Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 12:03
Verwijderd
Wie eet dat wel eens? Is dat te eten? En met welk sap doe je dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 12:06
Verwijderd
Heb het zelf nog nooit gehad, maar cornflakes schijnen erg smakelijk te zijn met sinaasappelsap.... Mijn oom eet dat altijd...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:13
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ohnee, ik heb het nog nooit geprobeerd, het lijkt me ... apart. Ik weet niet wat ik er van moet denken, moet je waarschijnlijk gewoon proberen en kijken wat je er van vindt.

Ik zou er aardbeien-nectar overheen gieten, maar dies' op zichzelf zo goddelijk dat het hem vast niet vies zou maken.
Oud 29-04-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 29-04-2003 @ 13:13:
Ik zou er aardbeien-nectar overheen gieten, maar dies' op zichzelf zo goddelijk dat het hem vast niet vies zou maken.
Aarbeien-nectar...? Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:19
N*A*Shezbaernon.temp
Citaat:
Leonoor schreef op 29-04-2003 @ 13:16:
Aarbeien-nectar...? Wat is dat?
O das' waar ook ... niet in Nederland te koop

Vergeten ...

Pecht voor jullie

Dat is iets om verslaafd aan te worden *steekt vinger op*, het is vruchtensap met boven de 60% uit echte aardbeiensap, smaakt super lekker en het is zelfs niet te zoet zoals al die vruchtensapjes graag zijn ... maar wel keiduur.
Oud 29-04-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 29-04-2003 @ 13:19:

Dat is iets om verslaafd aan te worden *steekt vinger op*, het is vruchtensap met boven de 60% uit echte aardbeiensap, smaakt super lekker en het is zelfs niet te zoet zoals al die vruchtensapjes graag zijn ... maar wel keiduur.
Hm...zo iets heeft de Albert Heijn ook...alleen dan geen pure aardbeien, maar gemengd met ander fruit, ook andere smaken (allemaal 2 of 3 soorten fruit door elkaar), is lekker...tis niet goedkoop, maar ook niet super duur (€1,89 voor 500 ml oid). Maar das idd wel een idee, ga ik een keer uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:26
N*A*Shezbaernon.temp
Citaat:
Leonoor schreef op 29-04-2003 @ 13:23:
Hm...zo iets heeft de Albert Heijn ook...alleen dan geen pure aardbeien, maar gemengd met ander fruit, ook andere smaken (allemaal 2 of 3 soorten fruit door elkaar), is lekker...tis niet goedkoop, maar ook niet super duur (€1,89 voor 500 ml oid). Maar das idd wel een idee, ga ik een keer uitproberen.
Klopt, aardbei&sinaasappel ofzo ... maar dat is niet HET. Als het gemengt is met ander fruit vind ik het al een stuk minder, want ik houd van aardbeien en die andere smaakjes zijn zo storend ... het is wel heel lekker, dat wel, maar als je een aardbeiverslaafde bent is een aardbeien-nectar een geschenk uit de hemel
Oud 29-04-2003, 12:29
N*A*Shezbaernon.temp
Trouwens ... de Dubbeldrank had lang geleden een vruchtensap, combinatie van aardbei en kers en die was ook onweerstaanbaar. Ze maken het helaas niet meer, maar als ik zown vruchtensapje zou vinden, zou ik het met die cornflakes ook proberen.
Oud 29-04-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 29-04-2003 @ 13:26:
Klopt, aardbei&sinaasappel ofzo ... maar dat is niet HET. Als het gemengt is met ander fruit vind ik het al een stuk minder, want ik houd van aardbeien en die andere smaakjes zijn zo storend ... het is wel heel lekker, dat wel, maar als je een aardbeiverslaafde bent is een aardbeien-nectar een geschenk uit de hemel
Nee, niet aardbei-sinasappel. Geloof ik iig...'t is iig wel lekker. Maar idd, als je aardbei-verslaafd bent dan is alleen aardbei lekkerder. Mijn vader maakt 's zomers altijd aardbeiensoep, das denk ik vergelijkbaar met aardbeien-nectar, hoewel in aardbeiensoep denk ik meer dan 60% aardbeid is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:45
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Smoothies?

Eet weleens muësli met appelsap,
maar schijn de enige te zijn die dat lekker vind.
Oud 29-04-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:

dan kan je beter zelf wat aardbeien prakken en dan met sinaasappelsap mengen ofzo (of een andere combi)

ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik sta niet voor de gevolgen in........
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:50
maysa
maysa is offline
met meervruchtensap je kent dat wel zo'n dozijn vruchten in een pakje heel lekker
en dat aarbeiensap is overheerlijk maar tis wel wa papperig
Oud 30-04-2003, 06:44
Verwijderd
Citaat:
byebye schreef op 29-04-2003 @ 21:43:

dan kan je beter zelf wat aardbeien prakken en dan met sinaasappelsap mengen ofzo (of een andere combi)

ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik sta niet voor de gevolgen in........
Weet je hoe duur aardbeien zijn? Op dit moment een bakje voor iets van €2,80. Ik denk dat je duurder uitbent als je het zelf maakt. Aardbeien prakken en met een heel klein beetje sinasappelsap en nog wat (weet niet precies wat) krijg je aardbeiensoep.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 30-04-2003 @ 07:44:
Weet je hoe duur aardbeien zijn? Op dit moment een bakje voor iets van €2,80. Ik denk dat je duurder uitbent als je het zelf maakt. Aardbeien prakken en met een heel klein beetje sinasappelsap en nog wat (weet niet precies wat) krijg je aardbeiensoep.

ik heb dit jaar nog geen aardbeien gegeten, wist ik dus niet (bij de aldi kost een bakje trouwens 1,29, maar ik weet niet of die te eten zijn.....)

ik heb vanmorgen muesli met multivruchtsap (aldi) gegeten.
enigzins twijfelachtige combi...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:58
Sannetje
Sannetje is offline
ik heb het wel een keer met appelmoes gegeten toen de yoghurt op was (geen cornflakes maar muesli met fruit en noten en verse peer) Dat was best goed te eten
Oud 01-05-2003, 15:24
Verwijderd
ik eet het niet, ik wil het neit eten, en ik eet het pas als ik genoeg positieve reacties heb gehad. wij hebben thuis de gewoonte dat wat je neemt je ook echt op moet eten.. daarom wacht ik nog even..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:32
Verwijderd
Offtopic: aardbeienplantjes in de tuin zetten, jaar wachten, allemaal gratis aardbeien, minder groot dan die in de winkel maar veel zoeter en het leuke is, aardbeien zijn woekerplantjes, dus voor je 't weet staat je hele tuin er mee vol dan staafmixer erop... =puur aardbeiensap.

Ontopic: Ik eet cornflakes altijd 'rauw', zonder melk of sap of wat dan ook eroverheen... *krijgt zin in cornflakes* maar ik denk dat zoet sap er best lekker bij is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 23:25
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 29-04-2003 @ 13:19:

Vergeten ...

Pecht voor jullie

waar woon jij dan?? of m.a.w waar is het dan wel te koop?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 06:22
N*A*Shezbaernon.temp
Citaat:
nathalie schreef op 02-05-2003 @ 00:25:
waar woon jij dan?? of m.a.w waar is het dan wel te koop?
Praag
Oud 03-05-2003, 17:44
Verwijderd
Cereal is wel gaaf bandje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten