Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 22:47
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
heej, ik heb op mijn benen allemaal bultjes meestal zijn ze ook rood het zijn er echt heel veel net of ik altijd een hele erge vorm van kippevel heb. als ik een week elke dag onder de zonnebank ga dan zijn ze weg maarjah das weer zon gedoe
dus weet iemand hier iets voor?? of heeft iemand dit ook?
greetzzz mij
Oud 02-05-2003, 09:50
Verwijderd
hmm vaag.. ik heb dat soms weleens. Meestal in de winter, dan loop ik me altijd af te vragen hoe dat nou moet als het zomer is, maar dan zijn ze altijd weg. Misschien ben je ergens allergisch voor, of scheer je te hardhandig?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:07
pure_evil
pure_evil is offline
hm vaag geen idee eigenlijk *bekijkt eigen benen* ik heb dat alleen als ik ze weer eens ben vergeten in te smeren, ze zijn erg droog (huid droogt uit door zwemmen)
Oud 02-05-2003, 14:11
faith666
faith666 is offline
Ik heb het al heel mijn leven, ook op mijn armen. Met zon wordt het bij mij wat minder maar het gaat niet weg.
Ik ben ervoor ook bij een dermatoloog geweest en die zei dat ik een extra hoornlaag heb waardoor mijn haarzakjes dicht gaan zitten en gaan ontsteken, dat is dat rode dat je ziet.
Bij de apotheek heb ik toen enorme bussen creme gekregen maar die stinkt zo dat ik m liever niet gebruik, dan maar die bultjes, als je ouder wordt gaan ze vanzelf weg. Bij mijn broer zie je ze al nauwelijks meer en me pa heeft ze helemaal neit meer (heeft ze ook ooit gehad ja....)
Oud 02-05-2003, 22:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 02-05-2003 @ 13:07:
hm vaag geen idee eigenlijk *bekijkt eigen benen* ik heb dat alleen als ik ze weer eens ben vergeten in te smeren, ze zijn erg droog (huid droogt uit door zwemmen)
mss dat dat het verklaard? in de winter is het namelijk veel minder vochtig als in de zomer. daardoor droogt je huid dus veel meer uit in de winter en het kan bij bepaalde mensen (zoals de topicstarter) net iets té droog zijn.

probeer anders eens elke dag bodylotion op te doen. als je onder de zonnebank gaat smeer je je namelijk (neem ik aan) met zonnebrandmiddel in en dat is ook heel vet. dat kan de droogte dan dus wegnemen.

*gokt ook maar wat, maar heeft zelf wel zo'n soort iets, dus 't is niet helemaal ongegrond *

Regels voor berichten