Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lijkt me beetje lullig voor de mensen die een her hebben... Wij krijgen vrijdag de 13e ![]() |
![]() |
|
bij ons ook 13 juni (en ik ben best wel bijgelovig, uh oh....) na 12.00. je word bij ons zoieso gebeld of je nou geslaagt bent of niet 9wat ik wel prettig vind, die spanning is al er genoeg), en de geslaagde leerlingen worden dan diezelfde dag om 14.30 op school verwacht (ik-wil-het-niet-weten, ik-wil-het-niet-weten...)
P.S. wie hebben er allemaal nog meer doemscenaros in hun hoofd? (denk aan: de stroom valt uit, er word gebeld door eecollega van je vader die dan vervolgens een miljoein jaar aan de lijn blijft hangen, enz.)
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 10:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik geef mijn mentor alle telfoon nummers die ik heb...
thuis mobiel van me pa mobiel van me ma mobiel van mezelf GA zo maar door... ik weet niet wanneer ik gebeld wordt, is volgens mij voor mijn school nog niet bekend.. ![]()
|
Vrijdag 13 Juni, tussen 14.00 uur en (ik dacht) 16.00 uur.
![]() De ergste uren van heel 2003..als ik dan gebeld word, door wie dan ook, argh..die is dood ![]() ![]() Ik heb oma's die ik er wel voor aan zie om rond 14.30 te bellen met de vraag "Meid, ben je al geslaagd?" Nee, mens! Ik wacht gvd op mn uitslag en vloog als een gek in de stress toen jij belde! ![]() ![]() ![]() Ik stuur iedereen van tevoren gewoon mailtjes dat ik dan onbereikbaar ben ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij ons zouden ze iedereen die gezakt was bellen rond een bepaalde tijd...vonden ze het opeens een leuk plan om alle leerlingen te bellen...
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil dus iig niet thuis zitten, dan fok ik mezelf veel te veel op. Mijn moeder is sowieso wel thuis dus ik ga mooi ergens anders heen. Waarheen? Geen idee ![]() Ik neem mn mobiel mee en laat haar smsen als ze hebben gebeld. Nee, ik wil niet dat ze me belt, dan wordt het te confronterend en dat zou ik niet kunnen hebben als ze me komt vertellen dat ik ben gezakt. (Ja, ik heb een hele eisenlijst ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens de brief van mijn school die we thuis hebben ontvangen, word je op donderdag 12 juni gebeld als je niet geslaagd bent. Ook worden er daarna lijsten met de geslaagde kandidaten opgehangen ook bij de conciėrgieloge. Alleen of dat laatste veel zin heeft weet ik niet, want we moeten de hele dag thuis blijven bij de telefoon
![]() ![]()
|