Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 13:18
ringpower
ringpower is offline
ja.......jullie dachten natuurlijk dat het over sex zou gaar maar nee...niet deze keer

ik hoor heel vaak van vrienden enzo dat als ze naar de bioscoop gaan ook vaak andere films meepikken door na afloop van een film een andere zaal in te glippen....is de kans dan niet groot dat je betrapt wordt?
Oud 11-04-2003, 13:20
Sysy
Sysy is offline
Volgens mij in de Utrecht bioscopen wel... behalve als je halverwege gaat, inde pauze ofzo...
Oud 11-04-2003, 13:39
Roxy
Roxy is offline
bij ons in wijchen zou het nooit kunnen omdat wij kaartjes controleren als je de zaal inkomt maar misschien in zown grote wel jah.. weeknie eigenlijk..
Oud 11-04-2003, 13:45
Verwijderd
Hier controleren ze kaartjes bij de zalen, je kan dus niet de zaal in zonder kaartje..
Maar bij m'n ouders cotroleren ze alleen bij de overgang van kassa-gedeelte naar zalen-gedeelte, daar zou het misschien wel lukken... maar de films draaien er wel allemaal op andere tijden, je zou dus een tijdje op de toiletten kunnen wachten voor een nieuwe film begint (anders ziet het er ook zo verdacht uit he..)
Maar ja, ik zou het zelf nooit doen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:47
ringpower
ringpower is offline
in groningen bij pathe.....wordt er 2 meter naast de kassa gecontroleerd (beetje zinloos).......en daar wijzen ze je aan waar de zaal is....dus hier naar boven, hier links enz........

en voor de rest kan je gewoon lopen waar je wilt........beetje sneu geregeld............
Oud 11-04-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
ringpower schreef op 11-04-2003 @ 14:47:
in groningen bij pathe.....wordt er 2 meter naast de kassa gecontroleerd (beetje zinloos).......en daar wijzen ze je aan waar de zaal is....dus hier naar boven, hier links enz........

en voor de rest kan je gewoon lopen waar je wilt........beetje sneu geregeld............
Mja, ik denk dat ze er niet van uit gaan dat er zoveel mensen lopen die zin hebben in twee films op een dag, 't zal ze wel niet zoveel uitmaken...
Net zoals bij de McDonalds in Enschede, je kan daar grate re-fillen, frisdrank... 't is gratis omdat ze er toch vanuit gaan dat de meerderheid níet zal re-fillen en enkelen misschien 1 keertje.. en de uitzonderingen zullen het twee of drie keer doen.. Zo maakt hij bij een grote bios ook niet uit of je nu één of twee films op een avond kijkt, de kans dát je het gaat doen is klein en zo lijden ze er gewoon niet echt onder... (waarschijnlijk kan je zelfs nog zeggen dat de mensen díe een film gratis meepikken, de film niet zouden zijn gaan zien wanneer ze weer moesten betalen, dus ze lijden wat dat betreft niet echt verlies..)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:29
Sithan
Sithan is offline
Ach bij ons kan je tijdens de pauze naar binnen glippen, en daar letten we ook nie echt op...bij het begin van de film controleren we wel bij de zaal...want we hebben maar 1 zaal, en wie wil nou een halve film zien
Oud 11-04-2003, 15:40
betamuis
betamuis is offline
Hier word (meestal) alleen het gedeelte tussen
de kassa en de hal waar de zalen zijn (zijn stuk of 6 zalen),
dus op zich zou het wel kunnen,
heb nog nooit meegemaakt dat ze 'binnen' ook controleren.
Oud 11-04-2003, 16:57
Apomes
Apomes is offline
doe ik altijd , 10 minuten voor eht einde moet ik "op wc" ik wacht ff en ik ga terug naar boven en zie ik een andere film nog nooit betrapt geweest maarja
Oud 11-04-2003, 17:11
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 11-04-2003 @ 17:57:
doe ik altijd , 10 minuten voor eht einde moet ik "op wc" ik wacht ff en ik ga terug naar boven en zie ik een andere film nog nooit betrapt geweest maarja
Ik kijk liever helemaal geen film wanneer ik weet dat ik het einde niet ga zien
Oud 11-04-2003, 17:12
Pla
Pla is offline
Jaa.. elke keer als ik in de bioscoop ben denk ik er wel even aan maar ik heb het ondertussen nog nooit gedaan.. *rijmt*
Oud 11-04-2003, 18:05
legatus
legatus is offline
Het aantal mensen dat een kaartje koopt voor een voorstelling wordt geregistreerd. Het gebeurd vaak dat er een service-medewerker of manager de aanwezigen in de zaal telt. Blijken er meer mensen in te zitten dan het systeem aangeeft, dan wordt er even gecontroleerd.
Oud 11-04-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef op 11-04-2003 @ 17:57:
jeetje... wat stom.. wil je niet weten hoe de film af loopt?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 11-04-2003 @ 19:05:
Het aantal mensen dat een kaartje koopt voor een voorstelling wordt geregistreerd. Het gebeurd vaak dat er een service-medewerker of manager de aanwezigen in de zaal telt. Blijken er meer mensen in te zitten dan het systeem aangeeft, dan wordt er even gecontroleerd.
Oh ja, klopt, dat zie ik wel vaak... ze zijn een keertje langs komen lopen toen, maar ja, niet meegekregen dat iemand eruit werd gestuurd...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:24
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Pathe de Munt ruled, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
Oud 11-04-2003, 19:12
konflict
konflict is offline
Citaat:
Roxy schreef op 11-04-2003 @ 14:39:
bij ons in wijchen zou het nooit kunnen omdat wij kaartjes controleren als je de zaal inkomt maar misschien in zown grote wel jah.. weeknie eigenlijk..
de bioscoop in wijchen is koel

knopjes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Niet bij ons ...wordt al moe bij de gedachte van het tellen van 500 man

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 20:44
king112
king112 is offline
Citaat:
ringpower schreef op 11-04-2003 @ 14:18:
ja.......jullie dachten natuurlijk dat het over sex zou gaar maar nee...niet deze keer

ik hoor heel vaak van vrienden enzo dat als ze naar de bioscoop gaan ook vaak andere films meepikken door na afloop van een film een andere zaal in te glippen....is de kans dan niet groot dat je betrapt wordt?
Dit hoort bij sexualiteit!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:15
lucy48
lucy48 is offline
[QUOTE]ringpower schreef op 11-04-2003 @ 14:18:

Nee hoor, dacht ik helemaal niet

ik hoor heel vaak van vrienden enzo dat als ze naar de bioscoop gaan ook vaak andere films meepikken door na afloop van een film een andere zaal in te glippen....is de kans dan niet groot dat je betrapt wordt? [/QUOTE]

Heb ik ook eens gedaan, wel een beetje illegaal natuurlijk, maar we waren in een bioscoop in Amsterdam, toen hebben we voor de eerste film waar we heen gingen een kaartje gekocht, en daarna zijn we gewoon bij twee films naar binnen gegaan, er kwam wel af en toen een bewakingsman de zaal binnen, maar het lijkt me niet dat ze tijdens de film nog gaan controleren.
Heel af en toe is het wel zo dat ze na afloop van de film nog controleren, maar je moet gewoon zorgen dat je tussen een heleboel mensen de zaal uitloopt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:35
mickael
mickael is offline
Bij twijfel is er altijd nog de mogelijkheid om hoofdjes te tellen... en dan gewoon een zaalcontrole te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:45
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Pla schreef op 11-04-2003 @ 18:12:
Jaa.. elke keer als ik in de bioscoop ben denk ik er wel even aan maar ik heb het ondertussen nog nooit gedaan.. *rijmt*
Oud 13-04-2003, 14:17
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Sysy schreef op 11-04-2003 @ 14:20:
Volgens mij in de Utrecht bioscopen wel... behalve als je halverwege gaat, inde pauze ofzo...
juist niet, rembrandt denk ik wel, maar bij catharijne is het binnen=binnen en kan je gewoon de hele dag films kijken
als je van te voren een paar films uitkiest en even kijkt of ze op elkaar aansluiten is dat altijd mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
In Pathe schouwburgplein, in Rotterdam, controleren ze bij de zaal en soms ook nog eens bovenaan de trap (tussen kassa en zaal).
Bij de zalen controleren doen ze geloof ik alleen maar als het druk is, dus altijd op vrijdag en zaterdagavond, en waarschijnlijk ook 's avonds doordeweeks.

Ik ben een keer in de vakantie om half 12 naar een film geweest (dat was toen nog 7.50 gulden ) en toen die afgelopen was zijn we gewoon naar een andere film gegaan, want ze controleerden op dat moment alleen maar bij de trap.

Voor de rest heb ik er niet echt behoefte aan, als ik 's avonds om half 8 naar de film ga, heb ik geen zin om nog om half 10 een andere film te gaan kijken.
Oud 13-04-2003, 14:19
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
mag die hard tellen met 300 man in een zaal en 20 kleuters die maar rondrennen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 13-04-2003 @ 15:19:
mag die hard tellen met 300 man in een zaal en 20 kleuters die maar rondrennen
ja, ik snap dat ook niet...
in Rotterdam zijn die zalen ook zo groot dat er 500 man in kunnen, en dan zitten ze niet allemaal naast elkaar, maar verspreid met stoelen er tussen (je hebt soms niet eens stoelnummers 's avonds)...
hoe willen ze dat tellen?
Oud 13-04-2003, 16:44
Big Brother
Big Brother is offline
mja ik denk dat hij van dei kleinere lokale bioscoopjes bedoelt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:12
legatus
legatus is offline
Citaat:
mja ik denk dat hij van dei kleinere lokale bioscoopjes bedoelt
Grote bioscopen doen het ook wel. Tellen ze alleen met een paar mensen (slim, he). De meesten doen het niet omdat het te onoverzichtelijk is. Daarnaast hebben grote bioscopen ook meer onnozele medewerkers die nergens een reet omgeven.

Als er vijfhonderd man in een zaal zit en er zitten twee mensen bij die niet betaald hebben dan ga je daar eigenlijk geen moeite voor doen.
Oud 30-04-2003, 19:38
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 30-04-2003 @ 19:12:
Als er vijfhonderd man in een zaal zit en er zitten twee mensen bij die niet betaald hebben dan ga je daar eigenlijk geen moeite voor doen.
Inderdaad voor die 1 á 2 euro die de bios van dat kaartje zou krijgen...als ze wat kopen bij de bar levert dat voor de bios meer op...
Oud 30-04-2003, 21:40
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
konflict schreef op 11-04-2003 @ 20:12:
de bioscoop in wijchen is koel

knopjes
opzich wel leuk ja... maar op vrijdagavond hangen er allemaal van die kutjongeregn in de bios... gaan ze naar de film om te lopen schreewen en boeren te laten... ik wilde bijna uitgaan halen ... personeel van de bios deed er ook nix aan... beetje triest daar...
Oud 30-04-2003, 22:07
Rocksaan
Rocksaan is offline
op een doordeweekse dag heb ik weln's vaker 2 filmpjes meegepikt, een vroege en een late voorstelling. Alleen in het weekend kan dat niet, want dan word er ook in de zaal gecontroleers. Switchen in de pauze is ook heel makkelijk te doen, als het niet zo druk is iig, maar wel een beetje zonde.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:33
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ringpower schreef op 11-04-2003 @ 14:47:

het is inderdaad erg simpel in groningen..je kan lopen waar je wilt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 08:23
legatus
legatus is offline
Citaat:
het is inderdaad erg simpel in groningen..je kan lopen waar je wilt.
En daar worden elke dag dus ventjes in de kraag gegrepen door de operateurs die er op letten
Reageren

Regels voor berichten