Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al zo vaak over dit onderwerp nagedacht dat ik er gek van werd
![]() Uiteindelijk komt het toch maar op 1 ding neer: ze moet iets speciaals hebben, waardoor ik haar keer op keer weer leuk vind en uren bij haar kan zijn zonder mij te vervelen. Zo een meisje ben ik al tegen gekomen, maar helaas ook weer kwijt ![]() En voor de rest moet ik eigenlijk meer bij mezelf te rade gaan. Ik vind het normaal gesproken altijd belangrijk dat iemand mij begrijpt, maar eigenlijk is belangrijker dat ik mezelf (en haar) begrijp. *heeft stukje over veerkrachtige persoonlijkheden gelezen .. heeft doel voor ogen waar hij aan moet werken* ![]() |
![]() |
|
Net als jullie denk ik wel dat er meerdere ware liefdes rondlopen.. het is alleen wel zo dat je die natuurlijk wel net tegen het lijf moet lopen !!
Voor mij is de ware het meisje bij wie ik alles kwijt kan en die ook tegen mij alles vertellen wil. Een leugentje kan voorkomen maar komt te vaak voor dan is deze persoon voor mij niet meer "de ware" te noemen. Nog iets.. ze moet hetzelfde gevoel van humor hebben. In een relatie moet je natuurlijk wel veel met elkaar kunnen lachen anders wordt het weer te saai. waarschijnlijk kan ik nog wel vijf bladzijdes volschrijven met de ware geleuter.. maar om het even samen te vatten: ik geloof wel in een "de ware". En dit is ook een van de dingen die mij een doel geven om te leven ![]()
|
ik denk dat ik zelf niet perfect ben, en daarom de perfecte vriend ook niet perfect is en dus de ware niet bestaat
zoals ik al eerder zei: de ware is degene waar je in berust en wie je nooit meer kwijt wilt
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ontopic, 'de' ware bestaat niet (laat staan dat je er in 'gelooft'). Er zijn gewoon meerdere mensen die met een hoeveelheid eigenschappen met jou overeenkomen, en die zou je als 'ware' kunnen beschouwen - in ieder geval als 'goed passend'. En nog meer ontopic, ik geloof niet in perfectie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nooit honderd % perfect. Wel perfectgenoeg voor mij. Ik riep altijd dat ik een mengeling wilde tussen 2 goede vrienden van me, die heb ik nu gevonden
![]() ![]()
|
![]() |
perfect in liefde als de ware is perfectie in jouw ogen, waarbij je de imperfecte dingen aan een persoon wel weet en ziet maar er geen probleem in vind...En ik denk dat er inderdaad (misschien wel meerdere) personen als dat voor je rondlopen...
|
Ik denk dat de gehele perfecte vriend niet zou bestaan.. wsant dan heb je natuurlijk zon knappe playboy voor ogen .. en met zon iemand moet wel iets mis zijn...
Vergeleken met mijn vorige relaties is mijn vriend nu echt perfect vor mij.. Lief, knap zorgzaam.. kan goed met hem praten, heeft veel leuke eigenschappen en nog weinig discussies gehad.. we denken over bijna alles het zelfde alleen hij is rustig en ik druk.. dat maakt de realtie nog wel raar af en toe.. Ik zou hem echt vor geen goud kwijt willen en voor mijn gevoel is hij dus echt perfect!!!
|
![]() |
Ik heb mijn ware gevonden. Dat is namelijk mijn ex, mijn huidige 'beste vriend' met wie ik ook naar bed ga. We hebben dan geen liefdesrelatie meer, maar ik hoop echt met heel mijn hart dat dat er ooit toch weer van komt. Ik hou gruwelijk veel van hem, huil nog bijna elke dag om hem en hij is de enige met wie ik oud wil worden. Ik wil hem nooit meer uit mijn leven.
|
![]() |
||
Dit vind ik een heel sterk punt:
Citaat:
Jees, wat lastig uit te leggen, zeg |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet in de ware. Er zijn genoeg mannen (misschien vrouwen) waarmee ik heel gelukkig kan worden en iedere keer weer op een andere manier.
Bovendien plaats je iemand op een voetstuk door degene als "de enige echte ware" te beschouwen. Het lijkt me benauwend voor die vriend/ vriendin en niet echt gezond voor jezelf. |
![]() |
|
de ware is voor mij iemand waar je alles mee kunt doen, waar je alles tegen kunt zeggen en waar je heel goed mee kunt praten. bovendien moet hij lief zijn voor mij en moet hij ook gewoon je beste vriend kunnen zijn! (vind ik) natuurlijk moet je hem ook kunnen vertrouwen.
ik heb zo iemand wel gehad maar uiteindelijk bleek dat dus toch geen waar te zijn. volgens mij loog hij af en toe tegen me. daar ben ik nog niet achter! voor de rest was hij gewoon perfect! zelfs mijn mams vond het een schaje, kun je nagaan ![]() het was gewoon zo'n jongen waarvan je vind dat elke jongen zoals hem moest zijn, maja meestal is dat niet zo he... kusje ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Liefde & Relatie |
De perfecte.... darkpsycho_666 | 19 | 12-04-2005 22:59 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 |