Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 14:24
joopie
joopie is offline
Ok, ik ga ergens uit, ik zie een meisje die me wel leuk lijkt. Ik stap op haar af....en wat nu? Wat moet ik vooral wel en vooral niet zeggen? Vinden meisjes het überhaupt wel leuk als een jongen zomaar op ze afstappen? (vast wel, aandacht houden ze wel van )

Maar goed, ik heb ze aangesproken en begin wat vragen te stellen over koetjes en kalfjes, ze praat gezellig mee en ik vind haar wel leuk. So far so good, na een tijdje begint het gesprekje een beetje tot een eind aan het lopen. Natuurlijk wil ik met haar zoenen maarja, welke stap zet je dan ik bedoel, je kan haar toch niet zomaar opeens 'pakken'. En hoe merk ik dat ze mij ook wel leuk vind? Ja, ze praat wel leuk mee maar dat doen mischien wel alle meisjes (als ze niet zo arrogant zijn )

Of zeggen jullie van: "nee, je kan dan beter vragen of ze een keer samen iets ergens wil drinken, of bios..."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 14:27
Verwijderd
Als je haar echt leuk vindt, in de zin dat je haar wel beter wilt leren kennen enzo, waarom zou je dan meteen, hoppa, aan het eind van het gesprek met haar zoenen..?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik persoonlijk stem eerder voor het laatste. Ik ben sowieso niet iemand die meteen iets met een jongen gaat ondernemen. Ik moet hem al iets beter kennen, voor ik er uberhaupt mee naar de bios zou willen, dus "zomaar opeens 'pakken'" zou bij mij zeker geen goede optie zijn.
Maar goed, wacht de andere reacties ook maar af...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:34
joopie
joopie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-05-2003 @ 15:27:
Als je haar echt leuk vindt, in de zin dat je haar wel beter wilt leren kennen enzo, waarom zou je dan meteen, hoppa, aan het eind van het gesprek met haar zoenen..?
Dat is waar, dan kan ik beter vragen of ze een keer wat leuks wil gaan doen, dan weet ik ook meteen hoe ze een beetje over mij denkt. Maar met uitgaan heb ik soms wel zin om gewoon met een meisje te zoenen (alcohol? ) mischien dat er dan later meer van komt, mischien ook niet.

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:38
bassgirl
bassgirl is offline
ik vind het altijd leuk als een jongen meteen en vette blunder maakt ... vast omdat ik zelf niet anders doe

of gewoon een heel gesprek over iets geks wat ze niet verwacht, maar moet ze wel van houden natuurlijk dus ik denk dat je dat trouwens beter niet kunt doen ( ik ben nogal vaag namelijk )

maar in jouw geval praat is met haar en vraag of ze een keer iets leuks wil doen naar de bios of weet ik veel wat, niet meteen op haar bek pakken
Oud 01-05-2003, 14:39
joopie
joopie is offline
Hawahaai, stel ik vind jou wel leuk, we hebben een gesprekje gehad...wat wil je dat ik dan doe? (als je mij ook wel een beetje ziet zitten zegmaar )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:41
feline
feline is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-05-2003 @ 15:24:
Ok, ik ga ergens uit, ik zie een meisje die me wel leuk lijkt. Ik stap op haar af....en wat nu? Wat moet ik vooral wel en vooral niet zeggen? Vinden meisjes het überhaupt wel leuk als een jongen zomaar op ze afstappen? (vast wel, aandacht houden ze wel van )

Maar goed, ik heb ze aangesproken en begin wat vragen te stellen over koetjes en kalfjes, ze praat gezellig mee en ik vind haar wel leuk. So far so good, na een tijdje begint het gesprekje een beetje tot een eind aan het lopen. Natuurlijk wil ik met haar zoenen maarja, welke stap zet je dan ik bedoel, je kan haar toch niet zomaar opeens 'pakken'. En hoe merk ik dat ze mij ook wel leuk vind? Ja, ze praat wel leuk mee maar dat doen mischien wel alle meisjes (als ze niet zo arrogant zijn )

Of zeggen jullie van: "nee, je kan dan beter vragen of ze een keer samen iets ergens wil drinken, of bios..."
Dat ligt heel erg aan het meisje.. Als ik bedenk hoe ik regeageer als een jongen op me afkomt, zou je heel erg op mijn lichaamstaal e.d. moeten letten. Als ik de jongen die op me af stapt aardig vind, praat ik even gezellig mee, zeg vriendelijk gedag en loop weg. Als ik de jongen in kwestie erg leuk vind, blijf ik langer hangen, vertel meer van mezelf ipv braaf zijn vragen beantwoorden ("Kom je hier vaker?" "Dit is de tweede keer." ,"Hoe oud ben je?" "17."), lach vriendelijk, kom later op de avond nog eens terug om iets te zeggen of even te praten, ga eens met hem dansen. In dat geval mag je van mij best proberen mijn nummer te ontfutselen of me te zoenen. Als de aardige jongen uit situatie A mij meteen uit zou vragen, bedank ik hem vriendelijk.
Oud 01-05-2003, 14:56
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
In dat geval mag je van mij best proberen mijn nummer te ontfutselen of me te zoenen.
ja ben ik het ook wel mee eens als ik een jongen ech leuk vind ben ik meteen om... hoeft ie echt niks geks te doen

ik denk ook dat je goed naar haar lichaamstaal moet kijken lacht ze steeds en is ze echt geintresseert en blijft ze je maar aankijken ... ga je es proberen hoe ze reageert als je haar aanraakt.. niet te opvallend natuurlijk gewoon ff tegen haar hand aanstoten ofzo trekt ze hem meteen terug zou ik de moed maar ff opgeven.

en dan kun je gewoon es dichterbij gaan zitten blijft ze zitten of doet ze dat ook kun je haar waarschijnlijk wel zoenen

of je kijkt eers hoe ze bij vrienden is en wordt ze bij jou opeens verlegen.. of is ze bij vrienden verlegen en vind ze je leuk dat ze dan heel spontaan wordt kun je ook op letten.

tsja ik zou zeggen zoiets maar zelf heb ik er geen verstand van ben echt een schijterd bij zulke dingen
Oud 01-05-2003, 14:56
Verwijderd
Een jongen moet hoe dan ook niet met een of andere lame zin aan komen zetten, gewoon zich voorstellen en een beetje met me lullen..

Dat een gesprek een beetje tot een einde loopt, ja, dat gebeurt soms maar bij iemand die ik leuk vind vaak niet eigenlijk Nja, je kan dr in ieder geval wat te drinken aanbieden of misschien samen gaan dansen of iets dergelijks.. Als je iemand leuk vindt dan hoeft alles toch ook niet meteen echt díe avond of dát moment te gebeuren? Je kan ook later weer even bij haar gaan staan of gewoon aan het einde haar telefoonnummer vragen..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat de meeste meiden het wel leuk vinden, ik persoonlijk wel, al heb ik een vriend...Gewoon dat ze op me af stappen is altijd wel leuk...Nou ja, bijna altijd, het ligt namelijk wel aan hoe je overkomt en wat je zegt...
Laatst kwam er een jongen op me af met 't stappen en dan vraagtie waarom ik kort haar heb?!
Dikke afknapper dus!Een complimentje over haar uiterlijk is wel leuk, maar zo gewoon!
Er was laatst wel een andere jongen die de hele tijd naar de keek en toen opeens heel hard zei; 'Godver, wat heb jij mooie ogen!!' Ik werd rood en glimlachte...Dat vind ik dan wel weer leuk Hij komt dan niet naar me toe maar blijft wel de hele tijd sneaky kijken!

Als je haar echt leuk vind, kun je dichter bij haar gaan zitten/staan en kijken hoe ze reaggeert...je kan vragen of ze mee gaat dansen (als je dat een beetje kan) en haar dan aanraken...Als het er niet van komt, kun je haar nummer vragen en iets afspreken...Het zoenen hoeft niet direct...Als je het echt wil (alcohol ) kun je gewoon een beetje flirten en haar dan proberen te zoenen, maar niet heel snel ofzo, een beetje relaxed overkomen

Succes!xxx
Oud 01-05-2003, 15:24
bassgirl
bassgirl is offline
hier daar hebben we het weer.. kijk jij vind het leuk als een jongen zegt dat je mooie ogen hebt... bij mij moet ie dat echt niet zeggen heb ik meteen zoiets van jezus zeg wat een slijmbal

maar volgens mij ben ik een moeilijk geval
Oud 01-05-2003, 15:41
damaetas
damaetas is offline
ik apprecieer het wel als iemand zo maar naar me toestapt maar ik kan er absoluut niet tegen als hij dat doet alsof hij 'gods gift to women' is
dus gewoon een beetje vriendelijk en jezelf zijn . je mag over alles praten en liefst iets intressants
Oud 01-05-2003, 16:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-05-2003 @ 15:39:
Hawahaai, stel ik vind jou wel leuk, we hebben een gesprekje gehad...wat wil je dat ik dan doe? (als je mij ook wel een beetje ziet zitten zegmaar )
Nou, ik zal eens even denken, hoor...
Ik ben sowieso niet zo'n type dat uitgaan erg leuk vindt, dus ik ben sowieso erg blij als ik tijdens het uitgaan een leuk gesprek met een 'interessant' persoon heb, dan wordt de avond gelijk een stuk leuker .
Dus, even indenken: jij vindt mij leuk, ik zie jou ook wel zitten, na dat eerste gesprek... Ehm... Nou, je zou kunnen vragen of ik er volgende week ook weer ben (antwoord: waarschijnlijk niet ) en zo ja, me de week erop weer opzoeken en verder kletsen. Zo nee, dan zou ik het niet erg vinden als je zegt dat je dat jammer vindt, en dat je het wel leuk zou vinden om nog een keer verder te kletsen, en als je dan leuk genoeg zou zijn, zou je mijn mobiele nummer of MSN-adres wel krijgen...
Zoals ik al zei: ik hou niet echt van een hele directe aanpak, bij mij moet alles vrij rustig gaan, een jongen heeft meer kans als ik hele avonden met hem ge-MSN-d of gekletst heb over de meest onzinnige onderwerpen...Rara, hoe zou ik toch aan mijn vriend komen? Maar goed, that's me...
Na een paar gesprekken zou het dan best goed overkomen om bijvoorbeeld naar de bios te gaan, of samen ergens wat te gaan drinken...
Beetje duidelijk wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:25
Verwijderd
Heb geduld en ga niet halsoverkop met haar zoenen, wacht liever tot je haar wat beter kent.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:37
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Ik zou het laatste nemen
Oud 01-05-2003, 16:38
vixen
vixen is offline
Ik vind et wel cool als dr een jongen naar me toe komt en over een of ander vaag onderwerp gaat praten, doe ik ook bij jongens, boeie als ze denken dat je gek bent
En dat zoenen dat komt wel.
Oud 01-05-2003, 16:46
joopie
joopie is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 01-05-2003 @ 17:11:
Beetje duidelijk wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:01
joopie
joopie is offline
Citaat:
otherside schreef op 01-05-2003 @ 17:38:
Ik vind et wel cool als dr een jongen naar me toe komt en over een of ander vaag onderwerp gaat praten, doe ik ook bij jongens, boeie als ze denken dat je gek bent
En dat zoenen dat komt wel.
Mja zit wel wat in, dat "waar zit je op school, hoe oud ben je, kom je hier wel vaker ect." is mischien ook wat saai. Mischien kan ik beter vertellen, ik noem maar iets, dat er al 3 fietsen van me gejat zijn in 2 maanden (is ook echt zo)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-05-2003 @ 18:01:
Mischien kan ik beter vertellen, ik noem maar iets, dat er al 3 fietsen van me gejat zijn in 2 maanden (is ook echt zo)
Zoiets houdt het gesprek wel levendiger, ja
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:04
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
joopie schreef op 01-05-2003 @ 15:24:
Ok, ik ga ergens uit, ik zie een meisje die me wel leuk lijkt. Ik stap op haar af....en wat nu? Wat moet ik vooral wel en vooral niet zeggen?

Wel: "Ik vind je aardig"
Niet: "Je stinkt uit je bek"

Vinden meisjes het überhaupt wel leuk als een jongen zomaar op ze afstappen? (vast wel, aandacht houden ze wel van )

Daarom en als ze geen trek heeft in je wijst ze je wel af.

Maar goed, ik heb ze aangesproken en begin wat vragen te stellen over koetjes en kalfjes, ze praat gezellig mee en ik vind haar wel leuk. So far so good, na een tijdje begint het gesprekje een beetje tot een eind aan het lopen. Natuurlijk wil ik met haar zoenen

Uiteraard, want sja wij mannen denken met onze in hardheid variabele wederhelft.

maarja, welke stap zet je dan ik bedoel, je kan haar toch niet zomaar opeens 'pakken'. En hoe merk ik dat ze mij ook wel leuk vind? Ja, ze praat wel leuk mee maar dat doen mischien wel alle meisjes (als ze niet zo arrogant zijn )

Ja dat is de truc van het hele gebeuren, och ik zou toch voor het zomaar pakken gaan dat is tenminste lekker duidelijk.

Ja eigenlijk wel maar och ik hou niet zo van inkoppertjes.
Oud 01-05-2003, 19:15
bassgirl
bassgirl is offline
ja dat vind ik nou ook gewoon een heel vreemd verhaal ophangen is gewoon leuk

had laatst een heel gesprek over appelsap, de regendans, en zun oma zoiets vind ik altijd helemaal top niet heel serieus gesprek
Oud 01-05-2003, 19:34
Verwijderd
vooral NIET de stoere bink uit gaan hangen, gewoon lekker jezelf zijn, niet metteen overladen met drankjes en complimenten, dat is te fout en te overdreven.

gewoon een leuk gesprek beginnen, en dan komt het goed.
en ook niet meteen op de bek nemen! dan krijgt zij helemaal het gevoel gebruikt te worden!!

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten