Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ach bij ons kan je tijdens de pauze naar binnen glippen, en daar letten we ook nie echt op...bij het begin van de film controleren we wel bij de zaal...want we hebben maar 1 zaal, en wie wil nou een halve film zien
![]()
|
Hier word (meestal) alleen het gedeelte tussen
de kassa en de hal waar de zalen zijn (zijn stuk of 6 zalen), dus op zich zou het wel kunnen, heb nog nooit meegemaakt dat ze 'binnen' ook controleren.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Het aantal mensen dat een kaartje koopt voor een voorstelling wordt geregistreerd. Het gebeurd vaak dat er een service-medewerker of manager de aanwezigen in de zaal telt. Blijken er meer mensen in te zitten dan het systeem aangeeft, dan wordt er even gecontroleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]ringpower schreef op 11-04-2003 @ 14:18:
ja.......jullie dachten natuurlijk dat het over sex zou gaar maar nee...niet deze keer Nee hoor, dacht ik helemaal niet ik hoor heel vaak van vrienden enzo dat als ze naar de bioscoop gaan ook vaak andere films meepikken door na afloop van een film een andere zaal in te glippen....is de kans dan niet groot dat je betrapt wordt? [/QUOTE] Heb ik ook eens gedaan, wel een beetje illegaal natuurlijk, maar we waren in een bioscoop in Amsterdam, toen hebben we voor de eerste film waar we heen gingen een kaartje gekocht, en daarna zijn we gewoon bij twee films naar binnen gegaan, er kwam wel af en toen een bewakingsman de zaal binnen, maar het lijkt me niet dat ze tijdens de film nog gaan controleren. Heel af en toe is het wel zo dat ze na afloop van de film nog controleren, maar je moet gewoon zorgen dat je tussen een heleboel mensen de zaal uitloopt |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je van te voren een paar films uitkiest en even kijkt of ze op elkaar aansluiten is dat altijd mooi meegenomen ![]() |
![]() |
|
In Pathe schouwburgplein, in Rotterdam, controleren ze bij de zaal en soms ook nog eens bovenaan de trap (tussen kassa en zaal).
Bij de zalen controleren doen ze geloof ik alleen maar als het druk is, dus altijd op vrijdag en zaterdagavond, en waarschijnlijk ook 's avonds doordeweeks. Ik ben een keer in de vakantie om half 12 naar een film geweest (dat was toen nog 7.50 gulden ![]() Voor de rest heb ik er niet echt behoefte aan, als ik 's avonds om half 8 naar de film ga, heb ik geen zin om nog om half 10 een andere film te gaan kijken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
in Rotterdam zijn die zalen ook zo groot dat er 500 man in kunnen, en dan zitten ze niet allemaal naast elkaar, maar verspreid met stoelen er tussen (je hebt soms niet eens stoelnummers 's avonds)... hoe willen ze dat tellen? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Als er vijfhonderd man in een zaal zit en er zitten twee mensen bij die niet betaald hebben dan ga je daar eigenlijk geen moeite voor doen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
op een doordeweekse dag heb ik weln's vaker 2 filmpjes meegepikt, een vroege en een late voorstelling. Alleen in het weekend kan dat niet, want dan word er ook in de zaal gecontroleers. Switchen in de pauze is ook heel makkelijk te doen, als het niet zo druk is iig, maar wel een beetje zonde.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Seksualiteit |
op welke (gekke) plek zou je t wel eens willen doen???? El Kim | 109 | 19-02-2003 19:06 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |