Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik merk ook dingen op en mn moeder en haar vriend ook.. |
![]() |
|
![]() |
Tsja, je kan naar haar toegaan en zeggen dat je dit en dat hebt gezien/gehoord maar meer zou ik niet doen.
Het is hun relatie en ik vind niet dat jij aan haar vriend moet vertellen dat ze vreemd gaat. Maar als die vriend al het 1 en ander weet, kan hij er toch over beginnen met je zusje anders..? |
![]() |
|
ik zou naar haar toe gaan! als ze er niets mee doet
dan zou ik naar haar vriend gaan en zeggen dat je zusje hem iets moet vertellen ofzo maarja ik heb geen zus dus zou verder ook niet weten hoe te moeten reageren
|
![]() |
Het gaat dus om een goede vriend van jezelf. Even met zusje praten dan maar. Leg haar de keuze maar voor. Of zij vertelt het, of jij vertelt het. [edit]niet goed gelezen ![]()
Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je een zusje een beetje normaal is, kiest ze dan toch wel voor dat eerste.
|
Verwijderd
|
thnx allemaal..
want ik had tegen die vriend gezegd dat ik t zou zeggen als ik iets wist ofzo... en dan vind ik t toch zo lullig.. dacht toen ik dat schreef ook van: ja, kan beter tegen haar zeggen of jij of ik, dus dat ga ik denk ik ook doen als ik t te weten kom. maarja, ze zal het mij iig niet uit zichzelf vertellen ofzo... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen...... HelpMePlease | 11 | 23-02-2002 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het hem uitleggen? groovy | 5 | 22-02-2002 12:05 |