. iedere jongen heeft een snikkel en de meeste dames op het strand hebben er vast wel eens eentje gezien en zo niet? dan moet eens de 1e keer zijn! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
In hoeverre hebben mannen schuld aan/zeggenschap over een (ongewenste) zwangerschap? MiBe | 71 | 26-06-2011 20:40 | |
Lifestyle |
Broek valt niet lekker Dirty-Henk | 30 | 03-08-2007 15:42 | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |