Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 12:19
AustraliëGirl
AustraliëGirl is offline
In hoeveel vakken doen jullie examen?! En wat gaan jullie doen voor Engels Duits2 en Nederlands?! Ik heb al wat oude examens lopen maken, maar moet je daar tot in het oneindige mee doorgaan? Of wagen jullie het er zo op!?
Oud 09-05-2003, 12:22
lucy48
lucy48 is offline
Ik heb 8 vakken, waarvan 3 talen, Nederlands, engels en latijn
Voor Nederlands en Engels ga ik niet veel doen, ik denk niet dat ik door nu nog veel te gaan oefenen nog veel beter wordt. Die tijd kan ik beter aan andere vakken besteden
Oud 09-05-2003, 12:26
break of dawn
break of dawn is offline
Ik doe in 7 vakken examens waaronder 4 talen (Nederlands, Fries2, Duits2, Engels). Voor nederlands doe ik denk ik niets.... voor engels ga ik misschien even de examenbundel doorbladeren en 2/3 tekstjes maken.... Duits hetzelfde als Engels... en Fries doe ik niets voor...

Goed he!

Ik kan ook beter mijn tijd besteden aan gs, wis of m&o...
Oud 09-05-2003, 12:28
justme17
justme17 is offline
ik moet in 8 vakken examen doen, waaronder 4 talen: nederlands, engels, frans en duits.
Voor nederlands doe ik helemaal niets en voor de drie andere talen wat oefenexamens maken... ik besteed de meeste tijd aan gs en wiskunde, WAT EEN HEL IS DAT!!!
Oud 09-05-2003, 12:54
alpha
alpha is offline
Ik doe in 7 vakken examen:
nederlands, engels, frans12, economie1, biologie, geschiedenis en tekenen. (ik doe havo)

Ik ga voor nederlands 1 oefenexamen maken, ik vertrouw wel op mezelf bij het vak nederlands.
Voor engels 1 of 2, dat hebben we op school ook al wel gedaan, was niet echt heel moeilijk.
En voor frans wel een aantal meer. We deden dat in de les ook wel maar ik ben er toch nog niet goed in. In snap de vraag nooit!

Maar voor de andere vakken ga ik ook oefenexamens maken. Volgens mij is dat de beste manier om het te leren, de belangrijke dingen komen toch wel telkens in elk examen voor. En de stof heb ik ook al goed geleerd.
Oud 09-05-2003, 13:26
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ga misschien nog een paar oefenexamens maken uit examenbundel, maar dat hebben we al zoo vaak gedaan op school, dat hoef ik echt niet meer te doen denk ik.

Bovendien zijn mijn talen mijn beste kant dus tja...Ik besteed mijn tijd liever aan geschiedenis KUTvak, en economie.
Oud 09-05-2003, 16:06
@Moon
@Moon is offline
ik doe examen in 8 vakken waaronder 3 talen. De talen zijn eigenlijk mijn zwakke kanten, ja engels en nederland dan, Latijn kan ik wel toch wel redelijk. k ben nu eigenlijk ook echt niet gemotiveerd om nog wat aan die talen te doen. k sta voor de andere vakken toch wel voldoende.

Om een 3.5 en dus afgerond een 4 te staan voor Engels heb ik een 1.3 nodig en anders 3.3 om afgerond een 5 te staan. Dat moet me toch wel lukken lijkt me.
En voor Nederlands meot ik een 4.7 halen om een voldoende te staan, mssn is dat nog wel te doen, ben wel redelijk in samenvatten. En anders mag ik nog een 2.7 halen om een 5 te staan. Mssn dat ik nog een proefexamen hiervoor maak.

Maar ik zal me toch meer op de andere vakken concentreren zodat ik die tenminste goed kan maken. DAt ik voor die talen onvold. op mn eindlijst zal krijgen boeit me dus echt niet meer. Als ik maar slaag.
Advertentie

Regels voor berichten