Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 11:31
Severus
Severus is offline
Hoi allemaal!

Ik weet niet of dit topic hier thuishoort of bij Software & Multimedia, maar goed, ik probeer het toch maar hier (en anders mag dit gerust verplaatst worden).

Jullie kennen allemaal vast en zeker de clip "Freestyler" van de Bomfunk MC's, wat een aantal jaren terug nogal 'in' was. Nou heb ik altijd de hoofdtelefoon van de jongen in de clip erg mooi gevonden, en nu mijn eigen hoofdtelefoon stuk is, ben ik op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, en ik had graag die hoofdtelefoon uit de "Freestyler" clip gehad.

Misschien weten jullie muziekkenners wel wat voor hoofdtelefoon het precies is? Ik weet wel dat hij van Sony is, maar verder weet ik er niets over. Misschien heeft een van jullie dezelfde hoofdtelefoon en kan me vertellen wat voor een serienummer het heeft enzo? Dan kan ik hem misschien kopen.... als hij überhaupt nog te koop is (want de clip Freestyler is alweer een paar jaren oud, dus die hoofdtelefoon ook).

Nou, in ieder geval; als iemand meer informatie heeft over die hoofdtelefoon, dan hoor ik dat graag. Alsjeblieft.

En alvast heel erg bedankt, hè!

Groetjes,

Ripper
Oud 02-05-2003, 12:08
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ja dat ding is cool, ben er ook even naar op zoek geweest (gewoon in de winkel kijken of ik zoiets zag liggen en een beetje op internet kijken niet echt serieus) maar ik heb em nergens gezien
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:39
Apple Shampoo
Apple Shampoo is offline
hmm, ik zag um een keer in de winkel liggen, serienummer enzo opgeschreven (jeeeeuh!!).
maar of ik dat briefje nog ergens heb liggen.
ik zal eens kijken. heb geduld
Oud 02-05-2003, 12:41
Tjaslon
Tjaslon is offline
Waarom wil je die zo graag? Neem een bose of sennheiser die zijn beter en vooral de bose is erg mooi (die nieuwe).
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:38
3rd Rock
3rd Rock is offline
www.sony.com misschien? ik vermoed dat daar alle sony-hoofdtelefoons ed te vinden zijn. suc7
Oud 02-05-2003, 20:15
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 02-05-2003 @ 20:38:
www.sony.com misschien? ik vermoed dat daar alle sony-hoofdtelefoons ed te vinden zijn. suc7
Sony vernieuwd haar collectie regelmatig en dan gooien die klootzakken de ouwe modellen er weer af volgens mij
Oud 02-05-2003, 20:54
Muizzz
Muizzz is offline
heb je plaatje ervan?
Oud 02-05-2003, 21:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Volgens mij was dat een hele dure.
Oud 03-05-2003, 00:04
Six4Eight
Six4Eight is offline
Sony MDRV700-DJ, ik gebruik hem zelf als DJ hoofdtelefoon, erg handig ding. Is ooit voor een 150 euro geintroduceerd en met geluk vind je hem nog voor die prijs, maar ik denk dat je 200 moet lappen. Dank daar trouwens DJ Jean voor die er met zijn kutkop op moest staan.

Tis een erg relaxte hoofdtelefoon voor draaiwerk, TOTAAL NIET voor luisteren. Hij klemt bij het leven, en na een uur krijg je pijn aan je oren (en geloof me ik spreek uit ervaring). Verder geeft hij het geluid niet natuur getrouw weer, omdat het een DJ hoofdtelefoon is is de bas aardig bovengeschikt aan het hoog.

Verder uiteraard wel een leuk uiterlijk
Oud 03-05-2003, 06:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
six4eight bort alle hoop op een relaxte koptelefoon weer de grond in
Reageren

Regels voor berichten