Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 14:28
Parlaatje
Parlaatje is offline
Nou eigenlijk is dit weer zon superstom probleem
Er is een hele leuke jongen waarmee ik nu op 2 feesten de hele avond mee heb staan zoenen, na het laatste feest mailen we nu heel veel en smsen ook een heleboel.
Hij beweert dat hij me heel leuk vind en dat soort dingen (je kent het wel) maar hij heeft tegen een vriend van mij gezegt dat hij geen relatie wil.
Op zich snap ik dat wel, maar ik ga me denk heel erg goedkoop en gebruikt voelen als ik elke x als ik hem zie met hem ga zoenen (ik weet dat toch weer gebeurd de volgende x)
Maar 2 vrienden van mij zoenen ook elk feest met elkaar, maar hebben nix met elkaar! Ik kan daar dus niet tegen dus het is zo gezegt tegen mijn principes om telkens met hem te zoenen.
Moet ik hem dit vertellen in de hoop dat hij gewoon aardig tegen mij blijft doen en het misschien wat wordt (want hij heeft ook al tegen 2 vrienden van hem gezegt dat hij opzich wel wat met mij wil) of kan ik het beter voor me houden, kijken wat er de volgende x gebeurd en zeker weten dat we contact houden?
x
Oud 07-05-2003, 14:34
miro
miro is offline
Sorry hoor maar je laat je toch niet gebruiken als zoenvriendinnetje? En ja dat kun je ook op een normale manier tegen hem zeggen. Dat je geen zin hebt om met hem te zoenen zonder een relatie te hebben. Ik zou t m zeggen dus.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:42
Unexplained
Unexplained is offline
Gewoon genieten van het zoenen.

Waarom zou je per sé een relatie moeten hebben om plezier met elkaar te hebben? Je bent nog jong.

Sociaal-maatschappelijk ligt het misschien enigszins gevoelig, toegegeven, maar het lijkt mij voor jou en hem het beste om gewoon plezier met elkaar te beleven.
Oud 07-05-2003, 14:55
Thomas
Thomas is offline
Je laat je dus gewoon gebruiken?

Zeg het hem, als hij niets met je wil moet je ook niet met hem zoenen. Of je moet het zelf leuk vinden natuurlijk, dan is er uiteraard geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:33
Poohbear
Poohbear is offline
Als jij je gebruikt voelt als je telkens met 'm zoent, dan moet je niet meer met 'm zoenen
Maar als je het leuk vind, moet je het volgens mij gewoon blijven doen: met een beetje plezier maken is niks mis zoalng het van beide kanten gewoon voor de fun is

Ik denk niet dat wij hier echt raad kunnen geven, want je zal zelf de afweging moeten maken of je je gebruikt voelt als je weer met hem zoent of dat je gewoon voor het plezie rmaken kiest
Oud 07-05-2003, 15:41
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap niet wat je probleem is. Als je je gebruikt voelt, moet je dit gewoon tegen die jongen zeggen. Als je het wel lekker vindt om elke week gewoon met hem te zoenen zonder verder een relatie met hem te beginnen, doe dat dan gewoon...
Oud 07-05-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 07-05-2003 @ 16:41:
Ik snap niet wat je probleem is. Als je je gebruikt voelt, moet je dit gewoon tegen die jongen zeggen. Als je het wel lekker vindt om elke week gewoon met hem te zoenen zonder verder een relatie met hem te beginnen, doe dat dan gewoon.
ja als je je gebruikt voelt heb het daar dan met hem over en zoen niet meer met hem!
En als het je niks uitmaakt en gewoon geniet van het zoenen; waarom zou je dan niet met hem zoenen. Toch moet je er wel een beetje mee oppassen... want je moet je dan wel geod beseffen dat het alleen voor zoenen is!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:29
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Parlaatje schreef op 07-05-2003 @ 15:28:
Er is een hele leuke jongen waarmee ik nu op 2 feesten de hele avond mee heb staan zoenen,
't Heeft niet veel met het topic van doen, maar dit doe je toch niet? Je gaat toch niet op een feest van iemand de hele avond staan zoenen? Daar word je toch niet voor uitgenodigd?

Maar als je het zoenen met hem leuk vindt, moet je het zeker blijven doen. Anders zou ik er maar mee stoppen, een relatie zal er toch wel niet inzitten.
Oud 07-05-2003, 19:44
miro
miro is offline
Citaat:
Studentje schreef op 07-05-2003 @ 20:29:
't Heeft niet veel met het topic van doen, maar dit doe je toch niet? Je gaat toch niet op een feest van iemand de hele avond staan zoenen? Daar word je toch niet voor uitgenodigd?

Haha ja dat vroeg ik me ook al af
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:28
Denise84
Denise84 is offline
Als je je gebruikt gaat voelen, stoppen. Als je het lekker vindt zo, gewoon doen.

Niet tegen hem zeggen dat je je gebruikt voelt in de hoop dat hij dan wel iets met je wil, want dat werkt zo gewoon niet. Maar je kunt het hem wel uitleggen dat je je gebruikt voelt en vervolgens stoppen met hem te zoenen.
Oud 08-05-2003, 14:31
blupie
blupie is offline
als je het maar niet doet zovan 'dan gaatie me vast wel leuk vinden, ook al doet hij het misschien alleen maar omdat hij het lekker vindt'... dat valt vaak tegen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten