Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Trouwens ... de Dubbeldrank had lang geleden een vruchtensap, combinatie van aardbei en kers en die was ook onweerstaanbaar. Ze maken het helaas niet meer, maar als ik zown vruchtensapje zou vinden, zou ik het met die cornflakes ook proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eet weleens muësli met appelsap, maar schijn de enige te zijn die dat lekker vind. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dan kan je beter zelf wat aardbeien prakken en dan met sinaasappelsap mengen ofzo (of een andere combi) ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik sta niet voor de gevolgen in........ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb dit jaar nog geen aardbeien gegeten, wist ik dus niet (bij de aldi kost een bakje trouwens 1,29, maar ik weet niet of die te eten zijn.....) ![]() ik heb vanmorgen muesli met multivruchtsap (aldi) gegeten. enigzins twijfelachtige combi... ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb het wel een keer met appelmoes gegeten toen de yoghurt op was (geen cornflakes maar muesli met fruit en noten en verse peer) Dat was best goed te eten
![]()
|
Verwijderd
|
Offtopic: aardbeienplantjes in de tuin zetten, jaar wachten, allemaal gratis aardbeien, minder groot dan die in de winkel maar veel zoeter
![]() ![]() Ontopic: Ik eet cornflakes altijd 'rauw', zonder melk of sap of wat dan ook eroverheen... *krijgt zin in cornflakes* maar ik denk dat zoet sap er best lekker bij is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|