Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb hem heeeeel eventjes gespeeld (vluchtig) en ik vond er niks aan.
Het is volgens mij hack & slash, maar dan met zo weinig mogelijk interactiviteit van de speler. Je kan instellen dat hij zelf vijanden moet aanvallen, achtervolgen, zwakste eerst, etc... Niet leuk. Jammer. ![]() Divine Divinity is imho wel mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb demo ff gespeeld en die was erg leuk... maar het zijn ook meteen alle aspecten van de gameplay.
Redelijke party bouwen en hakken/boogschieten/vuurballeren/healen - basicly. En het is nogal hetzelfde... ik weet vrij zeker dat dit me zou gaan vervelen had ik de volledige versie gekocht.
||
Citaat:
Het wordt alleen nog maar saaier na de demo. Meer en meer van hetzelfde. En ook nog es veel te veel geklooi met die items om een centje meer te verdienen. Das ECHT geen pretje met 8 teamleden.
|
DS is eigenlijk heel simpel. Want bij de meeste andere RPG's (bv Diablo) moet je eerst punten verdelen over je personage. Bij DS kan je midden in het spel nog makkelijk veranderen van wat voor type fighter je wil. Ik heb het spel al een eerder gespeeld totdat er een fout in zat (verkeerd gekopieerd
![]() Cijfer: 8 ![]() ![]() -----------------------
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Dungeon Siege Revisited Qizm | 7 | 26-02-2006 18:22 | |
Games |
Knights of the Old Republic Kia-zil | 45 | 01-10-2003 13:34 | |