Advertentie | |
|
![]() |
|
heey meid.
ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt. ik wel wel geen examens, maar ben ook altijd gestresst voor toetsen, vooral voor die dossiertoetsen (dus dat word nog wat op mn examens in de 5de straks...) je moet iig iets zoeken wat je kalmeerd. en natuurlijk goed leren, maar ik denk dat je dat al doet?!! ![]() je zou je ouders bijvoorbeeld kunnen vragen om je te overhoren? dan weet je zeker dat je het kent. ik weet niet of je je talen nog moet? er bestaat een heel makkelijk programma die je heel simpel op je computer kan downloaden. dit is een overhoorprogramma. maarja, hiervoor moet je wel je woordenlijst op je computer hebben. kijk maar eens op www.teach2000.nl als je bij je examens bent, moet je proberen rustig adem te halen. Ik heb ook wel eens van iemand gehoord dat zo'n stressding tijdens je examens helpt... maar dat is per persoon verschillend. Tussendoor, bij het leren ontspannen (niet te lang, duh) helpt ook. eventjes muziek luisteren of eventjes tv kijken en wat drinken! mm, ja, verder weet ik het ook niet zo, sorry. ik hoop dat je er iets aan hebt? -xxx- en heel veel succes met je overige examens!!
|
Verwijderd
|
Misschien dat er op het examenforum ook nog tips staan, kijk daar eens rond.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
stresssss... Ici-Paris_# | 21 | 24-06-2005 18:14 | |
Lifestyle |