Advertentie | |
|
![]() |
|
In november is NaNoWriMo er weer. Dat is een project waar iedereen aan mee kan doen, ongeacht de leeftijd, woonplaats, land, etc.
Iedereen die meedoet 'moet' binnen één maand, zijnde november, een verhaal van minimaal 50.000 woorden schrijven. Hoewel dit erg simpel lijkt, moet je toch goed je best doen om op scheme te blijven. De regels zijn simpel: je mag geen plagiaat plegen, geen verhaal dat je voor november bent begonnen afmaken en dergelijke. Vorig jaar heb ik hier aan meegedaan, het is ideaal voor iemand die een idee in de kop heeft, maar er niet verder mee kan. Je kan het verhaal in welke taal dan ook schrijven, het maakt nanowrimo niet uit. Per jaar worden er een paar mensen uitgepikt door allerlei uitgeverijen die de verhalen soms doorlezen. Ik kreeg het af. ![]() ![]() Als het je leuk lijkt, kan je kijken op: www.nanowrimo.org
|
Ik ben nu samen met prulleke een verhaaltje aan het schrijven.
Nou ja, het begon als een verhaaltje om de tijd te doden, maar ondertussen is het al 14 pagina's lang en zijn we net begonnen met het 2e hoofdstuk. Stel dat we de 12 hoofdstukken halen, dan is dat ongeveer 12 * 12 ofzo (gemiddeld) == 144 pagina's, is toch een redelijk boekje...
|
![]() |
|
|