Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Of met dit spul het kost iets maar het werkt wel erg goed : goedje
Het is wel zo dat je erg voorzichtig moet zijn dat je niet te hard drukt. TFT is erg breekbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anti statische laag kan wel zijn maar dat boeit me niet echt.. ik heb toch al gare monitors.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat maakt allesssssss duidelijK! ![]() water geleid niet... glassex wel ![]() ![]() dan ga ik nu even m'n kast uitspoelen. (j/k)
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 05:26. |
![]() |
|
![]() |
Gebruik dan ook gewoon dit spul : http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...§ionID=140
En het ging er natuurlijk over dat glassex agressief is en water niet.Natuurlijk geleiden ze bijde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lauw water op een schone, droge doek. Dat is de enige manier om monitoren/beeldschermen schoon te maken (go ask in iedere willekeurige high-end audiozaak).
Als je met belachelijk veel kalk in je leidingwater zit (waar wij geen last van hebben, boeren als we zijn) kun je overwegen een pak bar-le-duc te scoren ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() k glassex rulez ![]()
|
Ik gebruik al jaren Glassex voor mijn monitoren.
In een dunne waas opgespoten en direct drooggewreven met een stukje keukenpapier gaat dit perfect. Nooit last van beschadigde lage gehad. Gaat zowel op CRT als TFT perfect. Ook voor mijn televisie gebruik ik al jaren Glassex zowel voor het scherm als voor de kast. Mooi schoon en geen enkel probleem.
||
![]() |
Citaat:
Er wordt alleen gezegd dat het slecht voor je monitor is als je je daar niets van aantrekken maakt mij dat niet uit maar doe me ene lol en lees je monitor boekje eens dan zul je zien dat het er echt in staat. Denk je dat fabrikanten het er voor niets in zetten? |
![]() |
|
Rugbuksnuffer:
Je zou kunnen merken dat je monitor steeds sneller vuil wordt, doordat het snel stof aantrekt en je dus elke keer weer schoon moet maken. De anti-statische laag zorgt ervoor dat de beeldbuis of oppervlak geen stof aantrekt door de statische lading. Als je deze laag met agressieve middelen als Glass-ex ( ![]() Ik weet echter niet of dit ook voor TFT geldt en voor alle CRT monitoren. Mijn IIyama VMP454 heeft iig een antistatische laag, en met water wordt deze perfect schoon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[TFT] schoonmaken hansolo | 7 | 10-10-2004 14:10 | |
Software & Hardware |
[Laptop] LCD Scherm WillKillForSex | 8 | 11-09-2004 14:24 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Software & Hardware |