Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 10:23
carla-tje
carla-tje is offline
Gister had m'n vriendje een weddenschap met mij verloren, en de prijs was dat ik 'm zo vaak ik wou tegen het randje mocht laten rijden (voor hem is dit echt een nachtmerrie, aangezien ik vroeger bij drie of vier keer al een paar vloeken te horen kreeg)

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb hem gisteren dus flink 'gestraft' Als ik hem met m'n mond bevredig en een vinger aan de onderkant van z'n penis leg, voel ik door de spiersamentrekkingen net voor z'n orgasme precies wanneer hij op het punt staat te komen... Heb hem dus gister zo zeker een kwartier lang onder bedwang gehouden, met wel meer dan 25 'near misses' denk ik.

Wat ik vreemd vond was dat naar het einde toe er gewoon de hele tijd een kleine hoeveelheid sperma uit z'n piemel kwam gelopen, zonder dat hij (zegt hij) klaar kwam. Het was geen voorvocht, maar echt sperma! Heeft iemand dit al meegemaakt?
Oud 26-04-2003, 10:25
Marcade
Marcade is offline
Um ja hoor, dat heb ik ook wel is meegemaakt. Maar dat is toch niet zo vreemd?

Alleen bijzonder frustrerend voor de jongen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:33
anja
anja is offline
Voor dit fenomeen is er een eenvoudige verklaring: je laat gewoon het reservoir overlopen...

Telkens een man op het punt staat om klaar te komen, zetten de zaadblaasjes en de prostaat zich schrap om het aangemaakte vocht en de zaadcellen naar buiten te persen. Als je dit net op tijd stopt en even later weer tegen het randje aan gaat rijden, herhaalt dit proces zich met nieuw aangemaakt vocht. Op den duur kan alles niet meer gestockeerd worden langs de binnenkant, en loopt het er gewoon uit.

Het is wel enorm belangrijk dat als je dit doet, je ook de laatste keer het orgasme daadwerkelijk laat komen. Anders loop je het risico op ontstekingen, omdat het opgeslagen vocht blijft zitten op plaatsen waar het niet de bedoeling is. Zoek wel op tijd dekking, als je hem echt heel erg lang op het randje hebt laten fietsen, is de hoeveelheid en de kracht van het sperma gigantisch.
Oud 26-04-2003, 12:39
Verwijderd
anja's verklaring klinkt heel aannemelijk..

Mijn vriend had het laatst andersom: hij voelde wel een orgasme, maar er kwam geen sperma uit... we deden niets bijzonders, geen bijzonder standje, nergens op een vreemde plek gedrukt, en het was ruim een dag na zijn vorige orgasme dus daar kon 't ook niet aan liggen...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:47
Thomas
Thomas is offline
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar het kan best imho.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:21
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-04-2003 @ 13:39:

Mijn vriend had het laatst andersom: hij voelde wel een orgasme, maar er kwam geen sperma uit... we deden niets bijzonders, geen bijzonder standje, nergens op een vreemde plek gedrukt, en het was ruim een dag na zijn vorige orgasme dus daar kon 't ook niet aan liggen...
Dat kan hoor! Heel gemakkelijk, een orgasme hoeft niet altijd gepaard te gaan met een ejaculatie... Zo kunnen mannen ook meerdere orgasmes ervaren...
Oud 26-04-2003, 14:27
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Joshua_Love schreef op 26-04-2003 @ 15:21:
Dat kan hoor! Heel gemakkelijk, een orgasme hoeft niet altijd gepaard te gaan met een ejaculatie... Zo kunnen mannen ook meerdere orgasmes ervaren...
jajajajaja! bekkenbodemspier!!
Oud 26-04-2003, 14:29
Verwijderd
mja dat snap ik ook niet..

Ik dacht dat jongens voordat ze klaarkomen voorvocht verliezen en meestal niet echt sperma..
Maar ik kreeg laatst toch echt iets anders te horen en nou snap ik het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:33
Evito
Evito is offline
Klinkt vervelend. Maar tzal best.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:41
SounD
SounD is offline
Citaat:
anja schreef op 26-04-2003 @ 11:33:
Zoek wel op tijd dekking, als je hem echt heel erg lang op het randje hebt laten fietsen, is de hoeveelheid en de kracht van het sperma gigantisch.
hahahahah.. sorry .. ik lag bijna van me stoel toen ik dit las..

gigantisch.. je bent zo een oog kwijt heheheh
Misschien kun

Sorry slaat nergens op ik weet het maar het is grappig.
Oud 26-04-2003, 15:45
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
anja schreef op 26-04-2003 @ 11:33:
Zoek wel op tijd dekking, als je hem echt heel erg lang op het randje hebt laten fietsen, is de hoeveelheid en de kracht van het sperma gigantisch.
k zou n helm en veiligheidsbril opzetten en in een bunker gaan zitten

mayb wordt 't nog ooit doodsoorzaak nr. 1
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:05
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 26-04-2003 @ 15:29:
mja dat snap ik ook niet..

Ik dacht dat jongens voordat ze klaarkomen voorvocht verliezen en meestal niet echt sperma..
Maar ik kreeg laatst toch echt iets anders te horen en nou snap ik het niet meer..
voorvocht hoeft niet, als ik heel snel klaarkom is er meestal geen sprake van voorvocht, al "rij ik eerst even op het randje" dan wel
Oud 26-04-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 26-04-2003 @ 17:05:
voorvocht hoeft niet, als ik heel snel klaarkom is er meestal geen sprake van voorvocht, al "rij ik eerst even op het randje" dan wel
jamaar ik bedoel: al sperma verliezen voordat je klaarkomt. En dan niet bij "op het randje fietsen" oid, maar sowieso..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:44
Big Brother
Big Brother is offline
ja maar kijk, het orgasme en de ejaculatie zijn 2 afzonderlijke dingen, meestal gaan ze wel samen maar soms ook niet
Oud 26-04-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef op 26-04-2003 @ 11:23:
Wat ik vreemd vond was dat naar het einde toe er gewoon de hele tijd een kleine hoeveelheid sperma uit z'n piemel kwam gelopen, zonder dat hij (zegt hij) klaar kwam. Het was geen voorvocht, maar echt sperma! Heeft iemand dit al meegemaakt?
Dat is normaal (hoop ik :/ )

Als ik opgewonden ben gebeurt me dat sowieso.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:12
Dwarser
Dwarser is offline
Als ik masturbeer en ik wil het orgasme uitstellen, dan stop ik soms net voordat ik voel dat ik klaarkom. Soms stop ik echter te laat en komt er wel sperma, maar krijg ik niet het gevoel van een orgasme.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Dwarser schreef op 02-05-2003 @ 17:12:
Als ik masturbeer en ik wil het orgasme uitstellen, dan stop ik soms net voordat ik voel dat ik klaarkom. Soms stop ik echter te laat en komt er wel sperma, maar krijg ik niet het gevoel van een orgasme.
idd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:24
Verwijderd
het kan ook zo zijn dat je net te laat stopt , dan heb je een "mislukt orgasme"
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 23:30
Günther
Günther is offline
Citaat:
Dwarser schreef op 02-05-2003 @ 17:12:
idd
Oud 02-05-2003, 23:38
Verwijderd
Uh wat is op het randje fietsen? / rijden?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 23:41
Günther
Günther is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-05-2003 @ 00:38:
net voordat je klaarkomt stoppen zodat je door kunt gaan en door het uitstellen het orgasme verstarkt wordt
Oud 02-05-2003, 23:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-05-2003 @ 00:38:

op het randje van de stoep fietsen....
Oud 02-05-2003, 23:51
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef op 03-05-2003 @ 00:41:
net voordat je klaarkomt stoppen zodat je door kunt gaan en door het uitstellen het orgasme verstarkt wordt
Oh..

ik moet hier echt vaker komen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten