![]() |
|
![]() |
Hai,
Met Nederlands: Gedocumenteerd schrijven 3 (NIEUW NEDERLANDS) moet ik een schrijfopdracht maken van ongeveer 500 woorden. Het gaat over GEVAARLIJKE SPORTEN die nogal wat risico in zich bergen. Ik moet informaties verzamelen hierover en een uitzetting, een betoog of een beschouwing schrijven. Ik moet voor een clubblad van een sporvereniging schrijven. Kunnen jullie mij hiermee helpen door mij links tegeven waar ik veel informatie hierover kan vinden? Want ik vindt het best moeilijk op google ofzo zoeken. Misschien hebben jullie dit zelf ook al gehad, dus, vandaar dat ik vraag. En als je verder ook iets anders over hebt/vindt, zal ik erg ![]() Nou, alvast bedankt. ![]() En liefst mail me naar: juul_julie@hotmail.com want meer klasgenoten hebben de zelfde onderwerpen als mij en die kijken ook in de forums... straks hebben we dezelfde bronnen en tekst.. kan toch? (nie lullig bedoeld ofzo- maar onze leraar is ÉRRUG LASTIG!) ![]() dus: juul_julie@hotmail.com Dankje!! ![]() Shakira_holic foreva!
|
![]() |
|
|