Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 17:06
Kastanje
Kastanje is offline
met een Gurl die ik via via ken..we mailen smsen/bellen al 3 maanden ofzow..nu gaan we strax naar de bios...
Wat moet ik wel doen? ...en wat is TE?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 17:10
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
terror koe schreef op 29-04-2003 @ 18:08:
Ik zou niet tegen d'r aanrijden in het eerste half uur.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:13
Talon
Talon is offline
Citaat:
terror koe schreef op 29-04-2003 @ 18:08:
Ik zou niet tegen d'r aanrijden in het eerste half uur.
maar na 3 kwartier kan het wel
Oud 29-04-2003, 17:16
WijfMan
WijfMan is offline
Vraag wat ze wil, voordat je naar de film gaat.
Misschien kun je dan meteen de film overslaan.
Scheelt weer wat centen

En TE is nooit goed.
Behalve tevreden dan voor de bijdehandjes
Oud 29-04-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef op 29-04-2003 @ 18:06:
met een Gurl die ik via via ken..we mailen smsen/bellen al 3 maanden ofzow..nu gaan we strax naar de bios...
Wat moet ik wel doen? ...en wat is TE?
Gewoon jezelf zijn, aangezien jullie elkaar nog nooit gezien/gesproken hebben (toch?) zal andersoortig gedrag haar vrijwel meteen afschrikken.
Ze moet waars. eerst wat aan je wennen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:57
Boogie
Boogie is offline
---> Liefde & Relatie
Oud 29-04-2003, 18:56
Verwijderd
Een roos? Waarom? Ik zou niet te overdreven doen. Wees gewoon jezelf. Als je vanuit jezelf geen roos zou meenemen, doe dat dan ook nu niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:00
The0
The0 is offline
Als je het mooi kan brengen, zeker doen. Waarom niet? Met een mooie grijns een roos geven lijkt mij leuk hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:17
Verwijderd
Ik denk dat je die roos beter kunt bewaren voor als je haar wat langer kent. Als je dan een keer met haar uit eten gaat ofzo, er een speciaal avondje van wilt maken..blabla

Wanneer ik voor het eerst met een jongen die ik leuk vind naar de film ga, zit ik er altijd op te wachten dat hij m'n hand pakt. Ik ga er nooit vanuit dat hij me de halve film lang gaat zitten zoenen ofzo.. wanneer ik naar de bios ga is het ook echt film kijken

Maargoed, gewoon gezellig kletsen dus, wat te drinken voor haar halen in de pauze..logisch allemaal.
Breng haar naar huis, want het is stom om haar in haar eentje in het donker naar huis te laten fietsen.
Nou, dan sta je voor haar deur.. en als ze een beetje aarzelt voordat ze naar binnen loopt, dus nog net iets langer met je blijft praten enzo.. beetje moeilijk uit te leggen dan verwacht ze waarschijnlijk nog een zoen

Niet dat je nou helemaal uitgebreid moet gaan zoenen ofzo, maar sowieso een kusje op haar wang of op haar mond kan altijd en dat komt ook niet opdringerig over ofzo vind ik
succes
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:29
Verwijderd
Als je naar een eerste afspraakje een roos mee neemt, dan moet je ook een pak aan doen, vind ik Waarom doen jongens dat toch nooit, een pak aan naar hun afspraakje? Het staat zo mooi en het laat zien dat je er echt werk van maakt. Maargoed, de meeste meisjes zullen het zwaar overdreven vinden, dus doe maar niet

Doe leuke kleren aan, gewoon de kleren die je zelf het mooist vindt bij jou. Als je graag een roos mee wilt nemen, ga dan gerust je gang, maar ga voor een roze ipv een rode, want een rode roos symbolyseert eeuwige liefde en dat lijkt me wat voorbarig. Als je een lekker geurtje hebt dat bedoeld is voor jongens van jouw leeftijd, doe dat dan op, maar niet te veel. Vraag aan je moeder of het te veel is, als het dat is dan was je het een beetje weg. Doe niet té veel gel in je haar, niet meer dan normaal.

Wees vriendelijk tegen haar. Je mag gerust deuren openhouden enzo, maar ga er niet ontzettend moeilijk voor lopen doen. Als zij eerder bij de deur is, dan is dat zo. Praat met haar, maar ga niet aan één stuk door ratelen. Breng haar na afloop naar huis (of naar het station, of naar de bushalte, of wat dan ook).

Je merkt vanzelf wel wat té is qua aanrakingen.
Als je een hand op haar knie legt, en ze doet niets, laat het dan maar even zo. Als ze je hand wegduwt of er bang/boos/geërgerd naar kijkt, haal 'm dan weg. Als zij haar hand erbovenop legt, kun je zo blijven zitten, of haar hand vastpakken. Als zij zich dan weer losworstelt, dan laat je gewoon rustig die hand liggen. Als ze niets doet, dan hou je haar hand vast. Na een tijdje kun je erover heen aaien. Aait ze niet terug, dan hou je op. Aait ze wel terug, dan ga je door. Na een tijdje kun je dan bijvoorbeeld haar hand loslaten en een arm om haar heen doen. Blijft ze star rechtop zitten en kijkt ze onwennig, haal je arm dan weer weg. Leunt ze tegen je arm aan, laat 'm dan zo. Leunt ze ook meteen tegen jou aan, dan kun je bijvoorbeeld over haar schouder gaan aaien of je hoofd op het hare leggen. Vindt ze dat laatste goed, dan kun je eens een kusje op haar hoofd geven. Als ze dan lief naar je lacht en je lang aankijkt, dan zit je goed en kun je proberen haar mond te kussen. Trekt ze haar hoofd weg, doe dat dan niet nog eens. Laat ze het toe, wacht dan even voor je het weer probeert. Kust ze terug, dan merk je vanzelf wel of jullie gaan zoenen of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:48
elledc
elledc is offline
Geen roos voor je eerste afspraak dat is eenbeetje té opdringerig.
Wees gewoon jezelf, zonder pak zonder geforceerde kledij of taal, dat trekt het meest aan.

waarschijnlijk ben je er al heen vertrokken maar toch, het is een tip misschien voor later
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-04-2003 @ 20:29:

Als je een hand op haar knie legt, en ze doet niets, laat het dan maar even zo. Als ze je hand wegduwt of er bang/boos/geërgerd naar kijkt, haal 'm dan weg. Als zij haar hand erbovenop legt, kun je zo blijven zitten, of haar hand vastpakken. Als zij zich dan weer losworstelt, dan laat je gewoon rustig die hand liggen. Als ze niets doet, dan hou je haar hand vast. Na een tijdje kun je erover heen aaien. Aait ze niet terug, dan hou je op. Aait ze wel terug, dan ga je door. Na een tijdje kun je dan bijvoorbeeld haar hand loslaten en een arm om haar heen doen. Blijft ze star rechtop zitten en kijkt ze onwennig, haal je arm dan weer weg. Leunt ze tegen je arm aan, laat 'm dan zo. Leunt ze ook meteen tegen jou aan, dan kun je bijvoorbeeld over haar schouder gaan aaien of je hoofd op het hare leggen. Vindt ze dat laatste goed, dan kun je eens een kusje op haar hoofd geven. Als ze dan lief naar je lacht en je lang aankijkt, dan zit je goed en kun je proberen haar mond te kussen. Trekt ze haar hoofd weg, doe dat dan niet nog eens. Laat ze het toe, wacht dan even voor je het weer probeert. Kust ze terug, dan merk je vanzelf wel of jullie gaan zoenen of niet.

Ja precies
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 23:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
*Je merkt vanzelf wel wat té is...........Kust ze terug, dan merk je vanzelf wel of jullie gaan zoenen of niet.*
En dat was hoofdstuk 1 van het handboek "hoe te gedragen op je eerste date" ...geweldig omschreven
Oud 30-04-2003, 08:31
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Als je naar een eerste afspraakje een roos mee neemt, dan moet je ook een pak aan doen, vind ik Waarom doen jongens dat toch nooit, een pak aan naar hun afspraakje? Het staat zo mooi en het laat zien dat je er echt werk van maakt. Maargoed, de meeste meisjes zullen het zwaar overdreven vinden, dus doe maar niet

Doe leuke kleren aan, gewoon de kleren die je zelf het mooist vindt bij jou. Als je graag een roos mee wilt nemen, ga dan gerust je gang, maar ga voor een roze ipv een rode, want een rode roos symbolyseert eeuwige liefde en dat lijkt me wat voorbarig. Als je een lekker geurtje hebt dat bedoeld is voor jongens van jouw leeftijd, doe dat dan op, maar niet te veel. Vraag aan je moeder of het te veel is, als het dat is dan was je het een beetje weg. Doe niet té veel gel in je haar, niet meer dan normaal.

Wees vriendelijk tegen haar. Je mag gerust deuren openhouden enzo, maar ga er niet ontzettend moeilijk voor lopen doen. Als zij eerder bij de deur is, dan is dat zo. Praat met haar, maar ga niet aan één stuk door ratelen. Breng haar na afloop naar huis (of naar het station, of naar de bushalte, of wat dan ook).

Je merkt vanzelf wel wat té is qua aanrakingen.
Kheb dit nog heel even kunnen lezen voordat ik weg ging....en geloof me het heeft geholpen
Heel goed omschreven ..wou het eigenlijk nog ff uit printe en der bij houden Wat te doen als....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:07
bram_05
bram_05 is offline
hoest nouw afgelopen?
Oud 30-04-2003, 10:15
Ireentje
Ireentje is offline
jaah? details
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:27
ingelke