![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(sorry, als ik nieuwsgierig ben, maar 'k vraag het me gewoon af) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor meer vragen... uh vraag maar ![]()
|
Met zo'n nuva ring he, hoe kan je dan tampons gebruiken of moet je dat ding eruit halen als je ongesteld bent???
Ik gebruik de pil en dat bevalt me prima, de vriendin van mn vader heeft een spiraaltje omdat ze geen geklooi wil met hormonen in haar lijf. Ik vind een spiraaltje een moordwapen, bevruchting is dan nog wel mogelijk maar innesteling in de baarmoeder niet.
||
Citaat:
Om de volgende vraag vast te beantwoorden, bij de test had bijna geen enkele vrouw (of man) last van de nuva ring, 2 op de 10 ofzo.
|
spiraaaltje ik wil nooit meer de pil. of je vergeet het te slikke, er is altijd itets mee aan de hand spiraaltje is tien keere makelijker.
nee wil echt nooit meer de pil. als je ongesteldheid wil uit stellen heb je ook iets voor bj de dokter dus alleen daarvoor moet je het niet doen. echt een aanrader dus de spiraal! groetjes chretienne
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou zeggen de pil.
mede omdat je met een spiraaltje wel kans hebt op een zware menstruatie: ![]() als je zwanger wilt worden met de pil dan stop je met slikken. bij een spiraaltje moet je toch weer eerst naar de dokter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens zou ik aan je huisarts vragen wat de voor- en nadelen zijn. Die kan je denk ik een objectief antwoord geven.
||
Citaat:
Met de pil kan je ook zwanger worden als je antibiotica er bij gebruikt. Die dingen zijn nooit 100%, dat kan ook haast niet. K gebruik gewoon de pil, 't enige nadeel is dat ik'm nog wel eens vergeet, maar ach he ![]()
||
Citaat:
groetejs chretienne
||
Citaat:
![]()
|
ik heb ook implanon en het is gewoon een fijne pil voor mensen die altijd de pil vergeten te slikken zoals ik.
en dat staafje kan echt niet verdwalen in je arm want het is best een groot staafje en wordt net onder de huid ingebracht(is wel ff vervelend dat inbrengen)dus het zit gewoon heel goed vast. en ik heb ook verhalen gehoord over dat je er toch zwanger van zou worden enz.. maar ik ben nog steeds niet zwanger dus jah.
|
![]() |
Ik heb een spiraaltje omdat ik net aan de pil kan door mogelijke erfelijke borstkanker....
Inbrengen deed best veel pijn maar nu heb ik er iegenlijk nauwelijks last meer vast. En het geeft best een goed gevoel dat ik nu zonder dat ik iets hoef te doen verder 5 jaar niet zwanger kan worden. Mijn menstruatie is wel wat erger geworden maar niet overdreven, in het begin had ik genoeg aan mini's en nu is het normal dus das niet zo'n probleem. Enne, je kan m er zelf uithalen als je er te veel last van heb of zwanger wil worden!
||
Citaat:
![]() ik weet niet of ik het al in deze topic verteld heb (geloof het niet), maar er zijn vrouwen zwanger geworden omdat dat hele staafje niet eens was ingebracht. nadeel van implanon vind ik dat ze het eruit moeten 'snijden' en je er dus een litteken aan overhoudt (nouja, misschien is dat tegenwoordig ook niet eens meer zo natuurlijk).
||
![]() |
Citaat:
*knuffel*
|
De pil, zeker weten.
Het is makkelijk, ik heb geen bijwerkingen en veilig. Maar goed, misschien heb jij wél bijwerkingen en ben je niet zo netjes met op tijd innemen of vergeet je het soms. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen...en anders kan je alsnog een spiraaltje proberen. Het spiraaltje brengt voor mijn gevoel meer 'gedoe' met zich mee. En het blijkt bij het uithalen behoorlijk pijnlijk te zijn. Kijk eens op: info over pil, spiraaltje en meer |
![]() |
|
De pil ... het spiraaltje is te veel gedoe (dokter moet het inbrengen en er uit halen, volgens mij pijnlijk ook nog) en heb ook ergens gelezen dat je daarna last kunt hebben van hevigere menstruatie en buikrampen ... nee dank U.
|
![]() |
ik zat eerst aan de pil, maar aangezien het vorige week een beetje misgegaan is
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Heb jij of heeft je vrouwelijke sekspartner ooit de morning-afterpil genomen? Axel11 | 9 | 16-10-2015 17:37 | |
Onzin |
Double Dutch seksen: ja of nee? Axel11 | 25 | 10-10-2015 09:03 | |
Seksualiteit |
Double Dutch seks: ja of nee? Axel11 | 3 | 21-09-2015 11:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anticonceptie anders dan de pil? Daantje_0705 | 23 | 17-09-2013 07:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan ik nu zwanger zijn?? HELP missx1234 | 23 | 24-01-2013 13:47 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie hiervan? bassgirl | 71 | 31-10-2003 23:13 |