Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je die roos beter kunt bewaren voor als je haar wat langer kent. Als je dan een keer met haar uit eten gaat ofzo, er een speciaal avondje van wilt maken..blabla
![]() Wanneer ik voor het eerst met een jongen die ik leuk vind naar de film ga, zit ik er altijd op te wachten dat hij m'n hand pakt. Ik ga er nooit vanuit dat hij me de halve film lang gaat zitten zoenen ofzo.. wanneer ik naar de bios ga is het ook echt film kijken ![]() Maargoed, gewoon gezellig kletsen dus, wat te drinken voor haar halen in de pauze..logisch allemaal. ![]() Breng haar naar huis, want het is stom om haar in haar eentje in het donker naar huis te laten fietsen. Nou, dan sta je voor haar deur.. en als ze een beetje aarzelt voordat ze naar binnen loopt, dus nog net iets langer met je blijft praten enzo.. beetje moeilijk uit te leggen ![]() ![]() Niet dat je nou helemaal uitgebreid moet gaan zoenen ofzo, maar sowieso een kusje op haar wang of op haar mond kan altijd en dat komt ook niet opdringerig over ofzo vind ik ![]() succes ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je naar een eerste afspraakje een roos mee neemt, dan moet je ook een pak aan doen, vind ik
![]() ![]() ![]() Doe leuke kleren aan, gewoon de kleren die je zelf het mooist vindt bij jou. Als je graag een roos mee wilt nemen, ga dan gerust je gang, maar ga voor een roze ipv een rode, want een rode roos symbolyseert eeuwige liefde en dat lijkt me wat voorbarig. Als je een lekker geurtje hebt dat bedoeld is voor jongens van jouw leeftijd, doe dat dan op, maar niet te veel. Vraag aan je moeder of het te veel is, als het dat is dan was je het een beetje weg. Doe niet té veel gel in je haar, niet meer dan normaal. Wees vriendelijk tegen haar. Je mag gerust deuren openhouden enzo, maar ga er niet ontzettend moeilijk voor lopen doen. Als zij eerder bij de deur is, dan is dat zo. Praat met haar, maar ga niet aan één stuk door ratelen. Breng haar na afloop naar huis (of naar het station, of naar de bushalte, of wat dan ook). Je merkt vanzelf wel wat té is qua aanrakingen. Als je een hand op haar knie legt, en ze doet niets, laat het dan maar even zo. Als ze je hand wegduwt of er bang/boos/geërgerd naar kijkt, haal 'm dan weg. Als zij haar hand erbovenop legt, kun je zo blijven zitten, of haar hand vastpakken. Als zij zich dan weer losworstelt, dan laat je gewoon rustig die hand liggen. Als ze niets doet, dan hou je haar hand vast. Na een tijdje kun je erover heen aaien. Aait ze niet terug, dan hou je op. Aait ze wel terug, dan ga je door. Na een tijdje kun je dan bijvoorbeeld haar hand loslaten en een arm om haar heen doen. Blijft ze star rechtop zitten en kijkt ze onwennig, haal je arm dan weer weg. Leunt ze tegen je arm aan, laat 'm dan zo. Leunt ze ook meteen tegen jou aan, dan kun je bijvoorbeeld over haar schouder gaan aaien of je hoofd op het hare leggen. Vindt ze dat laatste goed, dan kun je eens een kusje op haar hoofd geven. Als ze dan lief naar je lacht en je lang aankijkt, dan zit je goed en kun je proberen haar mond te kussen. Trekt ze haar hoofd weg, doe dat dan niet nog eens. Laat ze het toe, wacht dan even voor je het weer probeert. Kust ze terug, dan merk je vanzelf wel of jullie gaan zoenen of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja precies ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||