Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het altijd leuk als een jongen meteen en vette blunder maakt ... vast omdat ik zelf niet anders doe
![]() of gewoon een heel gesprek over iets geks wat ze niet verwacht, maar moet ze wel van houden natuurlijk dus ik denk dat je dat trouwens beter niet kunt doen ( ik ben nogal vaag namelijk ) maar in jouw geval praat is met haar en vraag of ze een keer iets leuks wil doen naar de bios of weet ik veel wat, niet meteen op haar bek pakken
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik denk ook dat je goed naar haar lichaamstaal moet kijken lacht ze steeds en is ze echt geintresseert en blijft ze je maar aankijken ... ga je es proberen hoe ze reageert als je haar aanraakt.. niet te opvallend natuurlijk gewoon ff tegen haar hand aanstoten ofzo trekt ze hem meteen terug zou ik de moed maar ff opgeven. en dan kun je gewoon es dichterbij gaan zitten blijft ze zitten of doet ze dat ook kun je haar waarschijnlijk wel zoenen of je kijkt eers hoe ze bij vrienden is en wordt ze bij jou opeens verlegen.. of is ze bij vrienden verlegen en vind ze je leuk dat ze dan heel spontaan wordt kun je ook op letten. tsja ik zou zeggen zoiets maar zelf heb ik er geen verstand van ben echt een schijterd bij zulke dingen
|
Verwijderd
|
Een jongen moet hoe dan ook niet met een of andere lame zin aan komen zetten, gewoon zich voorstellen en een beetje met me lullen..
Dat een gesprek een beetje tot een einde loopt, ja, dat gebeurt soms maar bij iemand die ik leuk vind vaak niet eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat de meeste meiden het wel leuk vinden, ik persoonlijk wel, al heb ik een vriend...Gewoon dat ze op me af stappen is altijd wel leuk...Nou ja, bijna altijd, het ligt namelijk wel aan hoe je overkomt en wat je zegt...
Laatst kwam er een jongen op me af met 't stappen en dan vraagtie waarom ik kort haar heb?! Dikke afknapper dus!Een complimentje over haar uiterlijk is wel leuk, maar zo gewoon! Er was laatst wel een andere jongen die de hele tijd naar de keek en toen opeens heel hard zei; 'Godver, wat heb jij mooie ogen!!' Ik werd rood en glimlachte...Dat vind ik dan wel weer leuk ![]() Als je haar echt leuk vind, kun je dichter bij haar gaan zitten/staan en kijken hoe ze reaggeert...je kan vragen of ze mee gaat dansen (als je dat een beetje kan) en haar dan aanraken...Als het er niet van komt, kun je haar nummer vragen en iets afspreken...Het zoenen hoeft niet direct...Als je het echt wil (alcohol ![]() ![]() Succes!xxx
|
ik apprecieer het wel als iemand zo maar naar me toestapt maar ik kan er absoluut niet tegen als hij dat doet alsof hij 'gods gift to women' is
![]() dus gewoon een beetje vriendelijk en jezelf zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben sowieso niet zo'n type dat uitgaan erg leuk vindt, dus ik ben sowieso erg blij als ik tijdens het uitgaan een leuk gesprek met een 'interessant' persoon heb, dan wordt de avond gelijk een stuk leuker ![]() Dus, even indenken: jij vindt mij leuk, ik zie jou ook wel zitten, na dat eerste gesprek... Ehm... Nou, je zou kunnen vragen of ik er volgende week ook weer ben (antwoord: waarschijnlijk niet ![]() Zoals ik al zei: ik hou niet echt van een hele directe aanpak, bij mij moet alles vrij rustig gaan, een jongen heeft meer kans als ik hele avonden met hem ge-MSN-d of gekletst heb over de meest onzinnige onderwerpen...Rara, hoe zou ik toch aan mijn vriend komen? ![]() ![]() Na een paar gesprekken zou het dan best goed overkomen om bijvoorbeeld naar de bios te gaan, of samen ergens wat te gaan drinken... Beetje duidelijk wat ik bedoel? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
vooral NIET de stoere bink uit gaan hangen, gewoon lekker jezelf zijn, niet metteen overladen met drankjes en complimenten, dat is te fout en te overdreven.
gewoon een leuk gesprek beginnen, en dan komt het goed. en ook niet meteen op de bek nemen! dan krijgt zij helemaal het gevoel gebruikt te worden!! succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik wil ontmaagd worden (ben 15) xboyboyx | 24 | 02-05-2006 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongesteld.. vraagje aan de meisjes:P LalaGurl | 3 | 03-03-2005 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Jongens?? Hoe laat je het zien? lso | 40 | 29-02-2004 16:16 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |